عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته ۳۷

دوستان سلام

قبل از هر چیز خبر عالی که امروز شنیدمو میگم ...یکی از دوستام داره توی یک ایر لاین خوب استخدام میشه و فقط مونده مرحه آخر که همون عقیدتی سیاسی هست....براش دعا کنید  منم براش دعا میکنم میدونم که اینجا رو میخونه پس اگر خواست خودش بهتون توی کامنتش میگه ....

الان خیلی خوشحالم نمیدونم چجوری بگم ....

راستی میخوام در آینده یه وبلاگ دیگه هم بزنم که با یک نفر دیگه با هم مینویسیم و اون اختصاص داره به خودمون دوتا(خجالت)


این تصویرو تقدیم میکنم به دوستم که داره شاغل میشه و همینجا بهش میگم که توی اولین پروازت یادت باشه که برای همه اونایی که عشقشون پروازه دعا کنی تا به عشقشون برسن من از استاد خلبانا شنیدم که میگن اولین پرواز کاری یه احساس پاکی داره پس توی اون پرواز به یاد تمام بچه های گروه هوانوردی باش....


MD-11 در حال لندینگ در یک غروب طلایی...



آقایی که توی هواپیما هستی مآدب باش این کارا زشته (جشمک)

(به دست مرد سمت چپ نگاه کنید)


f-16 ها در حال پرواز فورمیشن به همراه یک فروند KC-135 که هوپیمای سوخترسان هست و سوختگیری هوایی...


نظرات 16 + ارسال نظر
علی جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:13 ب.ظ http://www.pars.im

سلام دوست گلم [گل][گل][گل]

وب قشنگی داری واقعا بهت تبریک میگم [قلب] کارت حرف نداره عزیز [گل]

اگه دوست داری از وب قشنگت درآمد داشته باشی یه سر به سایت زیر بزن

http://www.pars.im

سایت واقعا عالیه ای هست کارش حرف نداره[بوسه]

این رو برای این نمیگم که خودم عضوش هستم چون کارش با همه سیستم های کلیکی دیگه فرق داره میگم بزار چند تا از مزیت هاش رو بگم

برای هر کلیک تا 80 تومن پول میده که این واقعا عالیههههههههه

هیچ کلیکی رو الکی حذف نمیکنه ( این بزرگ ترین خوبی این سیستمه )

پشتش یه تیم مدیریتی عالیه و به بهترین شکل ممکن مدیریت میشه

پرداخت هاش کاملا تضمین شدست هر موقع درخواست بدید 24 ساعت بعد پول تو حسابتونه

کار باهاش خیلی راحته [قلب]

حد اقل پرداختش فقط و فقط 9000 تومان هست که 2000 تومانش رو هم همون اول هدیه عضویت میده که این واقعا عالیهههه و مزیت عالی این سیستمه نسبت به سیستم های دیگه

امکان عضو گیری و دریافت پورسانت از زیر گروهاتون این واقعا عالیه یعنی خیلی عالیه

دوست من اگه خواستید عضو بشید حتما از لینک زیر عضو بشید [بوسه][قلب]

http://www.pars.im/signup.php?from=ali222&ref_code=a6d8e04479f67f3e58d048d1d6ab64cc

یا موقع عضویت ای دی منو به عنوان معرف وارد کنید

ali222

دوست عزیز سایتت هر چقدر هم بازدید داشته باشه باز هم میتونی ازش درآمد کسب کنی

مطمئن باش اگه 100 تا هم روزانه بازدید داشته باشی باز هم میتونی درآمد خوبی داشته باشی از این سیستم

عضو شو کدش رو تو وبت بزار بعد هر موقع به حد نصاب رسید در خواست پرداخت کن همین هیچ کار دیگه ای هم لازم نیست بکنی همین کد مخصوص بلاگ فا هم میده [قلب]

من که ازش واقعا راضی هستم این آدرس وب منه من که واقعا ازش راضی هستم

http://1900.mihanblog.com

عضو بشید از تک تک بازدید های وبتون درآمد کسب کنید

حداقلش اینه که هزینه کارت اینترنت و زمانی که صرف سایتت کردی رو در میاری پس این فرصت رو از دست نده

از دامینش هم اعتبار سایت مشخصه کارشون حرف نداره

http://www.pars.im

امیدوارم عضو بشی و درآمد خوبی هم کسب کنید منو هم دعا کنید مطمئن باشید پشیمون نمیشید

پس یه امتحان کنید

دوستون دارم

بای[بوسه]

شرط میبندم که خط اول رو نخودی و حتی یه عکس را هم نگاه نکردی...

هرمان جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:31 ب.ظ

سلام
برای دوستت خیلی خوشحال شدم
امیدوارم در کارش موفق باشه .... و به هدفش برسه و همچنین خودت در کارهات موفق باشی عزیزم
منتظر وبلاگت با دوستت هستیم
حتما باید زیبا باشه دی:
تصاویر غروب واقعا محشره ٬ممنون
درود

سلام
منم امیدوارم که توی کارش موفق باشه...
باشه حتما شما اولین نفری هستی که برای وبلاگم خبر میکنم(چشمک)
اون تصویر دومی از غروب برای تو بود(قلب)

مهشید جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:34 ب.ظ http://p-daneshjo.blogfa.com

سلام سلامم
اول اینکه بابت دوستت تبریک میگم ٫ جدآ خوش به حالش ٫ این خیلی خوبه که آدم با توجه به رشته تحصیلیش بتونه کار کنه و از از زحمت هایی که کشیده استفاده ببره.گل
دوم اینکه به به !!!! چقدر خوب !!!
یه وبلاگ دونفره !!!
تبریک ٫ تبریک . هم برای وبلاگ هم برای دونفره شدنت .چشمک.گل

آپت عالییییهههه
عکس اول و دومت که محشره و حرفت نداره !!!!!!!!!
گللللللللللل. یه لحظه فکر کردم عکس دوم کامپیوتریه و واقعی نیست اما جدآ خیلی قشنگه.
عکس سوم و چهارمت هم جالبه
دستت درد نکنه گل/گل/گل

سلام
مهشید خانوم شما اون دوستمو میشناسی....
خوشحالم که از عکسا خوشت اومده....
از باتبت تبریک هم ممنون(خجالت)

رویال جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:20 ب.ظ

وای خیلی قشنگن
اون اولیه وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایییییییییی
عاشقش شدم خیلی خیلی خیلی باحال بود تازه وصف حال منو و تو و همه ی عشق پروازهاست
دومیه هم قشنگه اما اولیه یه چیز در حد اتمه
بقیه هم زیبان
خسته نباشی زیادی محشر بود

خوشحالم که از عکسا خوشت اومده ....
اولیه رویای تمام بچه های هوانوردیه....

الی جون جمعه 14 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:29 ب.ظ http://elifesgheli.blogfa.com

علیرضا سلام
عکسا خیلی قشنگ بودن...
خصوصاً دومیه!
مرررسی!!!
واسه اون دوستتم تبریک میگم!
انشالله یه روز بیای خبر استخدام خودتم بگی بهمون!!!

الی سلام
خوشحالم که از عکسا خوشت اومده...
خدا اون روز رو زودتر بیاره تا بیام و خبر استخدام خودمو تویه یه ایر لاین بگم....

آنی شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:05 ق.ظ http://ngh2.blogsky.com

سلام
امیدوارم دوستتون موفق بشن
راستش چند سال پیش عموی منم قبول شد و برای گزینش رفت با ریش و پیرهن آستین بلند و این حرفها ...بعدش بهش خبر دادن قبول شدی پاشو بیا ثبت نام عموی ما هم ریشو زد و پیرهن آستین کوتاه رفت ثبت نام که قبولش نکردن گفتن دفعه قبل اونجور آمدی حالا اینجوری ؟آخه دفعه قبل ماه محرم بود اما اون موقع ...دیگه محرم تمام شده بود
خلاصه عموی بیچاره ما ...کلی ناراحت شد
گفتم شاید به درد دوستت بخوره
البته الان عموم تو صنایع دفاع کار می کنه بد نیست

سلام
ممنون از راهنماییتون حتما هم دوستم و هم خودم (البته خودم در آینده) به کار میگیریم....

مهشید شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:42 ب.ظ http://p-daneshjo.blogfa.com

علیرضا !!!!!!!!!!!!
جدآ ؟!؟؟!؟!؟!
یه کوچولو راهنمایی کن تا من متوجه بشم کدوم دوستت رو میگی ؟؟!؟!؟
الان یه علامت سوال بزرگگگگگگگگگگگگگ بالا سرمه !!!!
چشمک.

نه نمیتونم چون خودش نمیخواد بعدا که موقش شد خودش به همه میگه

میترا شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:06 ب.ظ

بازهم عکسهای زیبا ! ممنون .
یکی دوسوال دارم اگر دوست دارید پاسخ دهید متشکر میشوم.
۱ـ فایده وینگ لت که باز هم در عکس اول شما دیده میشود چیست ؟ مطمئنم که برای افزایش سرعت نیست چون سرعت این نوع هواپیماها نباید از حدود ۹۰۰ کیلومتر در ساعت افزایش پیدا کند . پس قائدتاْ باید برای کاهش فریکشن و در نتیجه کاهش سوخت باشد . نمیدانم تا چه اندازه بیراهه رفتم ؟!
۲ـ در عکس مشخص نیست که دست شخص سمت چپ به کدام طرف است . میتوانید کیفیت عکس را بهتر کنید که بشود آنرا بزرگتر کرد ؟ یا اینکه خودتان توضیح دهید . نکند آنها مشغول شیطونی هستند .
۳ـ با هواپیمای کوچک دو موتوره ای مسافرت کردم که جلوی هر توربین یک ملخ ( پروانه - پراپلر ) داشت . خیلی عجیب بود ! نفهمیدم کار هرکدام چیه و هر دو با هم و همزمان کار میکردند . کم سرعت و حد اکثر سرعتش هم ۵۷۰ کیلمتر در ساعت بود . در ضمن مهماندار گفت که ایمنی این هواپیمای ساخت پنج کشور اروپایی بسیار بالاست و فقط یک موشک میتواند آنرا ساقط کند .
امیدوارم دوستت موفق باشد . میدانم اگر واقعاْ علاقمند باشد به عشقش میرسد .
از وبلاگ مشترک ما را بی اطلاع نگذارید !
در آخر یک فضولی کوچولو ! شما قرار است مهندس پرواز شوید یا مهندس مکانیک هواپیما و یا خلبان ؟

سلام دوست عزیز و علاقه مند به پرواز...
جواب سوالاتونو تا جایی که بدونم میگم...
1- وینگلت برای کمتر کردون ورتکس های نوک بال است و برای آیرو دینامیکی تر شدن هواپیما البته جدیدا از تکنولوژی های بهتر به جای اون استفاده میکنن مثل وک بال 787...
جواب سوال دوم رو ه خودتون پیدا کردین...
من منظور شما رو از سوال سوم متوجه نشدم ....البته شاید شما هواپیماهای توربو پراپ را بگویید ولی اون قسمت اول موتور کمپرسور هست و توربین در داخل موتور هست !!!!
البته ایمنی همه هواپیماها بالا هست چون از هر دستگاه در هواپیما تقریبا سه تا داریم ولی برای صانحه مثل پنیر سویسی باید چندتا سورخ پشت سر هم قرار بگیرند و چند عامل باعث حادثه میشه....
حتما دوستان این وبلاگ روهم به اون وبلاگ دعوت میکنم....
من قرار است که مینتننس بشوم همون مکانیک خودمون(چشمک)

میترا شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:24 ب.ظ

مجدداً سلام
عکس شماره 3 را در محیطی دیگر توانستم بزرگ کنم و ببینم . شیطونی نبود که ! خودتان بهتر میدانید که یعنی : آرزوی موفقیت و پیروزی . اگر در اینجا معنی بدی پیدا کرده که در همه جا این معنی را ندارد . خودت بزودی همین کار را شروع خواهی کرد و دوستانت هم میدانند یعنی بسلامت و پیروزی

ممنون از دقتتون...
بله منم برای شوخی نوشتم وگرنه هر روز توی فرودگاه مارشالرها با خلبانها صحبت میکنند اگر اونجوری بود که هر روز بین مارشالر ها و خلبانها دعوا و زد و خورد بود...

مهشید یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:11 ق.ظ

اوا اوا !!!!!!!!!!!!!۱
من نظرم رو میخواممممممممم
چرا نظرم رو تایید نکردی ؟!؟؟!؟!
داشتیم !؟؟!؟

کدوماشو؟!؟!

ترنم (یادگاری از روزهای جوانی) یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:09 ق.ظ http://www.taranom-bahari.persianblog.ir/

یووووووووووهوووووووووووووووووو
سلااااااااااااااااااااااااااام
خوبی دوست جونم؟؟؟
ای بابا
اقا ما شرمنده و خجالت زده و از همینا دیگه
خیلی وقته نیومدم
ببخشید
بخشیدی؟؟؟
میسییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

سلام ترنم
شما ببخشید که من نتونستم بیام وبت سرم چند وقتیه که خیلی شلوغه ....

ترنم (یادگاری از روزهای جوانی) یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:11 ق.ظ http://www.taranom-bahari.persianblog.ir/

اون عکس غروبه خورشیده خیلی خوشگله هاااااااااااااااااااا
خب از این کارای بد بد می کنن خلبانا تو نشونمون نده بداموزی داره
چشمک

تازه کجاشو دیدی خلبانا همیشه این کارا رو میکنن حتی میخوان هواپیما رو پارک کنن با اونی که بهشون فرمون میده(همون مارشالر) از حرفای بی ادبی میزنن (چشمک)

ترنم (یادگاری از روزهای جوانی) یکشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:11 ق.ظ http://www.taranom-bahari.persianblog.ir/

عاشق شدی رفت
ای بابا
زودتر وب بزنید که دارم از فضولی می میرم
یه عالمه گل

چرا ای بابا تا الان خواب بودم تازه بیدار شدم(البته چون عشقم هم اینجارو میخونه اینارو میگم)(چشمک)
چشم کارای نقاشی دیوارای وب تموم شد مونده کارای آخرش حتما توی اینجا آدرسشو مینویسم....
از گلا هم ممنون

نمایشگاه مبل سفیر دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:05 ب.ظ http://moblsafir.mihanblog.com

سلام ، خسته نباشی
وبلاگ خیلی خوبی داری ..
اگه با تبادل لینک موافقی منو با عنوان (نمایشگاه مبل سفیر) لینک کن و خبرم کن که با چه اسمی بلینکمت ؟
به وبلاگم بیا ، خوشحال میشم [نیشخند]
www.moblsafir.blogfa.com
www.moblsafir.mihanblog.com
www.moblsafir.blogsky.com

نمایشگاه مبل سفیر سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:32 ب.ظ http://moblsafir.mihanblog.com

سلام
خسته نباشید ..
وبلاگ خیلی زیبا و مفیدی دارید
اگه با تبادل لینک موافقی منو با عنوان (نمایشگاه مبل سفیر) لینک کن و خبرم کن که با چه اسمی لینکت کنم ؟
لطفا برای خبر دادن بهم به وبلاگم بیاین و در قسمت نظرات برام پیغامتون رو بذارید
با تشکر

شما لینک شدین...

علی سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:42 ب.ظ http://www,ali.com

بهمن ایمیل بزنید

ایمیل زدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد