عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته ۸۵


دوستان سلام

بالاخره دیروز امتحانام تموم شد و بجز درس سیستمهای هواپیما که استادش یکمی کوچلو نامردی کرده بود بقیش خوب بود ...

امیدوارم که این درسهارو همشو پاس کنم که ترم بعد ترم آخرم باشه...



ایرباس ۶۰۰-۳۰۰ ماهان ایر در نزدیکی فرودگاه مهرآباد

رجیستر هواپیما: EP-MNM


مایک(همون هواپیمای بالایی)از یک زاویه دیگه....

این هواپیما با ۱۴سال سن جدیدترین و نو ترین ایرباس ۶۰۰-۳۰۰ هست که در ایران هست .

این هوایما قبلا در مالکیت شرکت Lufthasa بوده و چند ماه قبل به ایران آورده شده...


هنوز اونروز صبح یادمه که وقتی توی هنگر وارد شدم یه ایرباس با دم آبی دیدم و فهمیدم که خریده جدیده و سنش هم خیلی کمه از ذوقم نمیدونستم چجوری خودمو بهش برسونم و اطلاعاتشو بخونم...




بوئینگ 757 شرکت Arkia Israeli Airlines

در حال فرود در فرودگاه آمستردام....
فقط به مسیر حرکت هواپیما و باند دقت کنید من موندم خلبان اینهمه انحراف را چجوری تصحیح میکنه؟!؟!


انتونوف 225 بزرگترین هواپیمای دنیا....

اینم تایر های دلتا ۷۴۷ ماهان که به تازگی اینشکلی شده....

این تایرها توی باند ترکیدن

نظرات 13 + ارسال نظر
یوسف جمعه 15 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:30 ب.ظ http://youcomco.blogfa.com

خدا وکیلی ببین چه مملکتیه، بچه مردم با یه هواپیمای 14 سال کارکرد ذوق زده میشه

::نیشخند:: ::تلخخند::

خب دیگه اینم برای خودش نو حساب میشه....
یوسف جون به این میگن لمس کردن تحریم با دستای خودت...

مهشید شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:10 ب.ظ http://p-daneshjo.blogfa.com

سلام
جالب بود مخصوصا این تایرهای نابود شده و بوئینگ ۷۵۷ در حال فرود !
ممنون و خسته نباشید
گل.گل.گل

نمیدونی چه اشکی از چشمام اومد وقتی اون تایرهارو دیدم آخه واقعا سخته عوض کردن تایر ::گریه:: ::خستگی::

نمیدونم اون 757 چجوری شسته ولی فک کنم مسافرا یکمی تکون شدیدی احساس کردن::چشمک::


ممنون که همیشه صبر دارین و منتظر میمونین تا عکسها کامل باز بشه::گل:: ::گل:: ::گل:: ::گل::

ایمان ۷۴۷ شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:14 ب.ظ

سلام علیرضا حالت چطوره؟

فکر کنم ۷۵۷ تو پیاده رو فرود بیاد(چشمک)

ببخشید به خدا که کم سراغت میام....

موفق باشی.

سلام ایمان جان

اگر ایران بود که دون شک توی رودخونه کن بود(چشمک)

این حرفا چیه ایمان مگه من و تو همدیگرو تازه پیدا کردیم؟ میدونم که سرت شلوغه من هم بی معرفت شدم..

خانوم لیمو شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:29 ب.ظ http://peachlemon.bloghaa.com

من عاشق این هواپیما خوشگله شدم..هموم که اسمش انتونوف بود اسمشم بهش میاد...انتونی جون چه ابهتی داره ماشاالله...
عالی بود مخصوصا تایرهای منهدمه هواپیما جون..{لبخند}
موفق باشی علیرضای عزیز..گل گل

بله آنتونف واقعا قشنگه ولی اینم بگم لیمو خانم که این هواپیما روسی هستا(چشمک) ولی الان در اجاره امریکاس(نیشخند)

ممنون لیمو خانم که همیشه بهم لطف داری....

راستی این بلاگها همیشه به من میگه نظرمو تند تند مینوسم و نظرم ثبت نمیشه خیلی تلاش میکنم ولی نمیدونم چرا اینجوری میشه؟!؟!؟!؟

علیرضا یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:05 ق.ظ http://phantom89

hi sir.i m a aircraft technician and work on phantom.have a bandit day

دوست عزیز سلام
من عاشق فانتوم هستم و خوشحالم که با یکی از همکارانی که روی فانتوم کار میکنن اشنا شدم

ووروجک یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:43 ق.ظ

سلام
۲بار اومده بودم وبلاگتون جالبه...اطلاعات خیلی خوبی راجب هواپیمایی وپرواز داره...

سلام
خوشحالم که وبلاگم براتون جالب بوده

یوسف یکشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:52 ب.ظ http://youcomco.blogfa.com

::گل::
::بوس::

::بوس::
::گل::

ملی پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:37 ق.ظ http://memel88.blogfa.com

واسه اولین بار همه ی عکسا رو دیدم ! ( آیکون ملی ذوق زده )
ولی خدائی خیلی صبر کردما !! :پی

واقعا خسته نباشی و ممنون به خاطراین همه صبرت

ملی پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:39 ق.ظ http://memel88.blogfa.com

خوشحالم که امتحانات تموم شد ! واست زیاد دعا میکنم ! :)

ممنون دعا کن سیستم نمرم خوب بشه

ملی پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 03:43 ق.ظ http://memel88.blogfa.com

عکس اولی که طبق معمول خیلی قشنگه !!

ای جاااانم ! این الان ۱۴ سالشه ینی ؟
خیلی علاقه داری ها ! همسر منم عاشق هواپیما و ایناس ! البته نه به شدت تو !

دو تا عکس دیگه هم قشنگ و جالبن !

و در مورد عکس آخر ... خسته نباشی ... :)

خوشحالم که از عکسا خوشت اومده....

بله مایک الان چهاده سالشه....

اون عکس آخر هم.....سلامت باشید کار خاصی نبود که :دی

امیر پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 06:22 ب.ظ

سلام .
آقا دمت کرم سایتت باحاله.
از علاقه ای که داری خوشحالم.
یه سوال ؟
ویزای کروی پرواز چطوریه؟
اگه مثلا یه کشور برن می مونن یا بر می گردن؟
ممنون اگه توضیح بدی

دوست عزیز سلام
خوشحالم که از وبلاگم خوشتون اومده....

راستشو بخواین من چون خودم تا حالا پرواز کاری نرفتم حالا چه برسه به خارجی اطلاع دقیقی ندارم ولی سعی میکنم بپرسم و توی پست بعدی بنویسم

امیر محمد جمعه 6 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:51 ب.ظ

چرا تعجب میکنی GO AROUND را به خاطر همین گذاشته اند که اگه نتوانستی خوتو با باند ارنج کنی برگردی برای تقرب بعدی

بله ممنون که این مبحث مهم را یادآوری کردین

دختر نارنج و ترنج دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:57 ب.ظ

وای!!!!!!!!!!! این عکس آخری چه وحشتناکه!!!!!!!!!
اما آنتونوف را دوست می داریم.. خیلی بزرگه و با ابهت.. یه شکل عجیبیه....
عکس سومی هم برام خیلی جالب بود.. چرا اینقدر کج و کوله رفته این آقای خلبان؟!

هواپیماهای روسی همیشه عجیب بودن برای من و البته طراحی خشنی دارن....

فک کنم خلبان پارکینسون داشته::چشمک::

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد