عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته ۹۱

دوستان سلام

این هم آخرین پست تصاویر درسال ۸۹ و در ده ۸۰

یکی از بهترین خاطراتم توی این دهه این بود که وارد رشته A&P شدم ...

اگر دوست داشتین خاطرات خوبتون را بگین...


پیشاپیش نوروز باستانی را به همه دوستای عزیزم تبریک میگم  

یه غروب زیبا که نمادی باشه از پایان سال 89


و یک تیک آف زیبا با 777 که نمادی باشه از آغاز سال جدید و دهه جدید

نظرات 10 + ارسال نظر
مهشید شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:30 ق.ظ http://p-daneshjo.blogfa.com

سلام
منم پیشاپیش سال جدید رو بهتون تبریک میگم.
عکس غروبتون خیلی زیبا بود
عکس تیک آف هم واقعا متناسب بود

ممنون و خسته نباشید . گل.

امیدوارم سال خوبی رو داشته باشید
گل.

سلام

منم امیدوارم که سال خوبی را در پیش رو داشته باشین

ـــــ یه دخمل تنها ـــــــ شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:36 ق.ظ http://bfeman.blogsky.com/

یه روز میبری منو با هواپیمات یه دور بزنم؟؟؟؟؟!!!
سال نو رو بهت تبریک میگم...امیدوارم سال خوبی داشته باشی :)

تو فکر اینم که با یکی از دوستان یه ایرلاین بزنیم حتما براتون بلیت در نظر میگیریم اونم VIP


سال نو شما هم مبارک

ترانه شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:11 ب.ظ

سلام
انتخاب عکساتون خیلی قشنگه
بهتون تبریک میگم[لبخند]

منم عید رو پیشاپیش بهتون تبریک میگم
امیدوارم سال خوبی رو داشته باشید

[لبخند][گل]

سلام
خوشحالم که از عکسا خوشتون اومده...

من هم سال جدید را به شما تبریک میگم....

فرهاد یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:27 ق.ظ

سلام بر شما مهندس عزیز و مهربان عیدت مبارک . بوی بهار فیلم مادرساخته علی حاتمی آهنگای سنتی چهار مضرابو اصفهانو هی.....نوستالژیک شدا بگذریم
راستش چن سالیه دنبال ساخت الترالایت ایرکرافت هستم دارم خیلی تلاش میکنم تا اطلاعاتم زیاد کنم . از هواپیماهای فوق سبک خوشم میاد آرزومه یه روزی یه هواپیما تو این کلاس داشته باشم . وقتی میرم سرچ میکنم در موردش توسایتا حسرت میخورم اونور آب خیلی راحت میسازنش حتی کشاورزا. ولی ما کلی باید جون بکنیم تا اطلاعتمون به روز باشه .ایینو گفتم اگه یه گوشه چشمی به ما کنی و چنتا پست جالب واسمون بزاری تو وبت یک دنیا ممنونت میشم. راستش سایتای ایرانی زیاد نپرداختن بهش منتظرم مهندس ایران زمین

سلام دوست عزیز
سال نو شما هم مبارک ....
اتفاقا من امسال یه سر هم به اصفهان قشنگ زدم البته قدیما قشنگ بود الان که یکمی سی و سه پل نشست کرده...

درباره هواپیمای سبک هم براتون ایمیل نوشتم لطفا بخونیدش

ملیکا یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:08 ق.ظ

عکسا خیلی قشنگن ...
ممنون ...

سال خوبی داشته باشی ...
ایشالا به هرچی که میخوای برسی توو سال جدید ...

گل

شما هم سال خوبی داشته باشین ...
ایشالا امسال برای همه سال خوبی باشه و به هدفهاشون برسن...

رویال سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 ق.ظ

سلااااااااااااااااااام سال نو مبارک
تلفیق احساس و هواپیما تو وبلاگت زده منو کشته
امیدوارم یه سال به باحالی و قشنگیه همین عکسها داشته باشی

سلام سال نو شما هم مبارک باشه

دیگه روح هنریه و هزار دردسر::چشمک::

من برای شما توی سال جدید آرزوی بهترینهارو دارم

میترا سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:53 ب.ظ

سلام
سال نو مبارک با آرزوهای خوب برای شما و خوانندگانت
عکسهای شما زیبا و رویایی هستند . ممنون بخاطر زحمتی که تا کنون کشیده اید و از این ببعد همچنین

با اجازه شما عکس اول را طلوع ۹۰ میبینم و عکس دوم را رفتن سال ۸۹ و آماده سازی محل برای ورود۹۰

سلام میترا خانم
سال نو شما هم مبارک
منم براتون آرزوی بهترینهارو دارم ...



اینجا مال خودتونه شما هرجور که دوست دارین به عکسای این وبلاگ نگاه کنید فقط اسلام به خطر نیفته ::چشمک::

خانوم لیمو سه‌شنبه 2 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:32 ب.ظ http://peachlemon.bloghaa.com

علیرضای عزیز عیدت مبارک..امیدوارم توو سال جدید به همه ارزوهات برسی...
گل گل گل گل

سلام لیمو خانم
عید شما هم مبارک
امیدوارم خبرای خوب خوب امسال بشنویم و شیرینی های خوشمزه هم بخوریم::چشمک::

مقتصدالممالک پنج‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:16 ب.ظ http://pooltujibi.blogfa.com

سلام
سال نو مبارک ، امیدوارم سال خوبی داشته باشی و مثل سال نود ، نود تا هواپیما زیر دستت بیادو بره
موفق باشی

سلام
سال نو شما هم مبارک باشه
منم برای شما آرزوی بهترینهارو دارم و امیدوارم که همه توی این سال به تمام آرزوهاشون برسن

دختر نارنج و ترنج دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:59 ب.ظ

معرکه بود علیرضا... خیلیییییییییییییییییییییییییییییییی زیبا بودن! نمادهای جالبی هم انتخاب کردی....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد