عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

DELAY

دوستان میدونم که به خودم گفته بودم باید برای یک شنبه یه مطلب بنویسم ولی خوب نشد و توی این کشور که هواپیماها 15 ساعت تاخیر دارن و یه چیز معمولی هست پس دو روز تاخیر هم برای یه پست معمولی هست(چشمک)
میخوام از کلاس درس ساختمان هواپیما بگم ...من این درس را با دوتا استاد دارم که کلاسهای یک استاد بعد از ظهرها هست و کلاسهای استاد دیگه صبح ها ...
به قول دوستان استادی که باهاش بعداز ظهر کلاس داریم استاد خیلی خیلی مودبی هست یعنی من یه چیزی میگم شما یه چیزی میشنوی...در این حد که بچه ها سر کلاسش میز روبروش میشیننو قهقهه میزنن و میخندن ولی این استاد خوب از روی ادب هیچی نمیگه حتی یک نگاه همراه با عصبانیت هم نمیکنه...
شنبه توی کلاس همین استاد با ادبو خوبمون نشسته بودم و به رسم همیشه که کنار محسن دوست خوبم میشینم نشستم محسن اصفهانیه همرو شاد میکنه خیلی مرد خوبیه با این که از من 15 سال بزرگتره ولی با هم خیلی راحت هستیم ....
استاد داشت درباره سطوح فرامین توضیح میداد و رسیدیم به بالانس تبها و داشت توضیح میداد که اینا برای چی هستن و چیکارا میکنن و.....من هم طبق معمول داشتم با محسن حرف میزدم و میخندیدیم ...استاد داشت میگفت که اگر از توی کابین خلبان یوک(فرمون هواپیما را میگن)را به چه سمتی بده این این سطوح فرامین چطوری حرکت میکنن و عادت داره که آخر جمله هاشو بچه ها تکمیل کنن و معمولا اون افرادی میگن که استاد بهشون نگاه میکنه... یکی از حالت های یوک این بود که خلبان اون را به سمت جلو بده و دماغه هواپیما به سمت پایین برود من گرم حرفزدن بودم که استادبه من نگاه کرد و با نگاهش بهم فهموند که نوبت منه که جمله را تکمیل کنم خوب جمله هم این بود که (استاد درحال اشاره به یکی از شکل ها )گفت اگر خلبان                   (من باید جای خالی رو پر میکردم و میدونستم که خلبان اگر یوک را به جلو بدهد و دماغه به سمت پایین برود این شکل بوجود میاد ولی یکدفعه از دهنم پرید و گفتم اگر خلبان بکشه پایین خوشبختانه زیاد متوجه نشدن من چی گفتم ولی خودم و محسن از خنده منفجر شدیم و اصلا نمیتونستیم جلوی خودمون رو بگیریم استاد هم جمله من را تصحیح کرد و جلوی خنده خودش را هم گرفت ولی تا آخر ساعت محسن همش در گوش من میگفت کاپتان همجنس بازه و کمک را .....(چشمک)البته همه اینها شوخی هست و نمیخوام خدایی نکرده به هیچ فردی بی احترامی بشه...

نظرات 7 + ارسال نظر
فاطیما سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:47 ب.ظ http://www.fatimagoon.blogfa.com

سلاااااااااااام
میدونم اولم !

سوتی جالبی بود!!!

خوب معلومه که اولی(چشمک)

الی جون سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 09:46 ب.ظ

اِ...بالاخره یه پست بدون عکس هم آپ کردی!

ولی تو پست پایین نوشته بودی ماجرایه بردیا جون!!!

منم همش منتظر بودم یه جای داستان به شخصی به اسم بردیا ختم بشه که دیدم تموم شد اما نیومد این بردیاهه!!!

میخواستم ماجرای بردیا رو بنوسم ولی این شنبه اتفاق افتاد و به نظر خودم خنده دارتر میومد برای همین ماجرای بردیا رفت برای پست های بعدی

رویال سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:40 ب.ظ

بله ... خسته نباشی
کم کم دیگه ...بله دیگه ... اینجوریا ...
دست خودت نیستا پسر جماعت هوش منفیش همیشه فعاله
ببین از یه سوال علمی استاد چه بی ابرویی رو به پیشونی خلبان مادر مرده چسبوندی
بشین درس بخون انقدرم درباره تنبون خلبانا جوک نساز

خسته نیستم تازه این یکی از فیلتر شده های سوتی ها و تیکه هامون هست ...
منفی بودن فکر ربطی به دختر یا پسر بودن نداره من دخترایی رو میشناسم که از خیلی از پسرا فکرشون منفی تره....
چشم رویال خانوم یکمی هم درس میخونم اتفاقا فردا امتحان دارم و تا الان هیچی نخوندم و نصف جلسات رو هم نرفتم ولی من امید دارم که نمرهA را میگیرم

مهشید چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:14 ب.ظ http://p-daneshjo.blogfa.com

سلام
عجب سوتی دادی !!!
شانس آوردی بچهتون متوجه نشدن و الا سوژه عام و خاص میشدی !!!!!
خاطره جالبی بود.
مرسی

سلام
نه بابا بچه های دانشگاه خیلی سوتی های سنگینی میدن و انقدر از هرکدومشون سوتی دارم که جرات نمیکنن من یکی رو سوژه کنن

رویال پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:51 ق.ظ

خدا خیرت بده فیلتر شدش اینه اصلش چه فاجعه ای میشه ؟!
مثلا اومدی درستش کنی ... من دخترایی رو میشناسم که از خیلی از پسرا فکرشون منفی تره.... دیگه بدتر چرا تو باید همچین دخترایی رو بشناسی ؟؟؟ وا مصیبتا ما داریم به کجا میریم ؟!
علیرضا میخوام یه خصوصی واسه مامانت بنویسم پاشو برو تو اشپز خونه بگو مامانت بیاد پای کامپیوتر بشینه کارش دارم (چشمک )

منم تهدید کردن که میخوان فیلتر کنن چون تو یکی از عکسا داخل یکی از هواپیماها یک زن و شوهر داشتن همدیگرو بوس میکردن(چشمک)

مگه چه اشکالی داره ادم دوستای متعدد داشته باشه من شما رو نمیدونم کجا میرین ولی من تا چند دقیقه دیگه میرم دانشگاه تا امتحان نخوندمو بدم(چشمک)

چشم الان به مامان میگم بیاد شما هم برای ایشون خصوصی بنویس

نمایشگاه مبل سفیر پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 10:42 ق.ظ http://moblsafir.blogfa.com

__________________________________
_________________________________$
_______________________________$$$
____________________________$$$$$$
__________________________$$$$$$$$
________________________$$$$$$$$$$
______________________$$$$$$$$$$$$
____________________$$$$$$$$$$$$$$
___________________$$$$$$$$$$$$$
_________________$$$$$$$$$$$$
________________$$$$$$$$$$
_______________$$$$$$$$$
______________$$$$$$$$
_____________$$$$$$$$ سلام عزیزم
____________$$$$$$$
___________$$$$$$$
___________$$$$$$
__________$$$$$$
__________$$$$$ مـــــــن آپم
_________$$$$$
_________$$$$
________$$$$
________$$$$
________$$$ زود بیا و خوشحالم کن
________$$$
_________$$
___$$$$$$$$$$$$$$$
_____$$$$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$
_____$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$
_________$$$$
__________$$$
___________ $

نمایشگاه مبل سفیر یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:41 ق.ظ http://moblsafir.blogfa.com

سلام ، شاد و پر انرژی باشید ..

نمایشگاه مبل سفیر عرضه کننده انواع :
مبلمان
میز تلویزیون
میزهای کامپیوتر و تحریر
میز و صندلی نهارخوری چوبی و فلزی
کمد و ویترین و ...

افرادی که تمایل به سفارش داشته باشند،
کالای موردنظر به طور رایگان درهر نقطه ای از ایران برای آنها ارسال خواهد شد

مبلمان مورد علاقه خود را در وبلاگ انتخاب کنید و ما را خبر کنید !!!
اگر قصد خرید دارید ، همین حالا اقدام کنید ، فرصت را از دست ندهید ..

آدرس ما :
www.moblsafir.mihanblog.com
www.moblsafir.blogfa.com


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد