عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته ۷۱

دوستان سلام
این هفته میخوام چندتا عکسی قشنگ آپ کنم که همون رسم قدیمی رو که تصاویر قشنگ بود رو حفظ کنم....


۷۴۷ لوفتانزا فکر کنم بعد از تیک آف این عکس گرفته شده ....


ایرباس A380 سنگاپور در کنار بوینگ 777 امارات ...
اگر دقت کنید میتونید توی عکس یهنفر رو ببینید که کنار چرخ دماغه ایرباس 380 ایستاده و میتونید بزرگی این چرخ رو ببینید ...

ایرباس 340 ایرفرانس درحال آماده شدن برای لندینگ توی یه فرودگاه رویایی....


هواپیما میخوای هواپیماهای بلاد فرانس(چشمک)


بزم یه عکس دیگه از 777 امارات....

اگر توی عکس دقت کنید چندتا لویله به زیر هواپیما وصله که برای تخلیه فاضلاب هواپیماس ...من وقتی این عکسو دیدم یاده یکی ازخاطرات دوستم  افتادم که نه میشه بهش گفت بد و نه میشه گفت خوب فقط یاد گرفتیم که همیشه از روی کتاب هواپیما یا (AMM) پیش برم...

همیشه هواپیما وقتی میاد توی آشیانه مخزنش را خالی میکنن و البته کمی ته نخزن فاضلابش میمونه که همیشه اینجوری هست و به طور کامل خالی نمیشه... دوتا از دوستان میخواسن برن و دستگیره تخلیه این مخزن رو چک کنن یکیشون میره و بدونه توجه به کتابچه راهنما دستگیره را میکشه اونیکی که دقیقا زیر همین دریچه های تخلیه که توی عکس میبنید بهش لوله وصله ایستاده بود و هیچ لوله ای هم به دریچه ها وصل نبود خوب خودتون دیگه بقیشو حدس بزنید که چه چیزایی از این دریچه ها بیرون میاد و روی اون دوستم میریزه.....








اختار نوشت:موجودی که از نظر شکل و قیافه شبیه انسان هستی و ای پیت78.109.196.4 هست و ساکن تهران هستی و اینترنت ADSL 2 خودتو از شرکت افرا نت میگیری و طول و عرض جغرافیایی محل سکونتت 35.6961

51.4231 هست اگر یک بار دیگه اینطرفا بیای و بخوای باز دوباره  کامنت بنویسی و خارج از محدوده ادب توش کلمه ای باشه مجبور میشم که از علمم در راه نادرست استفاده کنم ....

نظرات 9 + ارسال نظر
مهشید شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:36 ق.ظ

خنده.خنده
اه اه !!! یه لحظه دوستتو فرض کردم غش کردم ا زخنده . خنده.چشمک.
عجب آی کیویی بوده اون یکی دوست محترمت که چنین بلای جبران نشدنی و کابوس مانندی رو سر اون یکی در اورده !!!

اوه اوه !!! دعوا هم که شده
علیرضا فحش دادن بهت ؟!؟ چشمک. خوب تو هم بفحش بده ٫‌ باو رکن ما دخترا هم چشمامونو میبندیم و نمیخونیم فحش ها رو که نخوای اذیت شی و نتونی جوابشو بدی .چشمک.

خوووووووووب ٫‌عکسهات هم که
such as alweys very beayifully & lovlly
مخصوصا عکس سومی که اصلا خوده هواپیما رو بیخیال شو ، ساحلش رو بچسب.یادته یه اس داده بودیم بهت در مورد آزادی گناه توی یه روز و چه آروزیی داشتن ؟!؟ آرزوی من یادته ؟! زبان.
خیلییی عکس خوشگلیهههههه !!!
عکس اولت هم خیلی نازه ، آدم یاه این هواپیما بادی ها هست مال بچه ها که تپل و مپل هستش می افته !!! آخه انعکاس نور روی بدنه ی هواپیما خیلی خوشگلش کرده


ممنونم دوست خوبم ، وافعا عالی بود. لبخند.
گل.گل.گل.گل.گل

مهشید خانوم خنده نداره که خوب دوستم تازه کار بود و فقط دو هفته بود که روی هواپیما کار میکرد ....

مهشید خانوم یه مسله کوچولو بود چرا از کاه کوه میسازی ....اگر هم بخواد یکمی بیشتر از حد خودش حرف بزنه مجبورم دیگه از اینا دقیقتر بشم و شماره تلفن و... که میتونم از اونا خیلی بیشتر اذیتش کنم(چشمک)



خوشحالم که از عکسا خوشت اومده...
بله اون اس ام اس یادمه ...
مهشید خانوم کارخونه بوینکگ 4 ماه زحمت میکشه یدونه 747 میسازه بعد شما برمیگردی میگی مثله هواپیماهای بادیه (چشمک)...

پریسا جون شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:03 ق.ظ

bos

بوس برای بهترین آبجی دنیا که خبرای خوب خوب بهم میده

دختر نارنج و ترنج شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:09 ق.ظ http://toranjbanoo.com

سلام علیرضای عزیز..
وای چقدر زیبا بودن عکسا..... و اون خاطره که کللللی خندیدم به خاطرش البته بیشتر دلم برای اون دوستت سوخت! گناه داشته طفل معصوم....
درباره ی اخطارت هم باید بگم انگار یه موجوداتی هستن که تنشون می خاره.. بیکارن اساسی! هی باید برن این طرف اون طرف مشکلاتشون رو توی وبلاگ دیگرون حل کنن... نگران نباش! انشالله خدا بهشون شفا می ده......
دستت درد نکنه باز هم به خاطر همه ی زحمتی که کشیدی.....
همیشه جمعه ها منتظرم برای این پست های زیبات.

ترنج بانو سلام

خوشحالم که از عکسا خوشتون اومده....
راستشو بخوای منم وقتی ماجرا رو شنیدم یکمی خندیدم ولی بعدش یکمی ناراحت شدم چون بیچاره تازه اول کارش بود و باید از این کار خوشش میومد و امکان داشت که زده بشه ولی فکر نکنم زده شده باشه...چون دیدم خیلی با عشق و علاقه کار میکنه...

درباره اون موجودات هم ولش کن من و شما نباید فکر خودمونو مشغول این افراد بکنیم چون اونا هدفشون همینه من این اطلاعات رو فقط با یه نگاه به دست آوردم یعنی هر کسی که میاد اینجا اول این اطلاعات رو دربارش بهم میده ....

راسشتو بخوای ترنج جان من میخواستم این پستهای تصاویرم یکمی فقط یکمی دوستانی که میان اینجارو از حال و هوای عصرهای جمعه دربیاره و شادشون کنه ....من که خودم عصرهای جمعه دلم میگیره ولی از وقتی برای این تصاویر فعالیت میکنم و دنبالشون هستم سرمو یکمی گرم میکنه و اون حس عصر و غروب جمعه را از من دور میکنه....

مهشید شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:15 ب.ظ

علیرضا !!!!!!!!!!۱
چه خشن جواب کامنته من طفلکی رو دادی خوب !!!!!!
ناراحت.
وقتی جوابت رو خوندم حس کردم الان اگه دم دستت بودم میزدی منو .گریه.گریه
از شوخی کردنم توی کامنتم باهات پشیمون شدم...
ناراحت

مهشید خانوم
من که از چشمک استفاده کرده بودم و باور کن همش موقع نوشتن میخواستم همراه با شوخی باشه ولی نمیدونم چرا شما خشن برداشت کردین (ایکون زدن خودم به درو دیوار)

ولی باور کن من میخواستم شوخی کنم ولی چرا جدی شده متنم!!!!!!!!!

ایمان ۷۴۷ شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:49 ب.ظ

سلام علیرضا.
اون هفته یکی دوتا از پست ها رو خوندم.ولی از اون روز مدام تو وبلاگتم.اطلاعات خوبی توش هست که نشونه زحمت زیادته.
از اون مهمتر اینه بحث روانشناختیشه و اون اینه که که یه نفر اطلاعات فنی و تخصصی که خودش حتما به زحمت به دست آورده بدون توقع تکرار میکنم بدون توقع در دسترس خوانندش قرار میده و این نشون دهنده بزرگی اون فرد هست.از کنار فرودگاه شیراز و در حالی که یه A.320 داره تیک آف میکنه به سمت بحرین برات آرزوی موفقیت میکنم.

دوست عزیزم ایمان جان سلام

شما لطف دارین به وبلاگم ....راستشو بخواین من همیشه میخوام یه کاری کنم که اگر من برای به دست آوردن چیزی زحمت کشیدم دیگران اون راه رو نرن و خیلی راحت بدستش بیارن تا بشه در علم پیشرفت داشت البته من یه دانشجو بیشتر نیستم و اطلاعاتی هم ندارم .....

آخ گفتین من عاشقه تیک آف هستم مخصوصا هواپیماهای جدید و اونایی که کاکپیتشون گلاس هست مثل ایرباس 320 ..

من هم برای شما آرزوی بهترینهارو دارم

خاطرات یک آتش نشان شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:36 ب.ظ http://www.firemanney.blogsky.com

تصاویر جالب بودن 20
خاطره هم همینطور 21
ممنونم عسیسم

فک کنم اگر دو خط دیگه مینوشتم نمرات به 100 هم میرسید(چشمک)

خانوم لیمو یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:24 ق.ظ http://peachlemon.bloghaa.com

علیرضای عزیز عکسها عالی بود واقعا دلم یه مسافرت میخواد با هواپیما البته از این مدلاااا...یه سوال برام پیش اومده هواپیمارو چجوری میشورن؟؟؟
راجع به دوستت خدایی خیلی صحنه دلخراشیه با هزار امید بری هواپیما درست کنی بعد یه دفعه......بنده خدا چی کشیییده..(ایکون حالت تهوع)
و راجع به جناب مزاحم اخه چجوری دلشون میاد اذیتت کنن؟؟
اینا مشگل روحی روانی دارن و از حسادت دارن میمیرن..اصلا محلشون نده
موفق باشی .(گل)

خوشحالم که از عکسا خوشتون اومده....
و اما طریقه شستن هواپیما که افراد خاص خودش رو داره که اونا برای این کار دوره دیدن...خوب تا جایی که من دیدم همه هواپیما رو یه دفعه نمیشورن و تیکه تیکه میشورن مثلا بال رو میشورن و بعد چرخها و ...البته هواپیما هر وقت که توی آشیانه بید باید شسته بشه تا بشه روش کار کرد چون هواپیما خیلی خیلی کثیف میشه و آلودگی های زیادی هم داره...

این کار کلا شغلیه که اگر ایمنی رو رعایت نکنی بدترین خطرات رو داره و اگر ایمنی رو رعایت کنی جزو امن ترین شغلهاست ..مثلا یکی از دوستان چند هفته قبل آسانسور 747 که باهاش غذا رو از طبقه اول به دوم میفرستن افتاد روی یک بنده خدایی و تا جایی که من خبر دارم میگفتن قطع نخاع شده که امیدوارم این شایعه باشه و حالش زود خوب بشه ...پس باید یاد بگیریم ما جوون ها که وارد این کار میشیم همیشه طبق کتابچه راهنما کار کنیم....

lazy daizy یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:37 ب.ظ http://www.daizy.persianblog.ir

علیرضا جون اپ میکنی و خبرم نمیکنی؟واقعا دلم گرفت

سلام دیزی خانوم..
حالا شما این دفعه رو ببخش
من همیشه آخر هفته ها آپ میکنم(چشمک)

بی هویت سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:37 ق.ظ http://www.yegane-tanha.blogfa.com

.................................اومدن به وبت ..جالب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد