عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته ۸۶


دوستان سلام



امیدوارم که هفته خوبی را گذرونده باشید و هفته خوبی در پیش داشته باشین ....

قبل از این که تصاویر را شروع کنم بگم که توی ادامه مطلب عکس هست ولی عکس هواپیما نیست الان گفتم که بعدا نگید نگفتی و ما رفتیم و وقتمونو گرفی الکی(چشمک)


  

 

۴۰۰-۷۴۷ AirBridgeCargo Airlines  

درآسمان موسکو


۷۷۷  KLM - Royal Dutch Airlines

درابتدای باند فرودگاه آمستردام


۷۰۷ ساها

این عکس بعد ازtakeoff گرفته شده میخوام یکمی به جلوی موتورها دقت کنید یه بخشی از موتور به سمت داخل خم شده اسم این قسمتsecondry doors هست، که این اتفاق همیشه در Takeoff رخ میده و علتش هم اینه که حجم هوای وردی به موتور بیشتر بشه و همچنین سرعت این هوا بالا تر بره تا موتور بتونه نیرو بیشتری تولدی کنه و نکته جالب این موتورهای اولیه توربوفن در اینجاست که وقتی این قطعه باز میشه وظیفه قبلی خودش را هم با شکافی که در پشتش هست انجام میده که وظیفه اصلی این ورودی هوا خنک کردن دور موتور هست(این وظیفه فن هست)و در این مواقع که هواپیما به نیروی بیشتری احتیاج داره میاد و هم نیرو بیشتر را با درست کردن یک لوله آیرودینامیکی انجام میده و وظیفه قبلی خودش را هم داره....

این نکت را هم بگم که کارخانه بوینگ در ده پنجاه میلادی از این تکنولوژی استفاده کرده و این هواپیماها طراحی اون موقع هستن

اینم نتیجه زحمات درس خوندن شب امتحان من این دو صفحه یادداشتهای بخش هیدرولیک هستن البته خلاصه ۴۰ صفحه در ۲ صفحه هست:D



این صفحه اول



اینم صفحه دوم با امضاء ;)

نظرات 12 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:33 ب.ظ

سلام علیرضا جان.
عکسا دیدنی بود.
وای که این ادامه مطلبت رو عشقه.اصل درس خوندنه اونم از نوع ناپلئونیش(چشمک).

دوست عزیز سلام

خوشحالم که از عکسا خوشتون اومده....

بله دیگه کلا دانشجو یعنی شب امتحان درس خوندن(چشمک)

ترانه شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:59 ب.ظ

سلام
عکسای زیبایی بودن

خسته نباشی از امتحانا
میتونی ای ورقه ها رو بفروشی(چشمک)


چند روز قبل برای یه ای میل رسید که هواژیماهای آینده بودن
برام خیلی جالب بودن!


ممنون از ژستت و خسته نباشی(گل)

سلام ترانه خانم
خوشحالم که از عکسا خوشتون اومده...

راستشو بخواید به فکر فروشش که نیستم ولی دارم یه کارایی میکنم که تبدیلشون کنم به جزوه یا کتابچه ای چیززی برای اونایی که بعد از من دارن این رشته را شروع میکنن ولی نه انقدر خلاصه و جمع و جور....
ممنون که بهم لطف دارین و همیشه سر میزنین ::گل::

مهشید شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:23 ب.ظ http://p-daneshjo.blogfa.com

سلاممممممم جناب مهندس
خوبی شما ؟!؟!؟!؟
خسته نباشی مهندس ! گل.گل.گل

آقا دیگه چی بگیم ما ؟!؟؟
مثل همیشه بگیم عالیه ! انتخابات تکه ، چقدر قشنگه و ...
خوب بابا 4تا دونه عکس بد هم بزار که ما بیایم بگیم اه اه ! این چه عکسهای بی ریختیه دیگه !!! چشمک.

جناب عالی بود such as always . چشمک.

راستی ، شما خلاصه نویسیت هم خیلییییییییییییییییییی توپه ها !
وای حالا من بخوام خلاصه نویسی کنم ، باور کن از خوده کتاب هم بیشتر میشه . زیان.

دستت مرسی علیرضا
گل.گل.گل.

سلام مهشید خانم

مهشید خانم مگه هواپیما زشت هم میشه(چشمک) برای همینه که من هر عکسی آپ کنم شما قشنگ میبینید(اووووووووووف اعتماد به نفسم در حد تیم ملی)

خب دیگه اگر مطالب را براش اینجوری ترتیب بدم خیلی بهتر تو ذهنم میره تا این که بخوام همونجوری که توی کتاب هست بخونم...البته این روش وقت زیادی هم میخواد و گاهی وقتا میشه که مثلا 70 صفحه از کتاب را نخوندم و میرم سر جلسه.....

ممنون که همیشه بهم لطف دارین و وبلاگم میاین
گل.گل.گل

یوسف شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:35 ب.ظ http://youcomco.blogfa.com

بووووووووووووووووووووووووووووووووووس

بووووووووووووووووووووووووووووووووووس

ایمان ۷۴۷ شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:32 ب.ظ

دوباره سلام.
پاک گیج شدم کامنت اولی ماله منه.
خیلی مخلصیم.

سلام ایمان جان

نه بابا این حرفا چیه خب الان که مشخص شد میدونی خیال چند نفر را رت کردی::چشمک::

ما چاکرتیم

مهشید شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:14 ب.ظ http://p-daneshjo.blogfa.com

اییییییییییییییییشششش

یوسف !!!! علیرضا !!!!
از من به شما نصیحتا آ
پس فردا براتون حرف دراومد نگید نگفتیا !!! شیطونک.

والاااا
خجالتم خوب چیزیه
حیا هم خوب چیزیه

جوون هم جوون های قدیم
دوره ٫ دوره ی آخرالزمونه دیگه !
واه واه !

خنده.خنده

مهشید خانم پس اینم بدونید که کامل بشه
برای یوسف جووووووووووووووووووون دوتا هدیه ولنتاین خریدم یکی برای 14 فوریه و اونیکی هم برای 29 بهمن:->

آنارام یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:56 ب.ظ http://ms-room.blogfa.com/

هر دفعه میام اینجا با خودئم فک میکنم اگه داداشم اینجا رو پیدا کنه ، 24 ساعتش رو توی وب تو میگذرونه

اگر مطمئنی از درس و مشق نمیفته اینجارو بهش معرفی کن سعی مینم تا جایی که بتونم کمکش کنم

مهشید یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 11:29 ب.ظ http://p-daneshjo.blogfa.com

ohhh my goooood
آه خدااااااااااای من !

من از ته دل براتون آرزو میکنم که به پای هم پیر بشید و روزها و شب های خوب و پر از خوشی رو در کنار هم داشته باشید .شیطونک.

چقدر خوضحالم که 2تا از دوستام خوشبخت شدن و میخوان طعم شیرینه زندگیه همراه با عشق رو بچشنن
خنده.خنده.

حتمآ کادوت ا زاین لب قرمز های عروسکی هست که روش نوشته : kiss me
گرفتی و 4تا روبان و کاکائو و ... این چیزا هم گذاشتی توی جعبه اش !!!!!!!!
آه خدااااااااای من

یوسف تو چی براش خریدی ؟؟!؟!؟!؟!؟
امیدوارم فردا روزه خوبی درکنار هم داشته باشین
زبان.

گل.گل.گل.


فقط میگم

I LOVE U3F

یوسف دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:21 ب.ظ http://youcomco.blogfa.com

سلام

یوسف به خانه برمیگردد ولی خسسسسته، یوسف چهارشنبه صبح کنکور دارد ولی انگار نه انگار که کنکور دارد. وضعیت زانوان یوسف بسیار وخیم شده است، اگر همینطور پیش برود احتمالا باید کلی کمپوت برایش بخرید. یوسف کامنتای بالا رو خواند و کلی برای جیگرش یعنی علیرضا بوووووووووس حواله میدهد.

این بود انشای امشب یوسف. ::چشمک::

20
اینم نمره یوسف جونم ::بوسسسس:: قلب::

خانوم لیمو دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 10:03 ب.ظ http://peachlemon.bloghaa.com

happy valentine day
عکسها هم که مثل همیشه عاالیییییی
مخصوصا اسمان مسکو {چشمک}
میگم علیرضا خان عجب باندیه ابتدای باند امستردام !!
بازهم چشمک

ولتاین شما هم مبارک

امیدوارم روزی برسه که عکسایی که خودم وقتی فلایت مکانیک پرواز آمستردام هستم براتون آپ کنم ....

مهشید چهارشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:53 ق.ظ http://p-daneshjo.blogfa.com

گل.گل.گل

گل.گل.گل گل.گل.گل گل.گل.گل گل.گل.گل گل.گل.گل

دختر نارنج و ترنج دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:51 ب.ظ

چه باحال!
شب امتحانی بودی؟
تو هم مثل من خلاصه نویسی ها...
عکس ها عالی هستن مخصوصا دومی که زاویه ش معرکه ست......
و دیگه توضیحاتی که برای عکس سومی دادی که خیلی برام جذاب و دوست داشتنی بود.
همیشه شاد باشی علیرضای عزیز...

ممنون از لطفی که همیشه بهم داری ترنج عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد