عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته ۴۹

دوستان سلام

هفته ای که گذشت سرم خیلی شلوغ بود ...برای همین کامنتهارو نتونستم زود تایید کنم....


ورود یک ایر لاین جدید به اسم ایرانیان ایر که احتمالا زیر شاخه ساها هست را تبریک میگم فعلا دوتا ایرباس ۳۰۰ دارن که خوبه برای شروع...

اینم یه عکس که از دم این هواپیما ها پیدا کردم رنگ آمیزیشون خوشگله و توی ایران جدیده !!!



این خیلی خوبه که توی ایران هم برای هواپیماها از رنگهای شاد استفاده کنن ....

اینم عکس همین هواپیما قبل از این که اینجوری خوشگل رنگش کنن ...اون موقع رنگ آمیزی ساها رو داشت...


حرف از رنگ آمیزی قشنگ هواپیما شد...این عکس هم بی ربط نیست چون هر کسی که از کنار این هواپیما رد شده یه یادگاری روش نوشته مثل اوتوبوسهای شرکت واحد خودمون(چشمک)


سسنا کوچولو توی غروب آفتاب .....



پ.ن:یه توسیه برای مهماندارا همیشه به مینتننس ها اعتماد داشته باشین چون هواپیماتون دست اوناس(چشمک)


نظرات 4 + ارسال نظر
مهشید جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:21 ب.ظ

سلام علیرضا !!!
به به ٫ دوباره عکس های قشنگ و .... !!!
دستت درد نکه پسر !!!
تفاوت عکس اول و دوم خیلی بانمکه ها !!!!!!!!!
عکس سود کرکر خندس ٫‌کلیییییییییییی خندیدم مخصوصا با اون مثالی هم که زدی . ببین دیدی یکی دستش یا پاش میشکنه و کچ میگیره هرکی بهش میرسه یه یادگاری روش مینویسه ٫ این هواپیما هم همین طوره .چشمک.

عکس چهارمت هم خیلی قشنگه.
دستت درد نکنه آقا.
گل.گل.گل

سلام مهشید
دوباره آخر هفته شد و عکسای وبلاگ من....
دوستم هنوز پاشو گچ نگرفته ولی میخوام اولین نفری باشم که روی گچ پاش یادگاری مینویسم احتمالا گچ پای اون خیلی از این هواپیما بدتر بشه....

رویال جمعه 7 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 05:53 ب.ظ

از عکس هات ممنون خیلی دوست دارم بیشتر بدونم و تو تقریبا تمام چیزهای لازم و جدید درباره ساها رو بهم میگی
چقدر خوب شد که طراحی هواپیماهاشونو عوض کردن خداکنه یه فکری هم به حال لباسا کنن !

اون عکس سوم !!!! چرا باید یه همچین بلایی سر یه هواپیمای زبون بسته بیارن؟! یه عکسی دیده بودم از هواپیمایی که برای یه ایر لاین کره ای بود ... روش عکس کیتی کشیده بودن که داره بستنی میخوره !!!!! چرا همچین چیزایی رو رو هواپیماها میکشن ؟!!!!

و درباره سسنا کوچولو ... اسم با نمکی بود بچه ها تو سما بهش میگفتن پیکان

بله قربان ! یه مهماندار همیشه به مینتننس ها اعتماد داره و اگه دوستش هم باشه دیگه جای حرفی باقی نمیمونه

من خوشحال میشم هر چیزی که بلدم به دوستام یاد بدم....
نگران نباش من شنیدم قراره یه دستمال گردن طلایی به لباستون اضافه بشه و چندتا هم خط طلایی تا از شکل یونیفورم دبیرستان بیاد بیرون(چشمک)
رویال بیشتر این کارا برای جذاب کردن هواپیماهای یک ایر لاین هست و خوب جذاب بودن هم یکی از راه های بازار یابی هست و فروش بلیت بیشتر البته اینا توی خارج از کشور که تحریم نیستن خوبه(چشمک)

بچه های سما اسم قشنگی روش گذاشتن چون مثل پیکان با دوامه ...

شما که همیشه مینتنس ها اعتماد داشتی و در جریان تمام تست های کنترل اعصاب خلبانها هستی که مینتننسها انجام میدن(چشمک)

الی جون دوشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:16 ب.ظ http://elifesgheli.blogfa.com


من که خوشحالم که از عکسا خوشم اومده...
تو چی؟؟؟تو هم خوشحالی؟!؟!؟!؟!؟؟!؟!؟!؟!؟

?!

تینا چهارشنبه 21 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:37 ب.ظ http://www.tayareh.blogsky.com

salam man asheghe havapeyma hastam mikham mohandesiye havapiyma bekhonam vali nemidonam bayad az che reshtei vared danshgah besham v nemidonam manabe konkoresh chiye lotfan rahnamai konaid mamnon

سلام
جواب شما به صورت ایمیل داده شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد