عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته ۷۶(یکمی هم ویژه)

دوستان سلام

چون فردا یه روز خوب هست و زاد روز من هست (منظور همون تولد هست ) میخوام توی این پست تصاویر٬ تصاویری از هواپیماهای شرکتاهایی که من در آینده میخوام توشون کار کنم را آپ کنم...


اگر دوست داشتین وقتی این پست را میخونید این موزیک را هم گوش کنید به من احساس خوبی میده


دوست دارم توی ماهان ایر کارم را شروع کنم و ماهان برای من یک سکوی پرش بشه برای شرکتهای بعدی...


بعد از ماهان ایر میخوام برم lufthansa و چند سالی هم روی هواپیماهای این شرکت کار کنم و catB1 بشم ....


و توی مرحله بعد بعد برم به   KLM - Royal Dutch Airlines
و چند سالی هم توی این شرکت کار کنم...



و آخرش هم دوست دارم برم شرکت British Airways
و اونجا به عنوان QC کار کنم و به بعد از اون هم فکر نکردم ...
شاید با خودتون بگین این میخواد مارکوپولو بشه ولی من دوست دارم توی شرکتهای مختلف دنیا بچرخم تا بتونم تجربه کسب کنم



توی ادامه مطلب هم چندتا عکس از فانتوم که خیلی دوسش دارم میذارم...


پایین عکس فانتومها جملاتی رو مینویسم که عکاسها خودشون در مورد عکسشون نوشتن...




 In memories of hero phantom pilots ,who create 7th of Azar day.


Really wing to wing close formation of IRIAF sharks!Iranian F-4s are most famous in the phantoms world.


In flight over Zagross mountain, going to gunnery! If you want to accompaniment us,we will surprise you soon! VIVA IRAN Air force!

نظرات 21 + ارسال نظر
محسن جمعه 12 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:31 ب.ظ

سلام
آقا من مثل شما انقدر آرزوهای بزرگ ندارم! تنها آرزوم اینه که یه روز یه هواپیمای IL-96 از بالای خونم عبور کنه!

سلام محسن جان
درباره آرزون باید بگم اگر بری و نزدیکای فرودگاه امام خونه بسازی و اگر ایروفلوت به ایران پرواز داشت میتونی به آرزوت برسی...

درضمن فکر نکنم اینا آرزوهای بزرگی باشن اینها هدفهای من برای آیندم هستن

محسن جمعه 12 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:23 ب.ظ

سلام
دوست عزیز امیدوارم که به هدف های زندگیت برسی.
هرچند من نتوانستم وبلاگت را کاملا مطالعه کنم ولی امید است به خواسته هایت برسی.
در مورد ایلوشین ۹۶ هم باید بگم که هواپیمای فوق العاده ایست و اگر مورد طبع شما هم هست عکسی از آن در وبلاگ بگذار تا خوانندگانت با هواپیمای روسی هم آشنا شوند.
از این ها که بگذریم هیچ هواپیمایی چه روسی چه غربی را به ایلوشین 76 ترجیح نمی دهم انصافا که به معنای واقعی هواپیماست.
موفق باشی

محسن جان ممنون منم برات بهترینهارو آرزو میکنم...

منم از ایلوشن 96 خوشم میاد و میدونم که یه هواپیمای \الی هست ولی هنوز بین ایرلاینها مثل هواپیماهای همردیف خودش جا نیفتاده و فکر کنم دلیلش هم نحوه متفاوت اطلاعات دهی روسها باشه....
ولی حتما سعی میکنم در پست بعد عکسهایی از ایلوشن 96 هم چاپ کنم....

روسها همه قسمتهای هواپیماهاشون را خودشون میسازن و براشون خیلی مهمه چون واقعا برای علمشون زحمت میکشن و حاصل کار چندین تیم در جاهی مختلف دنیا نیست بلکه همه توی یک کشور ساخته میشه ولی غربی ها هواپیماهاشون را تیکه تیکه توی کل دنیل میسازن و این شاید بتونه به غرب کمک کنه که سریعتر پیشرفت کنن و توی این چند دهه اخیر یکمی از تکنولوژی روسیه جلوتر باشند...

دختر نارنج و ترنج جمعه 12 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 03:18 ب.ظ

به به!!تولدت مبارک... انشالله که صد و بیست ساله شدنت رو جشن بگیریم علیرضا...
عکسات خدایی اختصاصی بودا... برای خودت سنگ تموم گذاشتی... دیگه اینه دیگه! ادم برای تولد خودش باید پارتی بازی کنه...
چقدر این اف ۴ ها قشنگن.. آدم احساس غرور می کنه...
جمله ها هم...
باز هم تولدت مبارک... شاد باشی علیرضای عزیز...

ممنون ترنج جان ...ایشالا همه با هم جشن بگیریم 120 سالگیمو (این یه آرزو بود برای خودم و دوستام .چشمک)


بله دیگه وبلاگ خودمون و تولد خودمون و نویسنده هم که خودمون پس باید یکمی برای خودم پارتی بازی بکنم.چشمک.

منم درباره فانتوم ها همین حس را دارم ...
ترنج جان منم برات آرزوی بهترینهارو میکنم....

ایمان ۷۴۷ جمعه 12 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:05 ب.ظ

سلام.حالت چطوره.
میلاد با سعادتت مبارک باد.
من برای بعدش امیدوارم که در A.A مشغول بشی اونوقت دیگه تکمیله.
موفق باشی پسر.

سلام ایمان جان
من که خوبم . امیدارم شما هم خوب خوب باشید
اینم یه پیشنهاده تا حالا بهش فکر نکرده بودم ...فکر جالبی تو کلم انداختی ایمان...
ممنونم از تبریکت دوست خوبم تو همیشه به من لطف داشتی...

محسن جمعه 12 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:54 ب.ظ

سلامی دیگر
گویا در مورد هواپیماهای روسی هم نظر هستیم. روس ها در هواپیما سازی عمل کردند که متاسفانه به چشم هیچ کس دیده نشد. بسیاری از پیشرفت های هوا فضا ابداع روس ها بوده است. شما بوینگ 707 را در نظر بگیرید. آمریکایی ها به آن افتخار می کنند ولی هیچ کس توجه ندارد که سال پیش از این روس ها فناوری این هواپیما را در هواپیمای یاک به کار برده بوده اند.
به هر حال از آشنایی با شما خوشحالم امیدوارم فرصتی دست دهد تا نگاهی بیشتر به وبلاگ شما داشته باشم. موفق باشید

دوست من ،من فقط واقعیت را درباره صنعت روسیه گفتم....
ولی به نظر من سرعت پیشرفت غرب بیشتر هست...

من هم از آَشنایی با شما دوست خوبم خوشحالم

مهشید جمعه 12 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:40 ب.ظ http://p-daneshjo.blogfa.com

سلام علیرضا
خوبی !؟!؟؟!
اه لوس !!!!!!!!!!!!
من میخواستم فردا برات یه پست تولد بزارم اما خوب خودت اینجا تولدت رو جشن گرفتی !!!!!!! خجالت.

عیب نداره ٫ مهم دور هم بودنه حالا چه خونه ی ما چه خونه ی شما .زبان.
تولدت مبارککککککککککککککککککککککککک
ایشالا ۱۴۸ ساله شی.چشمک.
سال گذشته یعنی ۲۱ سالگیت سال خیلی پر از درس و تجربه بوده برات ها !!!!!
امیدوارم ازش درس های زندگی گرفته باشی آقای محترم.چشمک.
و بازهم امیدوارم به هرچی که دوست داری برسی ایشالااااااااااااااااااا اما من بیشتر ترجیح میدم تا همون شرکت British Airways برسی و دیگه بالاتر از اون نری چون اون هواپیماهای جنگیه فانتوم خیلی خطرناکن و اصولا ازشون استفاده های خوبی نمیشه !!!
بازم برات آروزی بهترین ها رو دارم
.گل.گل.گل.گل.گل.گل

سلام مهشید خانم
ممنون از لطفتون شما همیشه به من لطف دارین ...
راستش امشب که قراره شمع 21 را فوت کنم و وارد 22 بشم یه حس عجیبی دارم راست میگی تجربه های زیادی داشتم و امیدوارم که بعدا حتما بتونم ازشون به بهترین شکل استفاده بکنم....

راستی دیشب خواب میدیدم که قدم اول را توی مسیر کاریم برداشتم و توی شرکت اول استخدام شدم امیدوارم که این خوابم خیلی خیلی زود تعبیر بشه ....

راستی مهشید من دوست ندارم روی فانتوم کار کنم فقط دوست دارم پروازشون رو نگاه کنم چون خیلی قشنگ پرواز میکنن سرعتش صدای قشنگش و طراحی جالبش باعث شده که من دوسش داشته باشم وگرنه من خودم خیلی ناراحتم که فانتوم ماشی آدم کشی هست...

بازم ممنونم از لطفتون .گل . برای دوست خوبم که همیشه به یادمه...

ریحانه شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 12:50 ق.ظ

سلام...
تولدتون رو بهتون تبریک می گم... امیدوارم به همه ی اهداف پیش روتون برسید و همیشه شاد و موفق باشید...

سلام ریحانه خانم
ممنون بابت تبریک تولدم.... منم برای شما آیزوی بهترینها و شادی همیشگی دارم

ملودی شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 01:12 ق.ظ http://melody-writes.persianblog.ir/

تولدتون مبارک .امیدوارم امسال از بهترین سالهای عمرتون باشه و در اینده ای نزدیک به همه ی هدفهای زندگیتون برسینوالبته دونه دونه .بازم مبارکه با آرزوی موققیت و سلامت و شادی.

ممنون ملودی عزیز ...منم برای شما آرزوی بهترینهارو دارم

دعوتنامه از طرف 2دوست! شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:17 ق.ظ http://happy-birthday-toyou.blogfa.com

سلام آقا علیرضا
دووووووستان منتظرتونن هاااااااا...
تشریف نمیارین؟؟؟؟؟

سلام دوستای خوبم

ممنون دوستای خوبم حتما میام

فقط ببخشید من یکمی فضول هستم ببخشید من شما رو هنوز نشناختما دوستای خوبم ای کاش خودتونو معرفی کنید تا بتونم توی تولدتون جبران کنم

الی جون شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:51 ق.ظ http://elifesgheli.blogfa.com


پلک جهان می پرید...
دلش گواهی میداد...
اتفاقی می افتد...
اتفاقی می افتد...
و
فرشته ای از آسمان فرود آمد!

تولدت مبارک;)

ممنون الی خانم ...
واقعا شعر قشنگی بود ...
بازم ممنون...

داداشت شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:52 ق.ظ http://tarlanpariz.blogfa.com

بازم شادی و بوسه ، گلای سرخ و میخک . میگن کهنه نمی شه تولدت مبارک ...

بازم شادی و بوسه ، گلای سرخ و میخک
میگن کهنه نمی شه تولدت مبارک
تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا
و جود پاکت اومد تو جمع خلوت ما

تو تقویما نوشتیم تو این ماه و تو این روز
از آسمون فرستاد خدا یه ماه زیبا

یه کیک خیلی خوش طعم، با چند تا شمع روشن
یکی به نیت تو یکی از طرف من

الهی که هزارسال همین جشنو بگیریم
به خاطر و جودت به افتخار بودن

تو این روز پر از عشق تو با خنده شکفتی
با یه گریه‌ی ساده به دنیا بله گفتی

ببین تو اسمونا پر از نور و پرندس
تو قلبا پر عشقه، رو لبا پر خندس

تا تو هستی و چشمات بهونه‌است واسه خوندن
همین شعر و ترانه تو دنیای ما زنده‌است

واسه تولد تو باید دنیا رو آورد
ستاره رو سرت ریخت، تو رو تا اسمون برد

تولدت عزیزم پراز ستاره بارون
پر از باد کنک و شوق، پر از اینه و شمعدون

الهی که همیشه واسه تبریک امروز
بیان یه عالم عاشق، بیاد هزار تا مهمون


داداش عزیزم جدا بهت تبریک میگم انشاالله که صد و بیست ساله بشی فقط و فقط میتونم بگم دوستت دارم

داداشم سلام
واقعا ممنونم شعر بسیار عالی بود ...
ممنونم...
منم واقعا شما رو دوست دارم چون داداش گلم هستی(بوس)(قلب)

ترنم شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:37 ق.ظ http://taranom-bahari.persianblog.ir

یوووووووووووووهوووووووووووووووووووو
سلاااااااااااااااااااااااام
خوبی دوست جونم؟؟
صبح خوشگلت بخیر

سلاممممممممممممممممم
خوبی ترنم جونممممممم
صبح شما هم بخیر

ترنم شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:37 ق.ظ http://taranom-bahari.persianblog.ir

تولدت یه عالمه مبارک مهربونم
بهترین هارو واست آرزو می کنم
همش همش شاد باشی و موفق

ممنون دوست خوبم
منم برات آرزوی بهترینها رو دارم

توت فرنـــــــگی جون شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 02:11 ب.ظ http://r3dstrawb3rry.blogfa.com/

سلااااااااااااااااااااااااااااااااام علیرضا جون
خوبی عزیزمممممممممم
تولدت مبارککککککککککککککککککککک دوست عزیزم
امیدوارم همیشه زنده باشی
منتظر عکسام باز بشن
فانتوما چه باحالن
این غروبه هم خوشممممممممممل بود مرسی
بازم مبارک باشه

سلام توت فرنگی
ممنون واقعا شما و همه دوستان خیلی بهمک امروز لطف داشتن....

خانوم لیمو شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:31 ب.ظ http://peachlemon.bloghaa.com

سکه و نقل و پولک علیرضا خان تولدت مبارک..
گل گل گل
گل گل
گل

سلام لیمو خانم
ممنون از تبریک قشنگتون .گل.

لیمو خانم وبلاگتون برای من باز نمیشه فک کنم یه مشکلی براش پیش اومده (گریه)

یوسف شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:29 ب.ظ http://youcomco.blogfa.com

اینم تبریک سفارشی من:

دوباره عشق دوباره شور کنج دلای کوچک
سبدسبد ترانه با شاخه گلای میخک
قاصدکای آشنا بازم خبر میارن
علیرضا، داداش گلم، تولدت مبارک

تولدت مبارک

ممنون یوسف جان
واقعا قشنگه خیلی ممنون واقعا لطف کردی...

مریم شنبه 13 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:37 ب.ظ

تولدت مبارک

ممنون مریم خانم

پریسا جون دوشنبه 15 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:19 ق.ظ http://parisalar.blogfa.com/

میلادت فرخنده باد همیشه شاد و پیروز و سلامت باشی

ممنون پریسا جون
منم این روز خجسته و یوم الله(چشمک) را تبریک میگم

یوسف سه‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:55 ب.ظ http://youcomco.blogfa.com

گل

یوسف پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:14 ب.ظ http://youcomco.blogfa.com

داش علی نمیخوای آپ کنی؟!!! به جون خودم همشو حفظ شدیم میتونی بپرسی [چشمک]

رویال پنج‌شنبه 18 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:53 ب.ظ

سلام
منم امیدوارم به همه این بهترین ها برسی

سلام
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد