عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته ۳۴

دوستان سلام


پرواز بوینگ ۷۵۷ در کنار ایرباس ۳۴۰ هر دو آماده فرود هستن....


گرد طلایی رنگ غروب آفتاب روی بدنه موتورهای ۷۴۷ که داره به سمت شمال حرکت میکنه...اگر گفتین از کجا فهمیدم به سمت شمال میره؟؟


۷۳۷ شرکتWestJet که بین دو لایه ابر پرواز میکنه....

راه تشخیص ۷۳۷ را توی پست قبل گفتم


اینم یه ۷۳۷ دیگه که آماده شده برای فرود توی یک غروب رویایی....


۷۴۷-۸۰۰ که به تازگی پرواز آزمایشی خودشو انجام داده و جدید ترین و بزرگترین نوع ۷۴۷ هست

نظرات 7 + ارسال نظر
الی جون پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:47 ق.ظ http://elifesgheli.blogfa.com

اوووووووووووووووووووووووول

چه سرعتی
درسته اول شدی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:57 ق.ظ

خودم فهمیدم که آپ کردی ها...
هیشکیم کمکم نکرد):
در مورد نظرتم تیکه انداختی آره(اسب دوانی)

من همیشه میدونستم که تو حس شیشم خوبی داری(چشمک)
نه من واقعیتو گفتم (چشمک)
حالا الی زیاد ناراحت نشو اگر زیاد اسب دوانی بشی احتمال داره سکته بکنی و ....

الی جون پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:04 ق.ظ http://elifesgheli.blogfa.com

در مورد دومین عکس و سؤالت:
خب معلومه...
غروب که از سمت غربه،
الانم که شده سمت چپ هواپیماهه،
پس داره به سمت شمال میره!

جایزه میخوام!!!

آفرین(ایکون سوت و تشویق و مدال طلای المپیک و اینا)
شما هنوز جایزه دفعه قبلتو نگرفتی.. با این دفعه شد دوبار(چشمک)

مهشید پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:31 ق.ظ http://p-daneshjo.blogfa.com

سلامممممممم
بابا آبارکلا !!!!
اینها شد عکس درست وحسابی !!!!!!!!!!!!!!!

نمیتونم به ترتیب در مورد عکس ها نظر بدم چون اونوقت عکس پنجمت یعنی بویینگ ۷۳۷ میره تو خط چهارم در صورتیکه جاش این اوله !!!!! یعنی خیلی خیلی خوشگلهههههههههههه !!! به نظر من از زیباترین عکس های سال باید انتخاب بشه !!! جدآ حرف نداره !!! از زیباترین صحنه های طبیعته . گل.گل.گل

عکس اول یه عکس بیشتر فنی هست٫ جالبه .
عکس دوم هم یه ابتکار خیلی خیلی قشنگه !!!! جدآ به نظر من خیلی دقت و زمان گذاشته تا تونسته به این موقعیت برسه و چنین عکسی بگیره . ممنونننننننننن

عکس سوم هم خیلیییییی خوشگله ها !!!!! چه جالب !!!این که بالای فقط یه لایه ابر هست نه بین ۲لایه ؟!؟!؟؟؟؟؟! دستت درد نکنه

بابت عکس پنجم هم ممنون از اطلاعاتت !!!

خسته نباشی پسر.عالیییییییییییی بود

علیک سلام مهشید خانوم مهندس
خوشحالم که برای تک تک عکسا وقت میزاری و با دقت نگاه میکنی...
درباره عکس سوم یه توضیح کوچولو میدم...اگر دقت بکنی و راستای بال رو دنبال کنی یک سری ابر رو میبینی که بالای لایه اول هست و ادامه آن به پشت هواپیما میرسه ...درسته اون موقع بین این دولایه نبوده ولی تا چند لحظه قبلش بین اون دو لایه بوده...

از کامنت قشنگت ممنونم

هرمان پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:52 ب.ظ

سلام
ایندفعه آخر شدم{خیلی گریان}
۷۳۷ اولی دقیقا یکی از رویاهای منو نشون میده همونی که یه بار بهت گفتم ....
۷۳۷ دومی واقعا زیباست و واقعا نمادی از قدرت و زیبایی خداونده ....
همه ی عکسها باز نشد چون سرعت پایین بود دوباره بر می گردم
هزارو سی صد و هشتاد وهشتا گل !

سلام
تو همیشه برای من اولی هرمان ....
خوشحالم که عکسا برات جالب بوده و خوشت اومده...
دوهزارو ده تا گل برای تو دوست خوب و نازنینم..

هرمان پنج‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:21 ب.ظ

الان باز شد!
۷۴۷ خیلی زیباست..........
این دریایی که از روش حرکت میکنه هم جون میده واسه یه شیرجه ی جانانه البته از ۷۴۷!
فعلا

خوشحالم که عکسا برات کامل باز شد...
اون دریا جون میده که با تو÷ولوف توش شیرجه بزنی(چشمک)

فاطیما یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:34 ب.ظ http://www.fatimagoon.blogfa.com

بعد از تقریبا ۸ ماه ما تشریف آوردیم!!!
علیرضا گوسفندو بیار دیگه!

هنوز تو کف پروازی؟میترسم آخرش بال در بیاری

سلام فاطیما خانوم
راست میگی 8 ماه مدت کمی نیستا!!
راستشو بخواهی گفتم گاو بیارن برای همین یکمی طول میکشه

شما نگران نباش من بال درآوردم!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد