عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته ۶۱

دوستان سلام


اوضاع اینتر نت بدجوری برای من بهم ریخته در حدی که وبلاگ خودم را هم با فیل*تر شکن باز میکنم!!


این هفته مطلب علمی پیدا نکردم که بنویسم یعنی مطلب ساده ای به ذهنم نرسید برای همین فقط عکسهای قشنگ رو آپ میکنم...




بوینگ ۷۷۷ این هواپیما یک هواپیمای دور برده و ترفدارهای زیادی هم داره و هواپیمای ایمنی هم هست...

قطر دهانه ورودی موتورهای این هواپیما تقریبا به اندازه قطر بدنه یک بوینگ ۷۳۷ هست....


بوینگ ۷۳۷ این عکس را گزاشتم تا ببینید که قطر بدنه ۷۳۷ تقریبا چقدره و هاپیمای کوچولویی هم نیست...


بوینگ 747sp  بخ ارتفاع پروازی این هواپیما دقت کنید این ارتفاع برای یک هواپیمای مسافربری خیلی کمه و این مهارت خلبان رو میرسونه.....


بوینگ 400-747 که داره آماده فرود میشه این آماده شدن برای فرود را میشه از حالت فلپ ها که تا آخرین حد خودشون پایین اومدن فهمید....


نظرات 12 + ارسال نظر
دختر نارنج و ترنج جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:50 ق.ظ http://toranjbanoo.blogsky.com/

سلام علیرضا جان
خیلییییی جالب بودن.. چقدر هیجان انگیزه که دهانه ی ورودی موتورهای ۷۷۷ اینقدر عظیمن!!!‌ از یه طرف آدم می ترسه از این همه عظمت و از طرف دیگه لذت می بره...
مرسی
وای که چقدر پرواز نزدیک به زمین اون هواپیما به دلم نشست... فکرکن روی زمین باشی و همچین هواپیمایی از بالای سرت بگذره... چه قدر زیباست!

ترنج بانو سلام
به نظر من قدرت بالای موتور رو نشون مید و این قدرت برای من اطمینان میاره که به این راحتی ها موتوراش رو توی پرواز ازدست نمیده....


البته اگر زیاد به زمین نزدیک باشه و توی مسیر گازهای خروجی از متورش قرار بگیری اون موقع باید بگم که لذت کباب شدن رو میچشیم(چشمک)

ترنم (یادگاری از روزهای جوانی) شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:10 ق.ظ http://www.taranom-bahari.persianblog.ir/

یووووووووووهووووووووووووووووو
سلاااااااااااااااااام
خوبی دوستم؟؟
صبح بخیر

سلام ترنم
صبح تو هم بخیر

ترنم (یادگاری از روزهای جوانی) شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:11 ق.ظ http://www.taranom-bahari.persianblog.ir/

عکس سومی باز نشد

باز میشه صبر داشته باش

ترنم (یادگاری از روزهای جوانی) شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:11 ق.ظ http://www.taranom-bahari.persianblog.ir/

اینترنتم که افتزاهه
میگن مشکل از روت مخابراته

مال منم اوضاش خرابه همه میگن مشکل از مخابراته مخابرات هم میگه مشکل از آی اس پی هست ....

ترنم (یادگاری از روزهای جوانی) شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:12 ق.ظ http://www.taranom-bahari.persianblog.ir/

عکس اولیو خیلی دوست دارم
به خصوص ابرارو

هیچ میدونستی یک نوع ابر هست که خیلی قشنگه ولی برای هواپیما حکم قاتل رو داره و هواپیما نباید نزدیکش بشه اسم این ابر ابرهای سی بی هست..

ترنم (یادگاری از روزهای جوانی) شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:13 ق.ظ http://www.taranom-bahari.persianblog.ir/

عکسه باز شد
مردم واسه استقبال از کسی اومدن؟؟

نه استقبال نیست نمایش هوایی هست یا همون Air show برای همین مردم اومدن برای دیدن هند نمایی خلبانها..

مهشید دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:58 ق.ظ

سلام
خوبی ؟
خوشی ؟
چه آپ تابلو بی حوصله ای !!!!!!!! .چشمک.
عکسهات که هیچم تک و مثل سابق خوشگل نبود و خیلی هم تازشم معمولی بود
اما مطالب زیره عکسهات خوب بود
شوخی کردم ٫‌دستت درد نکنه
مثل همیشه عالی و آموزنده
همیشه موید باشی

سلام مهشید خانوم

خوب دیگه گاهی وقتا هم آدم حوصله خودشم نداره چه برسه به آپ کردن...

نانازی بانو و آقا خرسی دوشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:01 ب.ظ http://www.nabat.blogfa.com

گاهی حضور شبنم بر گلبرگ گل بر دلمان سنگینی می کند بی جهت !!!

دلا سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:44 ب.ظ

امیدوارم یه روز خلبان این بوینگ ها باشی یا سازنده اش پسر شیطون ;)

ممنون از آرزوت دلای عزیز

پسر اگر شیطون نباشه که نیمشه بهش گفت پسر (چشمک)

رویال سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:19 ب.ظ

این عکسا چققققققققققققققققققققققققققققققدر قشنگه اولیش منو کشته
اولا دیروز اومدم نشد نظر بذارم باور نمیکنی برو چک کن خودت که خدای این کارایی ...
دوما هنوز هیچی از پست هارو نخوندم اما از عکساشون معلومه که حسابی کولاکه
خلاصه من اومدم بگم علیک سلام برقامون که رفته بود دوباره اومد ... داری مطلبو (چشمک)

عکسا که قابل شما رو نداره بگو برات پوسترشو چاپ کنم و بفرستم(چه تعارفی کردم!!)

ما قبولتون داریم شما اگر هم نیای میدونیم که کیک رو به من میدی(نیشخند)

ایشلا همیشه لامپاتون روشن باشه ...ولی به قول مهرنوش لامپ اضافی خاموش (چشمک)

دختر نارنج و ترنج سه‌شنبه 2 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:53 ب.ظ http://toranjbanoo.blogsky.com/

علیرضای مهربون
ممنونم از این که سر زدی و از همه ی مهرت ممنونم.
شاد باشی.

ببخشید که بیشتر از اون اطلاعاتم قطع نمیداد

رویال چهارشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:21 ب.ظ

من دوباره دارم به این عکسا نگاه میکنم بد جنس این سری عکسا از همیشه قشنگ تره چرا تاحالا اینارو رو نکرده بودی گذاشتی من نباشم که بذاریشون !!!! هه هه کور خوندی

این عکسا رو باید مثل ذکر همیشه تکرار کرد(چشمک)

از کجا به نیتم پی بردی تو احتمالا ذهن خونی چیزی کار نکردی(چشمک)

راستی این عکسا پایینش مطلب علمی هم داره ها....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد