عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

رباعی!!

امروز توی کلاس ادبیات دانشگاه استاد به یکی از بچه ها گفت که رباعی که در زیر مینویسم را بخونه...

ما دشمن آه و آوخ و افسوسیم     با شوق لبان مرگ را میبوسیم

دریا دریا اگر زما بر گیرند           کم نشویم از آنکه اقیانوسیم

دوست من هم کلمات سوم و چهارم مصراع اول را خیلی بد تلفظ کرد و معنی اونها رو عوض کرد(حالا شما منفی فکر کنید دیگه) و کلاس از خنده معنی دار بچه ها  منفجر شد و اینجوری بود که ما تونستیم لبخندی از استاد بد اخلاق و مسن ادبیاتمون که خانم هم هستن (چشمک) ببینیم....


پ.ن:شعر از مرحوم قیصر امین پور هست که دوستان آبروشو کم و زیاد کردن(چشمک)

نظرات 12 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:27 ب.ظ http://linux-box.blogsky.com

سلام دوست من
وبلاگت جالبه
خسته نباشی
من و دوستانم به تازگی یک لینک دونی(لینک باکس) هوشمند طراحی کردیم
آمار سایت خود را با قرار دادن کد لینک باکس به بالای +۱۰۰۰ بازدید در روز ارتقا دهید
باکس هوشمند ستاره ها ، اولین باکس هوشمند مدرن ساخته شده است که بجای قرار دادن لینک شما توسط ما، بطور اتوماتیک می تواند آخرین مطلب وبلاگ شما را به صورت لینک در باکس قرار دهد ، به این صورت شما در تعداد فرستادن لینک هیچ محدودیتی ندارید و به محض نوشتن مطلب جدید در وبلاگتان لینک آن در باکس به طور خودکار قرار خواهد گرفت .
مدیریت لینک باکس ستاره ها بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران است و مقایرتی با آن ندارد و مسئولیت لینک های ارسالی با نویسنده آن می باشد .

آدرس لینک باکس:
http://linux-box.blogsky.com

آدرس ارسال لینک شما برای ثبت در لینک باکس ستاره ها:
http://google-search.blogsky.com/Comments.bs?PostID=211

آدرس راهنمایی بیشتر برای شما و سوالات شما:
http://google-search.blogsky.com/1389/04/05/post-211


کد لینک باکس:

<iframe name="LinkBoxStars" width="700" height="700" src="http://linux-box.blogsky.com" border="0" frameborder="0" >
</iframe>

ایمان ۷۴۷ دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:02 ب.ظ

سلام.چطوری پسر؟
منم اولش چند بار خوندمش ولی اشتباه اهل خونه هم یه آلم ازم خندیدن خلاصه.
مثلا زبون مادریمون هم فارسیه وگرنه ۳روز تو این دو بیت میموندم.
راستی علی جان اگر امکانش هست نحوه کار کردن موتور هواپیما (مسافر بری ) رو توی یه پست یا بیشتر اگه شرح بدی ممنون میشم.

ایمان جان سلام
ممنون من خوبم شما چطورین؟

خدارو شکر باعث این شعر باعث خندیدن چند نفر دیگه هم شد(چشمک)

چشم خوب شد بهم گفتی چون الان که فکر کردم دیدم میتونم چندتا مطلب خوب دربارش بنویسم ...ولی ایمان جان اینو باید بگم که من خیلی چیزا رو نمیدونم و شاید مطلبم کامل نباشه و در حد یه نمای کلی بتونم توضیح بدم ولی اگر خودتون بخواهید مطالعه بیشتری داشته باشین میتونم کتابامو بهتون بدم چون توی کتابها خیلی کامل و با جزئیات توضیح داده....
ممنونم دوست عزیزم از این که به من سر میزنید

خانوم لیمو دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:12 ب.ظ http://peachlemon.bloghaa.com

خدا قیصر امین پور را بیامرزد..حتما بنده خدا به خاطر این شعر توو اون دنیا بازخواست میشه...{چشمک}

خدا بیامرزدش........ احتمالا به بهشت بره (نیشخند)

یوسف دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:18 ب.ظ http://youcomco.blogfa.com

علیرضا به جان خودم خیلی خوب تونستم تصورش کنم، منم کم مونده بود بترکم از خنده
دمت گرم حاجی حال دادی شدید :))

راستی کدوم دانشگاه درس میخونی؟ رشته؟ سن؟ کلا بیوگرافی؟ من هیچی نمیدونم ازت ):

حالا ببین ما چی کشیدیم ردیف اول بودیم و استاد هم تو چشمای من نگاه میکرد و دوستم هم پشت سرم همش میگفت آه ، آخ...

یه بیوگرافی هم برات توی وبلات نوشتم...

مهشید دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:05 ب.ظ

سلام علیرضا
خنده.خنده
خیلیییییییییی بانمک بود .چشمک.
آخی ادبیات !!!!
ترم اول پاسش کردم و الان۶ترمه که دیگه ادبیاتی نداشتیم . چشمک.
ممنونم . مرسی.گل.گل.گل

مهشید خانوم سلام
من که توی کلاس احساس میکردم دارم توی نمک خفه میشم از بس که خندیده بودم...
منم ترم 7 هستم و الان تازه ادبیات برداشتم(نیشخند)

یوسف دوشنبه 24 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:19 ب.ظ http://youcomco.blogfa.com

مرسی داش علی

روشن شدم دقیقا، بابا حرفه ای، بابا خلبان، بابا طیاره تعمیر کن، دست ما رو هم بگیر :))

ایمان ۷۴۷ سه‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:11 ب.ظ

دوباره سلام.
عالیه علیرضا جان اگه بشه کتابارو داشته باشم خیلی ازت ممنون میشم.بازم ممنون از لطفت.

ایمان جان براتون ایمیل زدم لطفا بخونیدش

مریم چهارشنبه 26 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:04 ب.ظ http://fashafooye.blogfa.com

باحال بود ما هم اول دبیرستان سر کلاس ریاضی مبحث مثلثات از این برنامه ها داشتیم
عیدتونم مبارک

مریم خانوم نگو دبیرستان که هر وقت یادش کیافتم کلی میخندم....
چندتا از خاطراتشو توی وبلاگ نوشتم اگر تو آرشیو بگردی احتمالا پیدا میکنی...
ولی ما توی قوانین فیزیک هم همین مشکل را سال سوم داشتیم

ایمان ۷۴۷ چهارشنبه 26 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:42 ب.ظ

علی جان ایمیلمو زیرو رو کردم چیزی ندیدما.
ببخش حسابی اذیتت کردما.

الان یکی دیگه برات نوشتم با عنوان "کتابهای موتور"
این حرفا چیه...

ایمان ۷۴۷ پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 04:24 ب.ظ

علی جان نکنه اشتباه میفرستی؟
ایمیلم اینه iman_boingairlines@yahoo.com
بازم ممنون.

ایمان باور کن تا حالا چندین ایمیل برات نوشتم ...ولی نمیدونم چرا میگه آدرس اشتباه هست و اصلا برات سند نمیشه؟!؟!
به هر حال 09124083181 این شماره من هست میخواستم ایمل کنم ولی انگار اینجوری راحت تره...

مریم پنج‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 07:51 ب.ظ http://fashafooye.blogfa.com

آقا علیرضا اون pilatus Pc-7 که لینکش رو برام گذاشته بودین رو دیدم عجب چیز باحالی بوووووووووووووود!!!!
حیف که من امشب قالب وبلاگم رو عوض می کنم

همین اومدی بگی که از بودن هواپیما توی وبت ناراحتی(چشمک) و برای همین قالبشو عوض میکنی(چشمک)

دختر نارنج و ترنج چهارشنبه 3 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:05 ق.ظ

شیطنت؟!
نچ نچ نچ......
شوخی شوخی با قیصر خان هم شوخی؟!

اینا زنگ تفریح کلاسن(چشمک)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد