عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته۴۰

دوستا ن سلام

اولین پست تصاویر توی سال جدید ....

موقع سال تحویل به یاد تمام دوستام بودم و براشون دعا کردم .....


یه عکس از فانتوم از پشت سر این پیره مردها هنوز هم خیلی خوب پرواز میکنن چون چند وقت قبل وقتی داشتم میرفتم توی دانشگاه یه فانتوم از باند بلند شد با سرعت عجیبی داشت ارتفاع میگرفت باورم نمیشد یه هواپیما بعد از ۴۰ سال کار و یه جنگ طولانی و پروازهای سنگین هنوز هم بتونه اینجوری پرواز کنه....آفرین به مینتننسهای نیروهایی که اینارو انقدر خوب سرپا نگه داشتن...


ایرباس۳۰۰ کارگو ایران ایر



سسنا ۱۷۲کوچولو  و ۷۴۷ گنده...

سسنا منو یاد خاطره قشنگی میندازه یاد یه روز رویایی روزی که روحم روی زمین نبود و تو اوج بودم...

 


کاکپیت ۷۳۷ ...

کاکپیت همیشه برای مردم جذاب هست و دوست دارن بدونن این همه درجه چی هست ...راستشو بخواید برای منم همینجوری بود الان هم هست

یه بار یکی از دوستام ازم پرسید علیرضا تو میتونی یه هواپیمارو برونی منم یکمی فکر ردم گفتم شاید بتونم از روی زمین بلندش کنم ولی نمیتونم بشونمش ...

نظرات 7 + ارسال نظر
الی جون پنج‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:29 ب.ظ http://elifesgheli.blogfa.com

اوووووووووووووووووووووولم آیا؟!؟!؟!؟

بله اولین کامنت در سال جدید

مهشید جمعه 6 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:16 ق.ظ http://p-daneshjo.blogfa.com

سلام آقا علیرضا
عیدت مبارک دوست من
راستش به وب من که نیومدی که اون کارت تبریک عید رو که تقدیم دوستام کردم رو ببینی اما خوب همین جا برات کلی آرزوی خوب خوب میکنم و امیدوارم که به هرچی که لایقش هستی برسی .گل.گل.گل.گل.
چه آپ بانمکی !!!
از عکس سومی خیلی خیلی خوشم اومد
نه به اون ۷۴۷ بزرگ و غول تشک نه به اون سسنا جینگیلی و کوچولو !!!!!!!!
خیلی عکس جالبی بود٫ خیلی.
دستت درد نکنه

سلام مهشید خانوم
دلیل نیومدنم رو براتون توی وبلاگتون نوشتم....ولی همینجا هم ازتون عذر خواهی میکنم که نیومدم...
خوشحالم که از اون عکس خوشتون اومده ...
من اون عکس رو فقط برای این گذاشتم چون با سسنا خاطره خوبی دارم ...

رویال جمعه 6 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:18 ق.ظ

سلام سلام سال نو مبارک
انشالله سال خیلی خوبی داشته باشی

سلام رویال
سال نو شما هم مبارک
ممنون من هم امیدوارم که سال خوبی داشته باشی

ترنم (یادگاری از روزهای جوانی) یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:14 ق.ظ http://www.taranom-bahari.persianblog.ir/

یوووووووووووووووهوووووووووووووووووووووو
اینم اولین یوهوی من به تو
تو سال ۸۹
سلاااااااااااااااااااااااااااااااام
خوبی مهربونم؟؟؟
صبح بخیر
سال نو مبارک و امیدوارم سال خوبی داشته باشی
منم واست دعا کردم و به یادت بودم
میسی دوست جون
من کاکپیت ۷۳۷ رو خیلی دوست داشته بودم
خیلی باحاله
دوست دارم یه بار برم توش

ترنم سلام
منم برات آرزوی سال خوبی رو دارم....
امیدوارم که یه روزی به عنوان کاپتان بری توی 737 اونقت میتونی من و هر کی رو که دوست داری ببری هر جا که بخوای...

فاطیما یکشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:17 ب.ظ http://www.fatimagoon.blogfa.com

علیرضا بدو بیا!!

اودم

مرررسا پنج‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:28 ب.ظ http://wormbook.blogfa.com

ممنون که اومدی وبمون!!!
ما منتظر میمونیم تا خبرمون کنی!
راستی
تو کدوم وبت آپ میکنی؟؟؟

شما دعوت رسمی انجام بدین حتما من هم انجام میدم

هدهد دوشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:01 ق.ظ http://retemadi.blogfa.com/

بنام یکتا معبود هستی

گفتم بیا ز هدهد جوییم راه چاره
گفتا به جای هدهد دیش است و ماهواره

سلام
سال نو مبارک

دلت شاد و لبت خندان بماند
برایت عمرجاویدان بماند
خدارا میدهم سوگند برعشق
هرآن خواهی برایت آن بماند
بپایت ثروتی افزون بریزد
که چشم دشمنت حیران بماند
تنت سالم سرایت سبز باشد
برایت زندگی آسان بماند
تمام فصل سالت عید باشد
چراغ خانه ات تابان بماند
انشاالله

سال نو شما هم مبارک
ممنون از دعای قشنگتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد