عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته ۹۲

دوستان سلام

و اولین پست در دهه ۹۰ و درسال جدید امیدوارم که استارت سال جدید خوب بوده باشه و تا آخرش هم خوب و عالی و پر از اتفاقهای خوب براتون باشه




What a pleasure it is to look at this big Jumbo taking off during the sunset.


ایرباس A-340

فقط میگم واقعا زیباست


بوئینگ 400-747 چاینا ایرلاین...

اگر به جلوی موتورها دقت کنید مخروطهایی را میبینید که روی زمین گذاشتن این مخروطها نشان دهنده فاصله ایمنی با دهانه موتورهاست که فکر کنم این فاصله حدودا 25 پا باشه که تقریبا 7 مترو خورده ای میشه اگر موتور روشن باشه و وارد این محدوده 25 پایی بشین احتما ورود ناخواسته به موتور هست و ادامش زا هم میشه حدس زد که امیدوارم هیچ وقت این اتفاق پیش نیاد برای هیچ کس...



توی ادامه مطلب چندتا عکس هست که کاره خودمه ولی از هواپیما نیست

زنبور و گل در فصل بهار و گرده افشانی


یک گل زیبا


این عکس واقعا به من آرامش میده....

درضمن تاریخ هر عکس کنارش نوشته شده::چشمک::

نظرات 5 + ارسال نظر
iman 747 جمعه 5 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:20 ب.ظ

سلام علیرضا.
سال جدید رو بهت تبریک میگم.کجایی . دل ما تنگ شده برات پسر........

عکسا واقعا زیباست داداش.اونایی هم که خودت گرفتی تجلی یک سال جدید ه ایشالا.

موفق باشی.

سلام ایمان جان

سال نو شما هم مبارک باشه ....
من تازه رسیدم حتما قرار میذاریم که همو ببینیم تو این چند روز ...

خوشحالم که از عکسا خوشت اومده...

مهشید شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:19 ق.ظ http://p-daneshjo.blogfa.com

سلام
خوبی شما اقا ؟!؟!؟
سفر خوش گذشت ایشالا ؟!؟؟!؟!؟!
گل.گل.گل

3تا عکس هواپیمات حرف نداره ! جدآ نک شروع کردی !!!!!!!!
یعنی هرچی میخوام بگم کدوم قشنگ تره ، نمیتونم ! چون 3تاش قشنگی و زیباییه خودشو داره
ممنونم ازت که این عکس ها رو گذاشتی ! گل.گل.گل

3تا عکسه شاهکاره خودت هم که واقعا شاهکاره !!!!!!!!
چه لطافت و دقتی به خرج دادی که این عکس ها رو گرفتی !
اما از بین این سه تا میتونم بهترینی که خوشم اومد رو انتخاب کنم ! اونم عکسه سومه !!!!!!!!!
یعنی من حسرت الان دارم میخورم که چرا اونجا و توی اون طبیعته واقعا زیبا نیستم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خیل یخیلی حس قشنگ و عالی داره
ازت ممنونم علیرضا
گل.گل.گل

مهشید خام سلام
واقعا جای تمام دوستان خالی بود مخصوصا وقتایی که میرفتم طبیعت گردی....

خوشحالم که از عکسهای هواپیماها خوشتون اومده...

درباره عکسهایی هم که خودم گرفتم قبلش باید بگم که هنر عکاسی یه جورایی تو خانواده ما ژنش هست ::چشمک::
من هم واقعا اون عکس سوم را خیلی دوست دارم و برای این آخر گداشتمش که به قول معروف آس را آخر دست رو کنم::چشمک::

آدرس اونجا را بهتون میدم که خودتون برید و از نزدیک ببینید......


ممنون که همیش بهم لطف دارین

دختر نارنج و ترنج دوشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:58 ب.ظ http://toranjbanoo.com

سلام علیرضای عزیز
خوبی؟ سال نو مبارک.. امیدوارم سفر بهت خوش گذشته باشه و همین طور که سال نو رو با سفر و خوشی شروع کردی روزهای آتی هم برات بهترین ها رو همراه داشته باشه توام با سلامتی و پیروزی.
عکس هواپیماها که مثل همیشه زیبا بود اما عکس هایی که خودت گرفتی سورپرایز بود!!!! مرسی.. مرسی.. دستت درد نکنه.

ترنج بانو سلام
سال نو شما هم مبارک...من هم برای شما بهترینهارو توی سال جدید آرزو میکنم...
خوشحالم که از عکسای آماتور من خوشتون اومده...

ملیکا سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:05 ب.ظ

عکسا خیلی قشنگ بودن ! همشون ...
ممنون ...

مقتصدالممالک سه‌شنبه 9 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:00 ب.ظ http://pooltujibi.blogfa.com

سلام
این عکس ها واقعن قشنگه البته وقتی شما توضیح هم زیرش می زنید بهتر هم می شه یه جورایی آدم با دقت بیشتر به عکس نگاه می کنه ، از وقتی عکس هواپیما با توضیحاتت رو می بینم هر جا عکس هواپیما می بینم بدون توضیحه تو ذوقم می خوره،
خسته نباشی
زیبا بود.

سلام
خوشحالم که با اطلاعات کمم تونستم شمارا علاقه من کنم

ممنون از لطفی که دارین ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد