عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

پسرا دست و پاتونو گم نکنید...

فک کنم درباه سرویس های دانشگاه  و البته اتوبوسهای گرمسار شنیدین ...اگر هم نشنیدین من میگم یه محیط کاملا گرم و صمیمی که دانشجو ها با هم بیشتر صمیمی میشن بدون وجود عاملین امنیتی دانشگاه...

حالا توی یکی از این اتوبوسها یه پسر که به قیافش میخوره ترم اول باشه و خوب یه تیپ مهندسی هم زده روی صندلی نشسته و منتظر حرکت اتوبوسه بقل دستش خالیه که یه دختر (به دید خریداری خوب)میشینه...

بعد از چند دقیقه دختره میخواد سر حرف را باز کنه میگه مدل گوشیتون چیه؟ 

پسر:سامسونگ مدل....

دختر خوشگل:امکاناتش چیاس؟؟؟

پسر:میگه نمیدونم فلانه و بیساره ...

وسط حرفای پسره، دختره برای این که پسره زیادی هم پررو نشه بهش میگه ولی من که خوشم نیومد ...

آْقا پسر مهندس برای این که از خرید خودش دفاع کنه میگه نه این فقط حافظه داخلیش 5 مگاپیکسله!!!!! و از اونجا بود که نشون داد چقدر هول شده و دست و پاشو گم کرده چون مدام داشت با دستاش بازی میکرد و این نشون میداد که هول شده....


پسرایی که ترم اوله میرین دانشگاه لطفا اگر یه دختری بهتون سلام کرد دست و پاتونو گم نکنید...هر چند میدونم نسل پسراهای محجوب و با حیا مثل من دیگه از بین رفته




پ.ن:دوستان چند روز قبل بعد از مدتها با اینتر نت دایال آپ وصل شدم و دیدم که واقعا وبم خیلی سنگینه از تمام دوستام برای این که خیلی خیلی صبر میکنن تا وبلاگم باز بشه و بیان نظرات پر از محبتشون رو بهم بگن واقعا ممنونم امیدوارم که این همه صبر کردن ارزشش را داشته باشه...

نظرات 8 + ارسال نظر
مهشید دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:25 ب.ظ

خنده.خنده.خنده
۵ مگا پیکسلللللللللللللللل !!!
خنده.
خیلی باحال بود ٫ ولی علیرضا ای بابا !!!
کو دیگه پسره توی این سن و سال که باحجب و حیا بشه و حرف زدن با یه دختر توی دانشگاه براش هول شدن داشته باشه !!!
ماشالا پسرای نسل آخرای ۶۰ و ۷۰ به بعد دیگه میتونن از لحاظ تجربیات جای پدربزرگها بشینن و کلاس فشرده بزارن تا به دیگران یاد بدن این تجربیات گهربار و ارزشمند رو !!!!!!!!!!!
جالب بود.چشمک.
مرسی.گل.گل.گل

ولی مهشید خانوم این یه واقعیت بود و چیزی بود که با دوستام دیدم...

والا نمیدونم پسره ده چندی بود ولی اینو باهاتون موافقم که جوونای الان مثل پدربزرگهامون با تجربه هستن...

ایمان ۷۴۷ دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:29 ب.ظ

سلام علیرضا.حالت چطوره؟
اره به خدا گفتی.حالمو بد میکنن این مدل پسرا نه فقط تو محیط دانشگاه خیلی جاهای دیگه.
موافقم باهات مثل منو تو خیلی کم شده رو به انقراض هستیم
خنده!خنده!
موفق باشی.

سلام ایمان جان من خوبم شما چطوری؟

واقعا یکی باید بهشون بفهمونه پسر اگر هول میشی مجبور نیستی حرفی هم بزنی..

پس بزن قدش پسر به جمع ماموتها خوش اومدی(چشمک)

الی جون سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:29 ب.ظ http://elifesgheli.blogfa.com

وا...
شما مگه خودتون بیکار بودین که داشتین به حرفای اینا گوش میدادین!!؟!!
همچین محلی و شما بیکار؟؟؟;)

بسوزه پدر بیکاری...
ما که بچه سر به زیر و درحال منقرض شدن هستیم...

الی جون سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:40 ب.ظ http://elifesgheli.blogfa.com

حالا اون زیر چه خبر بوده که سرای شماها اون سمتی بوده آیا!؟!;)

خبر خیر

خانوم لیمو سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:09 ب.ظ http://peachlemon.bloghaa.com

علیرضای عزیز خوبه که کلا نکات ایمنی رو یاداور میکنی چه هواپیما چه دخترو پسر اخه یه جورایی همشون به پرواز ختم میشه!!!{چشمک}
اما جالب بود هرچند که الان پسرا دیگه هول نمیشن و واردن ..این دیگه خیلی ساده بوده..حالا دوماه دیگه باید ببینیدش که چجوری شده..!!!
موفق باشی{ گل }

خوب شما یه دفعه با من بگو آقای ایمنی دیگه(چشمک)
ولی این واقعیت بود و با چشمای خودمون دیدیمش(من و دوستام)
فک کنم این بیشتر از دو ماه کار ببره(چشمک)

دختر نارنج و ترنج جمعه 21 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:20 ب.ظ

آخی... طفلکی... چه می شه کرد؟ هول شده بوده خب...
ارزشش رو داره.. مطمئن باش و نگران هم نباش اصلا!

اون دیگه خیلی خیلی هول شده بود...

ممنون دوست خوبم ترنج تنها فردی که بهم گفت ارزشش را داره تو بودی دوست خوبم...

امید شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:03 ق.ظ http://omid-future.blogsky.com/

بابا هل نشده که !!!

پسره میدونسته که ( دخترا ) فرق پیکسل و بایت رو نمی دونن !!


تبادل لینک در خدمتیم ...

اینم حرفیه شایدم توی سواد اونا شک داشته

ناشناس دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:57 ب.ظ

سلام.
1:امید خان تو که میفهمی بگو؟ وای که شما پسرا خیلی پنگولین!حالا خوبه سوتیرو پسره داده!!!!!!!!!!!
2:شما که دخترور دید میزدی میرفتی کمک شاید یه چی نصیبتون میشد!
3:بغل نه بقل ! پایت ضعیفه
4:تازگییا داره از آتش نشانا بدم میاد!آخه خیلی مغرورین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد