عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

دکتر چقدر قشنگ گفتی....

اگر مثل گاو گنده باشی،میدوشنت، اگر مثل خر قوی باشی،بارت می کنند، اگر مثل اسب دونده باشی،سوارت می شوند.... فقط از فهمیدن تو می ترسند


نویسنده :دکتر علی شریعتی


امروز تا اومدم خونه و کامپیوتر را روشن کردم و به دنیای اینترنت با سرعت بالا اومدم تا برم به یکی از سایتهای مرجع هوانوردی دیدم شکلی شده که خودتون برید ببینید(کلیک کنید) بهتره ....اشک تو چشمام جمع شد بهترین سایتی بود که همیشه میرفتم و مطالبش را میخوندم ....


ای کاش فقط یه بار به مطالبش یه نگاه میکردن و نه فقط به این دلیل که انگلیسی نوشته فیل**تر 

بشه..


پ.ن:بیشتر عکسای وبلاگ از این سایت برداشته میشد...

نظرات 12 + ارسال نظر
سینا سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:48 ب.ظ http://omide-ma.blogsky.com

سلام
درکت می کنم جان برادر
فیلترینگ امانه همه رو بریده.

ای کاش بری و ببینی که چه سایت مفیدی هست و اینا ....

ali سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:55 ب.ظ http://www.ghaemiyeh.com

سلام
وبلاگ قشنگی دارید
به سایت ما هم یه سری بزنید
اینجا می تونید برای موبایل نرم افزارای خوبی رو دانلود کنید
www.ghaemiyeh.com

<<<bodo2eshgh>>> سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:08 ب.ظ http://bodo2eshgh.tk

سلام وبلاگت واقعا مثل همیشه خوب و خوشگل بود. به من هم سر بزن. راستی اگه تو دوستات کسی بود برای وبلاگ نویسی بهم بگو. اخه میخوام نویسندگان وبلاگمونو زیاد کنیم و اکثر بچه های وبلاگ نویس رو جمع کنیم 1 جا مثلا 40 نفر بشیم وبلاگ نویسی کنیم.به نظر من که خیلی خوب میشه.بازم اگه کسی بود بهم بگو ممنون.

مطمئنم دفه اولته که میای وبم

دختر نارنج و ترنج سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:25 ب.ظ http://toranjbanoo.blogsky.com/

الان من می تونم فحش بدم؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
آخه یعنی چییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حالا که اینطوره باید حتما برم ببینم این سایت رو! والله.. آدم رو به لج می ندازن...

شما فحش نده ما که مثل اونا نیستیم...
ما خودمون باید فهنگ رو بسازیم فرهنگی که سی و چند سال قبل به لجن کشیدنش والان هم این کاراشون ادامه همونه...

<<<bodo2eshgh>>> سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 06:30 ب.ظ http://bodo2eshgh.tk

سلام وبلاگت واقعا مثل همیشه خوب و خوشگل بود. به من هم سر بزن. راستی اگه تو دوستات کسی بود برای وبلاگ نویسی بهم بگو. اخه میخوام نویسندگان وبلاگمونو زیاد کنیم و اکثر بچه های وبلاگ نویس رو جمع کنیم 1 جا مثلا 40 نفر بشیم وبلاگ نویسی کنیم.به نظر من که خیلی خوب میشه.بازم اگه کسی بود بهم بگو ممنون.

مهشید چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:23 ب.ظ

سلام علیرضا
خنده.خنده.خنده.
پیوندهای مذهبی !!!!!!!!!!!!!!! خنده.
خوب برادر من ٫‌برو به جای اطلاعات علمی خوب کمی هم دعا و صحیفه سجادیه و نهج البلاغه و قرآن رو حفظ بنما دیگر !!!!!!!!
یعنی چه برادر هی هواپیما هی هواپیما !!!
همین شماها هستید که هی اسم هوا و فضا رو می آوردید و باعث میشوید جوانان بسیااااااااااااار مسلمان و وطن دوست این مرز و بوم هوایی بشن و برن توی فضا و هپروت دیگه !!!
ببین این هواپیما هواپیما کردن شما عواقب دیگر هم دارد برادر جان ٫‌اینکه باعث میشود کردم ما از سر به زیری دیگر سر به هوا بشن و همش کله شون توی آسمون و اون بالاها باشه و این برای مردم مسلماااااااااانی چون ایران چیزی جز آفت و نفوذ فرهنگی نمیباشد دیگر !!!
شما اصلا برای اینکه این عکسها و مطالب هوایی رو در نوشتن گاهت میزاری مفسد فی العرض میباشی
حکم اعدامت رو صادر کرده ایم
خودت رو سریعا به اولین زندان معرفی کن.
زبان.

ناراحت نباش همینه دیگه !!!
متاسفانه هیچ کاریش نمیشه کرد.گل.گل.گل

اینا رو با صدای مقام معظم ...بخونید
پروردگارا حاج زنبور عسل را به مادرش برسان آممممممممممممین


پروردگارا آنشرلی دختری باموهای قرمز،موهایش را سیاه بفرما آممممممممممین

ترانه پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:28 ق.ظ http://www.nishabad.blogfa.com

سلام

یه کم وقت و فکر میخواد که اونا متاسفانه ....

درست میگی...

Dude یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:11 ق.ظ http://thedude.blogsky.com

نه!!!!!!
ایرلاینرز رو چرا آخه؟؟؟!!!!!!!!
)):
امیدوارم اشتباهی باشه!

فکر نکنم اشتباهی بوده چون تو تبلیغاتش یکمی بی حجاب بودن(چشمک)
ولی اینا که میتونستن اون تیکه را حذف کنن چرا کلشو حذف کردن؟!؟!؟

پریسا جون یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:32 ق.ظ http://parisalar.blogfa.com/

عجب!
...... که شاخ و دم نداره! ....(*سانسور*)....
منبع رو لو دادی؟!

آره دیگه لو رفت منبعمون

Dude یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:10 ب.ظ

خیلی بعید می دونم مشکل از تبلیغات سایت باشه...

آخه من که هرچی سایتو نگاه میکنم چیزی خلاف اسلام و دین مبین و.... نمیبینم جز همون خانومه که با یه لباس کم پارچه توی تبلیغات هست..

امی پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:11 ق.ظ http://weingreenisland.blogsky.com/

من الان همون خانم رو هم که می گید توی سایت نمی بینم.
راستی واقعاً چه بلایی داره سر ایران میاد ؟

اون خانم که شوخی بود دوست عزیز ....
ولی دیگه تو چشمامون نگاه میکنن و میگن حق فهمیدن و درس خوندن نداری ....

جنگجوی ازادی جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:10 ب.ظ

اشکالی نداره...! هر طور راحتی...!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد