عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته ۸۷

دوستان سلام

امیدوارم که از تصاویر لذت ببرین




ایرباس ۶۰۰-۳۰۰ این نوع هواژیمارو خیلی دوس دارم چون یک اولین بود برام و منو یک اولین کرد....




۷۷۷ امارات نزدیکای فرودگاه بین المللی لس آنجلس...




F-16 نیروی هوایی هلند در حال تیک آف

گرمای گازهای خروجی موتور انقدر زیاده که یه بخار قشنگی پشت سرش روی باند درست کرده...


نظرات 9 + ارسال نظر
مهشید جمعه 29 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 07:16 ب.ظ http://p-daneshjo.blogfa.com

سلام
خوبی ؟!؟!

اما من ایرباس ۳۰۰-۶۰۰ رو دوست ندارم ٫ میدونی چرا دیگه ٫ مگه نه ؟!؟؟!

عکس دومت خیلی جالبه ها !!!!! چقدر ارتفاعش پایینه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
وای خیلی جالبه به نظرم.

عکس سومت هم قشنگه

ممنون و خسته نباشی دوست عزیز
گل.

سلام مهشید خانم

اشکال نداره حالا شما ازش به دل نگیرین بچه به این خوبی::چشمک::


خب ارتفاعش کمه چون میخواد فرود بیاد ::نیشخند::

ممنون که همیشه بهم لطف دارین و بهم سر میزنید

::گل:: ::گل:: ::گل:: ::گل:: ::گل:: ::گل:: ::گل::

یوسف جمعه 29 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 08:01 ب.ظ http://youcomco.blogfa.com

نمیدونم چرا عاشق هواپیماهای امارات شدم

البته مهمانداراشم بد نیستنا ::چشمک::


بووووووووووووووووووووووووس ::گل::

عشاشقشون باش خوبن همشون نو هستن و عمر پروازی کمی دارن....


من شنیدم مهماندارهاش بیشتر از فیلیپین میرن ولی شنیدن کی بود مانند دیدن::چشمک::

بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس ::گل:: ::گل::

خانوم لیمو جمعه 29 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 09:11 ب.ظ http://peachlemon.bloghaa.com

عکسها عااالی بودند مرسی...گل گل گل
فقط من متوجه منظورت در عکس اول نشدم!!

خوشحالم که از عکسا خوشتون اومده...

خب نمیخوام ریا بشه پس بین من و اریباس و چندتا دوست میمونه::گل:: ::لبخند::

iman 747 یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:39 ب.ظ

سلام.
ببخش علی جان به پست قبلی نرسیدم.

عکس دومی محشره پسر.زحمت کشیدی......

سلام ایمان جان

ببحشید که دیر جواب کامنتتو میدم...

هواپیماهای عربهارو خیلی دوس داریا مشکوک میزنی(چشمک)

ترانه یکشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:27 ب.ظ

سلام


واااای !
این دومی عجب عظمتی داره !!!!!!!!!! (تعجب)

سلام

این عکس دومی رکرد بیشترین پرواز بدون سوختگیری یعنی 22 ساعت را داره....

ملی دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:32 ق.ظ

وااااااااااااااااااااااااااااو !
عکسا زودی باز شدن !! : دی

خیلی قشنگ بودن علیرضا !

ممنون ...

خوشحالم که از عکسا خوشتون اومده...

ـــــ یه دخمل تنها ـــــــ سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:59 ق.ظ http://bfeman.blogsky.com/

کاشکی یکی ازینا ماله من بود...واست بوق میزدم!!!!!!!!
ماله من باید بوق دار باشه!!!!!!! :))

هواپیما بوق هم داره ...

ملیکا سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 06:34 ب.ظ

الان هی من ذوق مرگ میشم !!!

بزنم به تخته ! جدیدنا عکسا زوووووووووودی باز میشن !!! :پی

خدارو شکر که سرعت اینترنتتون بالا رفته چون حجم عکسا تغییری نکرده

دختر نارنج و ترنج دوشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 08:44 ب.ظ

مثل همیشه عالی...
چقدر گازهای این آخری زیباست.. به این فکر می کنم که این گازهای زیبا چقدر می تونن خطرناک هم باشن!
عکس دومی هم خیلی زیباست. حسش جالبه اینقدر نزدیک به زمین....
و اولی که رویای نابه!
مرسی علیرضای عزیز...

خوشحالم که از تصاویر خوشتون اومده...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد