عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته ۳۵

دوستان سلام

من خیلی خوشحالم چون درسی که افتاده بودم و همون واحدو این ترم دوباره برداشته بودم با همون استاد استاد بهم گفت چقدر کم داشتی؟ منم گفتم۰.۷۵ استاد هم گفت برو درس منو حذف کن پاسی خوشحالیش برای اینه که من هیچ چیزی به استاد نگفتم و اون خودش برام این کارو کرد..

حالا میریم که تصاویر رو با هم ببینیم


A-330که توربالانسهای پشت هواپیما خیلی مشخصه...


Jet CRJ-900 مربوط به خطوط هواییAir-Nostrum در یک غروب زیبا....


لودمسترهایC-130H که با خیال راحت رمپ هواپیما که باز شده اینا روش دراز کشیدن و از هوای تازه لذت میبرن


F/A-18E Super Hornet متعلق به نیروی دریایی امریکا که میخواد روی ناو بشینه...

اگر به ته هواپیما دقت کنید یه میله را میبینید که انگار آویزونه ولی اون برای فرودشه و وقتی که هواپیما روی ناو میشینه این میله یک کابل که روی باند پهن شده را میگیره و باعث میشه که توی کمترین مسافت هواپیما فرود بیاد...

نظرات 15 + ارسال نظر
الی جون جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:43 ق.ظ http://elifesgheli.blogfa.com

احتمالاً
اوووووووووووووووووووووووووووووول!

بله اول شدی

الی جون جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:58 ق.ظ http://elifesgheli.blogfa.com

چه خشن!
یه جایزه ای چیزی...!!!
حداقل یه تبریک خشک و خالی!

تا موقعی که عکسا برام باز نشده نمیتونم نظر مرتبط با پست بدم!

اِ...راستی...
پاس شدن اون درسه که افتاده بودی رو تبریک میگم بهت!(چمشک!)

من خشنم؟!!!!
تو هنوز جایزه های قبلیتو نگرفتی ....
میخوای جمع بشه یه دفعه از من یه نوبل بگیری(چشمک)
ممنون از تبریکت

الی جون جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:11 ق.ظ http://elifesgheli.blogfa.com

خواشش میشه!!!
...هنوز باز نشدن عکسا):

صبر کن باز میشه

رویال جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:37 ق.ظ

سلام سلام سرانجام من از سفر دور گیلانم برگشتم ...
قاتل این عکسا دیگه چیه منو کشتی ...من عاشق عکسای غروبم مخصوصا توش هواپیما داشته باشه تو ام که زدی به هدف دمت گرم خیلی خیلی باحالن
خدا بده شانس داری با این قیافهی مظلومت رسما نون در میاریا ...حالا اگه ما بودیم باید سر 25 صدم هیئت را مینداختیم شاید استاد یه رحمی کنه
درباره مطلب پایین : نصف و خودم میدونستم (الان همه میگن از کجا !؟ بذار بمونن تو خماریش..هه هه هه)
دربارهی نصف دیگشم باید بگم عمومیت داره

سلام رویال خانوم امیدوارم که خوش گذشته باشه....
تا حالا موقع غروب رفتی سه راه آذری لندیگ هواپیماهارو تماشا کنی از من میشنوی حتما بورو خیلی قشنگه مخصوصا وقتی ۷۴۷ توی مهرآباد میشینه البته الان که فقط ۷۴۷های نیرو هوایی هست ولی یه هواپیمای سنگین لندینگش توی غروب خیلی قشنگه...
حالا من یه بار شانس آوردم استاد دلش برای من و دوستم سوخت میخوای برم بگم استاد نمرمو کم کن من دوباره بگذرونم؟؟؟؟(چشمک)

باشه منم نمیگم که از کجا خصوصیات منو میدونی(چشمک)

مهشید جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:50 ب.ظ

سلام علیرضا
خوبی ؟! بابت درسی بهت تبریک میگم . امیدوارم همیشه موفق باشی
عکسهات مثل همیشه عالی بود
عکس های غروبت که بسیار زیبا و قشنگ بود
دستت درد نکنه
گل.

سلام مهشید خانوم
ممنون من خوبم تو چطوری؟
از بابت تبریک هم ممنون....
خوشحالم که از عکسا خوشت اومده
یه دسته گل برای دوست خوبم

ترنم (یادگاری از روزهای جوانی) یکشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:02 ق.ظ http://www.taranom-bahari.persianblog.ir/

یووووووووووووووهووووووووووووووووووو
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام
خوبی؟؟؟
هوووووووووووووووووووووورا
منم خوشحالم که پاس شدی دوستم
اون عکس که رمپ هواپیما باز شده خیلی باحاله
ببینم اونا نمی ترسن که یهویی بیوفتن؟؟!!!!
غروب افتاب هم خیلی خوشگله
شاد باشی دوستم
یه عالمه گل

ترنم سلام
نه فکر نکنم بترسن چون احتمالا خودشونو به یه جایی بستن ....

مهشید یکشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:31 ب.ظ http://p-daneshjo.blogfa.com

سلام علیرضا
خوبی یا بهتری ؟!؟!
چه خبرا ؟!؟
کم پیدا شدی آقا !!!
بابا یه احوالی هم از دوستات بکنی بد نیستا !!!!! .ناراحت.چشمک
ما که دوستامونو همیشه یاد میکنیم
گل.گل.گل

مهشید خانوم سلام
ممنون من خوبم ..
خوب ترم شرو شده و منم تقریبا هر روز کلاس دارم البته بجز 4شنبه ها برای همین کمتر وقت میکنم بیام نت....
ممنون که به من سر میزنید ....

هرمان یکشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:57 ب.ظ

علیرضا عکسها خیلی قشنگه
مرسی

خوشحالم که از عکسا خوشت اومده

الی جون یکشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:11 ب.ظ http://elifesgheli.blogfa.com

سلام...سلام...!!!
من بالاخره این عکسارو دیدم(:
به نظر من آخریه از همه قشنگ تر و جالب تر بود!
البته سومی هم جالب بود ها...
مرررررررررررررســــــــــــــــی!!!!!!!!!!!!

سلام الی
خوشحالم که عکسا برات باز شدن....
یعنی میخوای بگی از هواپیماهای نظامی خوشت مییاد!!!!!!!!!؟؟؟؟؟
خوشحالم که از عکسا خوشت اومده...

الی جون دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:13 ق.ظ http://elifesgheli.blogfa.com

علیرضااااااااا جووووون
آپـــــــــــــــــــــــــــم!

الان میام

الی جون دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:44 ب.ظ http://elifesgheli.com

جوابت پایین کامنت خودته!
بیا بخونش(چمشک!)

خوندمش

رویال دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:56 ب.ظ http://www.parkade.blogfa.com

اپم بدو

جوجه اردک سفید سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:00 ق.ظ http://jojoyesiyah.blogfa.com/

سلام به ما هم سر بزن داداش
پشیمون نمیشی بی معرفت

خوندم خیلی قشنگه به دوستان هم توسیه میکنم بخونن

الی جون سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:50 ب.ظ http://elifesgheli.blogfa.com

کجایی؟؟؟
خبری ازت نیست!!!

هستیم زیر سایه دوستان

آرمین چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:49 ب.ظ http://armingashangeh.blogfa.com


........♥#########♥
.....♥#############♥
...♥###############♥
..♥#################♥..................♥###♥
..♥##################♥..........♥#########♥
....♥#################♥......♥#############♥
.......♥################♥..♥###############♥
.........♥################♥################♥
...........♥###############################♥
..............♥############################♥
................♥#########################♥
..................♥######################♥
....................♥###################♥
......................♥#################♥
........................♥##############♥
...........................♥###########♥
.............................♥#########♥
...............................♥#######♥
.................................♥#####♥
...................................♥###♥
.....................................♥#♥
.......................................♥
.......................................♥
.....................................♥
...................................♥
.................................♥
..............................♥
............................♥
.........................♥
......................♥
..................♥
.............♥
.........♥
......♥
....♥

سلام
آپم
بلاخره عکسای پارمیس رو گذاشتم
منتظر نظر قشنگت هستم
[بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه][بوسه]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد