عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته ۵۶

دوستان سلام 


هفته قبل از Super Transporter عکس گذاشتم این هفته میخوام از dreamlifter که هواپیمای مخصوص حمل بدنه هواپیماشرکت بوینگ است عکس آپ کنم خوب بالاخره باید عدالت را رعایت کنم دیگه(چشمک)هرچند 40% از سهام ایرباس متعلق به امریکا هست....

dreamlifter  یک نوع از بوینگ 747 هست که اسم کامل آن Boeing 747-409(LCF) Dreamlifter است و به نظر من یکی از قدرتمند ترین هواپیماهای کارگو هست...



dreamlifter در حال تیک آف قسمت برآمده که مثل کوهان شتر هست شروع قسمت کارگو(محل بار)است تا انتهای بدنه ادامه دارد....


دریم لیفتر بعد از لندینگ درحالی که ریورس های موتور باز هستن...

توی این عکس میتونید کامل ببینید که قسمت کارگو چقدر بزرگه...


اینم عکس در حالتی که در قسمت بار این هواپیما باز هست....


dreamlifter از نمای روبرو  قسمت عقبش مثل بادکنک هست ...از این زاویه هم خوشگله....


۷۴۷-۴۰۰ که ایده اصلی dreamlifter را از آن گرفتن میتونید ببینید که دماغه این دو نوع هواپیما مثل هم هست در واقع dreamlifter یک نوع خاص از ۴۰۰-۷۴۷ هست ....

درباره این عکس هم باید بگم هواپیمای براوو ماهان ایر هست که توی فرودگاه دوبی فرود آمده..البته این هواپیما الان به دلایلی گراند(خوابیده یا بهتر بگم پرواز نمیکنه)شده و احتمال میدن که به زودی پروازی بشن ...



نظرات 4 + ارسال نظر
مهشید جمعه 25 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:49 ب.ظ http://p-daneshjo.blogfa.com

سلام علیرضا
ظهر جمعه ی خنکت بخیر!!!

عجب !!!
خیلی جالبه ها !!!!!!!!!!!!
یعنی فرض یه هواپیما اینقدر بزرگه که بدنه ی یه هواپیمای دیگه ام تو خودش جا میشه و جابه جا میشه !!! چند ده تن وزن باید داشته باشه !!!
راستی میگی دقیقا عین کوهان شتره . چشمک.
ولی خیلی باحاله !!!
علیرضا مثل همیشه دستت درد نکنه که این مطالب آموزشی رو وقت میزاری و در اختیار دیگران قرار میدی
ممنونم دوست خوبم.

گل.گل.گل.گل.گل

مهشید سلام
وقت شما هم بخیر....
بله این هواپیما ها خیلی بزرگ هستن اونقدر که کامیون ها در کنارشون مثل اسباب بازی بچه ها هستن و اون موقع هست که بزرگی این هواپیماهارو آدم میفهمه....


من دارم تمام تلاشمو میکنم که معلومات افرادی را که در این رشته نیستن را بالا ببرم تا درک بهتری از پرواز داشته باشن و با اعتماد کامل سوار هواپیما بشن و هیچ ترسی نداشته باشن.....

دختر نارنج و ترنج شنبه 26 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:16 ب.ظ

علیرضای عزیز
سلام
مثل همیشه مطلبت عالی بود. متشکر از اطلاعات خوبت... انشالله که همیشه موفق باشی.
راستی یه سوال؟ رشته ت چیه علیرضا؟

سلام ترنج بانو
خوشحالم که مطلب براتون جالب بوده و مفید بود...

رشته من تعمیر و نگهداری هواپیما یا A&P هست

راستی خیلی وقته نمیای بیشتر این طرفا بیا...

دختر نارنج و ترنج یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:53 ب.ظ

سلام علیرضای عزیز
ممنونم از این که جواب سوالمو دادی... چشم. سعی می کنم بیام. می خونم مطالبت رو همیشه.
انشالله که همیشه موفق باشی.

سلام ترنج بانو
خواهش میکنم ....
خوشحال میشم اگر وبلاگ دیگه ای زدی خبرم کنی تا بازم نوشته هاتو بخونم ...

شانس دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:48 ق.ظ

به نام صاحب شانس
« با عشق هم چیزممکن است.»

موقعی که این نامه را دریافت می کنید کسی راکه دوست دارید ببوسیدومنتظریک معجزه باشید.

این نامه برای خوش شانسی شمافرستاده شده است نسخه اصلی درکشورانگلستان می باشد.این نامه9باردردنیاچرخیده است شانس برای شمافرستاده شده است ظرف مدت 4روزپس از دریافت این نامه اخبارخوشی را دریافت خواهیدنمود به شرط آنکه شماهم به نوبه خود آن رابرای دیگران ارسال نمایید.این شوخی نیست باارسال آن شما خوش شانسی خواهید آورد پول نفرستیدکپی ها رابرای اشخاص بفرستید که فکرمیکنیدبه شانس احتیاج دارند.این نامه را نگه ندارید.این نامه راظرف مدت 96ساعت ازدست شما خارج شود.

یک افسر آر.آ.پی.هفتاد هزاردلاردریافت نمود.جرلبرن ده هزار دلار دریافت نمود ولی چون این زنجیرراشکست آن را ازدست داد. درهمین حال درفیلیپین جین ولنز به دلیل اینکه این نامه رابه جریان نینداخت6روزپس ازدریافت آن همسرش راازدست داداگرچه قبل از مرگ همسرش775هزاردلاردریافت نموده بود.حتماُ20 کپی بفرستیدو ببینیدکه ظرف مدت 4روزچه اتفاقی می افتد. این زنجیره از ونزوئلا شروع شدواین نامه ازبانرک آنتولی پیگیری وبه میلیونری در آمریکای جنوبی نوشته است. ازآنجاکه این کپی باید در سراسرجهان بگرددشماباید20کپی تهیه نموده وبرای دوستان وهمکارانتان بفرستیدپس از چند روزشمایک سورپریزدریافت خواهیدنموداین یک حقیقت است حتی اگرشمایک شخص خرافاتی نباشید.

!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد