عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

ژل اصلاح و استاد ساختمان هواپیما!!!

خوب عنوان مطلب یخورده گیج کنندس چون دوتا خاطره میخوام بنویسم برای همینم  اینجوری شد هر دوتاشم برای امروزه اول کشف مهمو بگم که خیلی کاربردی هست....
من امروز کشف کردم که بچه ها به ژل اصلاح خیلی علاقه دارن حتی ژل رو به مادرشون هم ترجیح میدن نمونش همین طاها کوچولو (خواهر زادم که 1/5 سالشه) امروز صبح وقتی که مادرش آوردش خونمون تا خودش بره سر کار آقا یکمی  بهونه گرفت و داشت کم کم گریه میکرد من که اون موقع داشتم اصلاح میکردم و با قیافه ای شبیه بابانوئل اومدم پیشش و یکمی باهاش حرف زدم  دیگه مادرشو نگاه هم نکرد و خیلی راحت خواهرم رفت سر کارش....
نتیجه اخلاقی:کاربرد دیگه ژل اصلاح هم کشف شد(چشمک)

استاد ساختمان ....امروز توی کلاس ساختمان استاد داشت یک قسمتی از لندینگ گیر(چرخ هواپیما) رو توضیح میداد که با روغن هیدرولیک و هوای کمپرس شده کار میکنه دید بچه ها یه جوری نگاش میکنن فهمید باید مثال واضح بزنه برای همینم گفت شما یک نفر رو خفت کردین کنار دیوار و دارین بهش فشار میارین خوب اون باید فرار کنه وگرنه میمیره اینم مثله حرکت روغن توی قسمت ضربه گیر چرخهاست....از اون جایی که تعداد خانومها توی کلاس چند برابر آقایون بود ما که ته نشسته بودیم نتونستیم جلوی خودمونو بگیریم و دیگه رسما از خنده کف کلاس دراز بکشیم....
نتیجه این میشه که استادا باید مراقب مثالهاشون باشن که دانشجوهای مثل من بد برداشت نکنن(چشمک)
نظرات 7 + ارسال نظر
الی جون دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:32 ب.ظ http://elifesgheli.blogfa.com

چندم شدم آیا؟؟؟

انگار اول

الی جون دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:57 ب.ظ http://elifesgheli.blogfa.com

وا...
خب این بچه قیافه ی داییشو که دیده ، از ترس مامانشم یادش رفته دیگه احتمالاً!!!
بعدشم...
شروع وبلاگ جدیدتون رو تبریک میگم!
این مطلب کناره وبلاگتونم خیلی جالب بود...
فقط اون پاراگراف یکی مونده به آخریشو اصلن دوست نداشتم):
کاش اینو به عنوان پست اول هم میذاشتین تا بتونیم کامنتم بذاریم اونجا!!!
قالب وبتون هم خیلی خوشمله!
(آیکون یه عالمه گل...)

داییش به این خوشگلی این حرفا چیه بچه بعدا اینجارو میخونه بهم میگه لولو!!!
ممنون از تبریکت...
پست هم مینویسیم و همتونو خبر میکنیم ...
خوشحالم که از قالب خوشت اومده...

هرمان سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:54 ق.ظ

سلام
ای شیطون
چرا طه ی منو ترسوندی؟
به حسابت خواهم رسید !!
اون اتفاق تو کلاس رو هم که کلی خندیدم!!

سلام
طاها نترسید خیلی خوشش اومد و دوست داشت که خودشم اونجوری بشه(چشمک)

مهشید سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:50 ب.ظ

سلام اقا علیرضا
آخی چه بانمک !!!!!!!!!!!!
خواهر زاده ات رو میگما !!! الهی ? همه کارهای این بچهه ا بانمکه.
به به !!!
وب جدیدتون مبارک !!!!!
چه نوشته گوشه راست جالبه !!!!
خیلی خیلی خوشم اومد
چه باتدبر و دقت و وسواس اسم انتخاب کردید !!!
تبریک میگم به ?تاتون /گل.گل.گل

مهشید خانوم سلام
همه بچه ها با نمک هستن و کاراشون قشنگه....
از تبریکتون و تعریفی که از وبلاگ مشترکمون کردین هم ممنونم ....

فاطیما پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:00 ب.ظ http://www.fatimagoon.blogfa.com

سلااااام
بابا تو منحرفی استادت چه میدونه؟؟؟

آره دیگه من اصلا ذهنم تو این جور موارد منحرف خیلی خوب کار میکنه...

الی جون جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:15 ق.ظ http://elifesgheli.blogfa.com

سلام علیرضاااااااا
تصاویر منتخب هفته ی 38 کوشن پس؟؟؟
هان...!!!

همین الان آپ کردم

پریسا جون شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:49 ب.ظ http://parisalar.blogfa.com/

الهی فداش بشم. ندیده میدونم که چقدر جیگره. طاهاجونمومیگم

ای منحرفا....!!!

تو کدومشی؟‌ گلدموند یا نارتسیس؟!

طاها خیلی کیف کرده بود وقتی منو اونجوری دید ...
خوب ذهن آدم هر جایی میره(چشمک)
اگر بیای وبلاگمون متوجه میشی من کدومشون هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد