عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته ۵۵

دوستان سلام

توی این پست از تصاویر میخوام یه نوع هواپیمای ویژه را معرفی کنم و ماموریتش را توضیح بدم....برای همین یکمی مقدمه چینی میکنم...

شرکت ایرباس یک شرکت تنها نیست که بگوییم تمام هواپیما در فرانسه ساخته میشود بلکه هواپیماها قطعات مختلفشون توی کشور های مختلف ساخته میشه و بعد در یک جا اسمبل میشوند... برای همین جابجا کردن سریع قطعات هواپیما مثل بدنه ودم و بالها خیلی مهم هست و به پیشرفت شرکت کمک میکند .... شرکت ایرباس نیاز خود را در این جابچایی با یک مدل هواپیمایی که خود شرکت ایرباس از مدل A-300-600 ساخت رفع کرد و سرعت در کار ساخت هواپیما نیز بالا رفت به این مدل نهنگ سفید هم میگن ولی اسم کامل و اصلی اون

Airbus A300B4-608ST Super Transporter
هست


Super Transporter در یک غروب زیبا 


ایرباس A-300-600 که مدل سوپر ترنسپورتر یا همون نهنگ سفید را از این هواپیما گرفتن و در واقع یک نوع خاص از این هواپیما هست...


نهنگ سفید هنگامی که در قسمت cargo (قسمت بار هواپیما) باز است و داره بارشو تخلیه میکنه...



اگر علاقه دارین عکسای بیشتری از Airbus A300B4-608ST Super Transporter ببینید به ادامه مطلب برید


یه landing(فرود)قشنگ از سوپر ترنسپورتر...


قدرت ریورس موتورها رو میتونید توی این عکس ببینید که چه کمک زیادی به ترمز هواپیما میکنه در هنگام فرود...


در قسمت کارگو را دارن باز میکنن تا هواپیما بار گیری بشه.... این قسمت دقیقا بالای سر خلبان هست...


توی این عکس بهتر میشه محل دقیق قسمت کارگو را دید و بزرگی هواپیما قشنگ معلوم هست....


تیک آف سوپر ترنسپورتر با اون وزن زیادش


اینم داخل کابین خلبان Super Transporter
نظرات 10 + ارسال نظر
نیما جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:13 ب.ظ http://www.parsdvdshop1.com

سایت خوبی داری. همین جوری ادامه بده می خوای واسه بیشتر شدن بازدید با هم تبادل لینک کنیم. اگه مایل هستی منو لینک کن بعد تو نظرات سایتم بگو با چه نامی لینکت کنم. با نام و آدرس زیر منو لینک کن.

عنوان: هر فیلم 1000 تومان

آدرس: www.parsdvdshop1.com

آرمان و رضا جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:22 ب.ظ http://www.armanreza.blogsky.com

سلام وبلاگ جالبی داری برای شما آرزوی موفقیت میکنم به وبلاگ ما هم یه سری بزن

سلام
ممنون چشماتون قشنگ میبینه ....
چشم حتما به شما هم سر میزنم

faryad جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:51 ب.ظ http://www.diare-khashm.mihanblog.com

------الله اکبرhttp://i29.tinypic.com/mvqfr7.gif

هر کسی یه نظری داره ولی دوستان دنبال وبلاگ ایشون نرین چون هم لینکی که گذاشتن هم آدرس وبلاگشون فیلتر شده

دهنوی جمعه 18 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:26 ب.ظ http://www.linknegar.com

سلام. دوست عزیزم خوشحالم که وبلاگی پربار دارید . از طرف سایت لینک نگار دات کام مزاحمتون میشم. تو این سایت سیستمی کاملا هوشمند طراحی کردیم که با توجه به پارامترهای کاملا عادلانه که از گوگل دریافت می کند تعداد بازدید شما را دریافت کرده و در گوگل و موتورهای جستجوی دیگه مثل یاهو ثبت می کنه. بنابراین هم مطالبتان در سایت ثبت می شود و هم در گوگل ایندکس میشود و هم اینکه تو کلی وبلاگ دیگه هم به نمایش در میاد حسن این کارم اینه که بازدیدتون بیشتر می شه و می تونین سایت پربازدهی رو مدیریت کنید. شما می تونید به هنگام آپ دیت وبلاگ خود لینک مطلب جدید رو تو لینک باکس قرار بدید تا در مدت زمان کمتری مطلبتون بازدید مورد نظرشو بگیره. برای ورود به جمع ما کافیه ثبت نام کنید و کد لینک باکس رو تو قالبتون قرار بدبد و بعدش لینکهاتون رو ثبت کنید. یه خواهش دیگه داریم اونم این که برای ثبت نام از اینترنت اکسپلور استفاده نکنید و از مرور گرهای دیگه ای مثل فایر فاکس، نت اسکیپ و ... استفاده کنید تا ثبت نام دقیق انجام بشه البته این فقط یه پیشنهاده. قبل از ارسال لینک قوانین رو مطالعه بکنید و توجه داشته باشید که در صورت استفاده از یک لینک در زمان های مختلف سیستم به صورت هوشمند شما را حذف کرده و متاسفانه عضویت تان رو ملغی می کنه که این واقعا برای ما ناراحت کننده هست که دوستی مثل شما رو از دست بدیم. نکته آخر این که اگر به مشکلی برخوردین با ای دی ما تماس بگیرین تا کمکتون کنیم

شرط میبندم یک خط از پست منو نخونده

فاطیما یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:15 ق.ظ http://www.fatimagoon.blogfa.com

خوش سلیقم دیگه!

توش شکی نیست

مهشید یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 04:39 ب.ظ http://p-daneshjo.blogfa.com

سیلاااااااااااااااااااااام
خوبی ؟!؟!؟! چشمک.
بابا مرسییییییییییییی
چه آپ بانمکی
ببین علیرضا٫‌این هواپیمای مدل نهنگ سفید آخره خندس ها !!!!!!! بیشتر کله ی هواپیما شبیه دلفینه تا نهنگ !!! چشمک.
خیلی باحال بود
علیرضا دقیقا من دیشب ۴۰ دقیقه قبل از اون کامنتم رسیده بودم خونه از مسافرت .خنده
یعنی اصلا فکر نکنی من هولم ها !!!!!!! نهههههههههه .خنده.

راستی بابت اون کپی پیست خوب مگه چیه !؟!؟ تغییرات ایجاد کردم ٫‌دقت نکردی !!! خنده.
اومدم اسم مهشید رو برداشتم و اسم اون طرف رو گذاشتم ٫‌تازشم کلمه ی وبلاگت رو بع وبلاگم عوض کردم .خنده
دیدی ٫‌دیدی من عین مال تو نوشتمممممممم ‌٫الکی تهمت نزن
چشمک

علیرضا ممنون و خسته نباشی.گل.گل.گل.گل

علیک سلام مهشید خانوم...
البته من و چنتدا از بچه هایدیگه بهش حاصل ازدواج فامیلی هم میگیم چون اینم به این هواپیما میاد(چشمک)


من اصلا همچین فکری نکردم که تو هولی فقط میدونم که اون 40 دقیقه هم برای عوض کردن لباس و روشن کردن کامپیوتر و کانکت شدن وقت برد (خنده)

رویال سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:19 ق.ظ

سلام ببخشید دیر شد ناجور سرم شلوغه
من نمیدونم چرا الکی الکی عاشق این نهنگ سفیدم بیخودی واسم خیلی جالبه !!! حالا تازه اینجارو داشته باش اون یکی عشقم هم سخو می باشد ! ... حالا خودت سعی کن ربط بین این دوتا و نکات مشترکشونو پیدا کنی

سلام
خودم میدونم که سرت شلوغه و شیرینی مارو داری میپیچونی(چشمک)
اتفاقا هواپیمای قشنگیه سوپرترنسپورتر چون توش مهماندار نداره(نیشخند)

سوخو؟!؟! تو با این روحیات لطیف با سوخو چیکار داری ؟؟؟؟
حالا اینا بماند کدوم مدلش؟
su-24?
su-30?
su-33?
su-35?
su-27?
su-47?
su-39?
اینا چندتا از مدلای سوخو هست تو از کدوماش خوشت اومه تا برات یه پیست دربارش بنویس و تایپ این هواپیما رو هم بگیری(چشمک)

حسین پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:20 ق.ظ http://www.rooye-khat.blogsky.com

سلام امید وارم منو یادت باشه چنتا سوال درباره ای رشته هوانوردی ازت پرسیدم....

خب اگه خدا بخواد کمک کنه امسال دیگه سال چهارم می خوام بخونم(پیش سابق) اگه بشه واسه انتخاب رشته ای که بتونم تو قسمتی از هوانوردی درام که رتبه اونجور بالا نخواد که زحمت زیادی نخوادش و دیگه خودت میدونی دیگه تو ایران پول فوق مهمه و به کمکت اهتیاج دارم که تو یه رشته توپ بهم معرفی کنی...

دیگه..

اگه هم بخوای می خوای نویسنده وبلاگ دیگه هم باشی...
فقط یه میل بده

حسین جان من شمارمو برات نوشتم تا کامل با هوانوردی آشنات کنم و با دید باز وارد این صنعت بشی تا بتونی لذت کامل ببری...

سید محمد پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:52 ق.ظ http://love-bwin.blogsky.com

سلام رفیق . خوبی ؟
بازم مثل قبل اومدی تا اطلاعات عمومی بدیا !!!
دمت گرم . من که خیلی خوشم امومد .
ولی هیچی f18 نمیشه ..... قبول داری ؟
من اپ کردم . بدو بیا که منتظرتم رفیق .
خوش باشی

سلام محمد
من هر چیزی که بلد باشم به دوستام یاد میدم ...خوشحالم که از نوشته هام خوشت اومده....
F-18 یک جنگنده عالی هست که تقریبا جای F-14 را گرفته و خودشو خیلی خوب نشون داده و از همه مهم تر اینه که مانور پذیری بالایی داره به همین دلیل گروه فرشتگان آبی نیروی دریایی امریکا از این شکاری برای مانور های آکرو جت خودشون استفاده میکنه....


حتما میام پیشت..

مجید ن پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:52 ق.ظ

سلام علی جون اوضاع احوال چطوره دلم برات تنگ شده این ترم که افتخار ندادی با ما باشی ترم بعد ما رو فراموش نکن

سلام آقا مجید گل خوبی؟
منم دلم برات تنگ شده
این حرفا چیه کم سعادتی ما بوده که کنار شما نبودیم ...البته دلیل دیگشم که خودت میدونی نمیخواستم چشمم تو چشم یه نفر بیوفته که این کار باعث شد از شماها هم جدا بیوفتم....
چشم حتما برای ترم بعد با هم واحد برمیداریم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد