عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته۷۳

دوستان سلام

سایتAirliners.net بعد از این که یه مدت فیل**تر بود دوباره باز شد و درست زمانی که من خودم داشتم برای تامین عکسهای وبلاگم دست به کار میشدم(چشمک)




بوینگ ۷۷۷ امارات در فرودگاه شهر سیدنی..

من از ایرلاین امارات خیلی خوشم میاد چون همیشه هواپیماهای جدید رو میخرن و هواپیماهاشون تا یکمی قدیمی میشه منظورم اینه که عمر پروازیشون بالا میره و به ‍‍C چک نزدیک میشه عوضشون میکنن و نو جاش میارن برای همین هم کار مکانیک هاش خیلی راحته....


اینهم ایرباس A380 امارات و باز هم توی فرودگاه سیدنیالبته این این هواپیما در جهت مخالف در حال فرود هست ....من شنیدم گاهی وقتا به علت جهت وزش باد جهت نسشتن هواپیما ها را عوض میکنن مثل این دو عکس بالا.


بوینگ 757 آذربایجان ایرلاین در فرودگاه تلاویو....

واقعا خلبان این پرواز خیلی خیلی بد فرود اومده چون همون جور که توی عکس میبینید چرخهای جلو و سمت راست هواپیما روی زمین است ولی چرخ سمت چپ هنوز به زمین نخورده و این نشون میده که خیلی وقته که در این وضعیت هست چون اول چرخهای بدنه زمین را لمس میکنن و بعد چرخ دماغه و بین این دو مرحله یک فاصله زمانی است خوب این فاصله زمانی گذشته و هواپیما هنوز هم کج هست واقعا خدا بهشون رحم کرده که هواپیما بیشتر از این کج نبود چون امکان داشت بال سمت راست به زمین کشیده بشه و واژگون بشه هواپیما...




ادامه مطلب هم عکسایی هست که خودم گرفتم...




ایرباس 600-300 ماهان ایر با رجیستری که فکر کنم به راحتی بشه خوندش(چشمک)...
توی این عکس ایرباس 600-300 جدید ساها هم که داره c چک خودش را در آشیانه ماهان میگذورنه دیده میشه البته میدونم عکس کیفیت نداره ولی اگر دقت کنید در سمت چپ تصویرهمون هواپیمایی که دماغه اش به سمت لنز دوربین هست ایرباس ساها هست...


راستی این عکس در حالی که عکاس روی دم هواپیما ایستاده گرفته شده....


اینم چندتا از دم سبزهای ماهان که کنار همدیگه جلوی آشیانه ماهان گراند شدن...

البته سه تا از اونا 747 هستن...

راستی اون نصفه آدم هم که توی عکس افتاده خودم هستم دوستم چون زیادی عکاسیش خوبه قرار بود جوری عکس بگیره که من هم داخل کادر باشم ولی انگار اون از من بیشتر عاشق هواپیماهاس و یه عکس هنری گرفته (چشمک)


اینم یه آقایی که برای اولین بار تایر هواپیما عوض کرده و انقدر خسته هست که حتی اون رچت هم تو دستاش سنگینی میکنه...

رچت یک نوع آچار هست فکر کنم مکانیکها بهش بگن آچار بوکس

نظرات 8 + ارسال نظر
الی جون جمعه 21 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:13 ب.ظ http://elifesgheli.blogfa.com

ایول...
مثل همیشه که نه...بیشتر از همیشه جالب بود!!!
در مورد ادامه مطلب هم که عکس اول خیلی هنری و قشنگ بود و عکس دوم هم که هنری تر از اولی(چشمک!)
عکس سومی هم که دیگه گفتن نداره;)
ولی در کل این سایته از فیلتر خارج نمیشد هم ما مشکلی نداشتیم ها...(دونقطه دی)

دست عکاس این عکسا درد نکنه :دی

خوب دیگه هواپیما ذهن آدم را هنری میکنه خود به خود....

دختر نارنج و ترنج جمعه 21 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:22 ب.ظ

بامزه بودن عکسات... خسته نباشی آقای محترم...
عکسات قشنگ بودن. هم اونایی که خودت انداختی و هم اونایی که از سایت گذاشتی.. همه قشنگ بودن.....
مرسی...

سلامت باشی ترنج جان ....
وقتی دیدن من تونستم تایر عوض کنم هفته بعدش هم اون کار سنگین که تعویض 8 تا برک (ترمز) بود رو بهم دادن...
خوشحالم که از عکسا خوشت اومده....

مهشید شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:01 ق.ظ http://p-daneshjo.blogfa.com

سلام علیرضا
خوبی ؟!‌ خوش میگذره ؟!؟
چقدر این ۲تا عکس بالایی که فرود در خلاف جهته هم رو نشون میده جالبه !!!!!!!!!!
ولی قشنگ تر فرودگاه سیدنیه که دم دریا هستش و فکر میکنم مسافرای هواپیما خیلی صحنه های قشنگی میبینن !!! لبخند.
این فرود سومیه هم که نیدونم والا !!! فقط طفلک مسافراش که فکر میکنم تکون های بدی خوردن و میخورن وقتی اون یکی چرخ هم به زمین بخوره !!!!!!!!

۳تا عمسی هم که خودت گرفتی هم خیلیییییییییی بانمکه ٫‌ من خیلی خوشم اومد چون دقیقا حس کردم مربوط به کشوره خودمونه نه مال اجنبی ها و به دلم چسبید !!!
اوا اوا !!!
چه آقای شت و شلخته و روغنیییییییی .خنده.

سلام مهشید خانوم
شما دوستان شاد باشید ما هم شاد هستیم....
بله مهشید خانوم واقعا فرودگاه سیدنی قشنگه ...


ایشالا در آینده عکسای بیشتری از هواپیماهی کشور خودمون میذارم که کار خودم باشه....

خوب شما بگو شلخته من میگم لباس کار که نشون میده زیاد کار کردم درضمن هرچقدر که لباس کار بیشتر روغنی و گیریسی بشه اونجا بهت میگن به به چقدر زیاد کار میکنی(چشمک)

رویال شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:49 ب.ظ

خودمونیما اینا هواپیمان یا عروسک !
لا مصبا یه خط روشون نیست . من فکر کنم اینا هواپیماهاشونو واکس میزنن!
میبینم که سر صحنه جرم از خودت عکس هم میگیری ...

والا من که موندم اینا رو چجوری انقدر تمیز نگه میدارن اونقت هواپیما های ما گیریس از سر و روش میباره و شونصد جاشم وصله زدن....


آخ آخ هواسم نبود که لباسام خونیه و مجرم شناخته میشم

الی جون شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:12 ب.ظ http://elifesgheli.blogfa.com

عججججججب...
شما هم با آقا یوسف گشتین حواساتون تبدیل شده به "هواس"؟!؟!؟(چشمک)

آره مشکلی داری؟ وب خودمه هر جور که بخوام کلمه هارو مینویسم...

ایمان ۷۴۷ شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:47 ب.ظ

سلام علیرضا.
خسته نباشی عکسای خودت جالب تره.مخصوصا اون هنریه!!
موفق باشی.

سلام ایمان جان
ممنون دوست خوبم... چشم از این به بعد سعی میکنم بیشتر از این عکسا بگیرم البته اگر موقعیت پیش بیاد که بالای دم هواپیما برم (چشمک)

فاطمه یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:02 ب.ظ

مکالمه نیمروزی با پیروزیان....
نیش آباد آپه...

اومدم

علی یکشنبه 23 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:51 ب.ظ

سلام علیرضا خان. ممنونم از وبلاگ بسیار خوبت. می دونم برات زحمته و خیلی وقتت رو میگیره که در مورد هواپیما مطلب تایپ بکنی و بنویسی( مخصوصا با این وضع املایی که تو داری!!!) (خنده ، شوخی ، چشمک) ولی جان من اگه شد مطالب رو بیشتر گسترش بده. عکس ها بی نظیره. ولی تو رو خدا بیشتر مطلب بذار تو وبلاگت.

سلام علی جان
خوب اینو که همه میدونن من دیکتم واقعا بده و از اول دبستان 0 میگرفتم(چشمک)
ولی چشم سعی میکنم تنوع بیشتری بدم تا از این یکنواختی در بیاد و مطالب بهتری بتونم توش بنویسم...
ممنون از نظر زیباتون دوست عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد