عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته 97

دوستان سلام 

 

امیدوارم که هفته خوبی را گذرونده باشین و هفته قشنگی را در پیش داشته باشین... 

 

بوینگ ۷۳۷ در آسمون نارنجی در حال تیک آف



Boeing 767-300


Turning right after a 7 hours and a half flight from Miami to intercept the localizer of Asuncion´s runway 20.


سسنا۲۰۶

در منطقه آلاسکا


نظرات 8 + ارسال نظر
مهشید شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 ق.ظ http://p-daneshjo.blogfa.com

خیلی عکسی که گذاشتی خوشگله !
یه دونه گذاشتی اما تکه واقعا !
خیلی حسه خوبی بهم دست میده علیرضا با این عکست !
دستت درد نکنه و امیدوارم به همه ی آروزهات برسی
گل.

مهشید خانم سلام
به جون بچم من 3تا عکس آپ کردم (چشمک)
شما چشماتون کلا قنگ میبینه(لبخند)

ممنون منم برای شما آرزوی بهترینهارا دارم

فرهاد شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:51 ب.ظ

سلام مهندس . سسنای خوشگلیه اینا الان تو ایران استفاده میشن؟

سلام فرهاد جان
سسنا توی ایران داریم ولی فک نکنم از این مدل داشته باشیم

iman 747 شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:15 ب.ظ

سلام علیرضا.چطوری داداش؟
کامنت آخری پست قبلی مال من بودا.یادم رفت اسم و آدرسو بنویسم ببخشید.
۷۳۷ که داره به سمت غروب تیک آف میکنه واقعا زیباست. الان عکس از ۷۹۷ رو برات میفرستم.
موفق باشی.

سلام ایمان جان
تو خوبی عزیز؟؟

بله عکس 797 را دیدم ممنون عزیز

یوسف یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:42 ب.ظ http://youcomco.blogfa.com

خوشمان آمــــد

::بوس بوس::

::ماچ ماچ::

اگر دلت خواست بوسه فرانسوی::چشمک::

منصوره یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:29 ب.ظ http://tavasolihanieh.blogfa.com

سلام
ممنون از حضورت

عکس های جالبی بود ممنون

marksman دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:05 ق.ظ http://nahayat20.blogfa.com/

سلام چیشی همه کلید و چراغ بوقش کدومه

سلام
من مکانیکشم
بوقش کنار فرمونشه مثل پیکان(چشمک)

خانوم لیمو پنج‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:50 ب.ظ http://peachlemon.bloghaa.com

عکسها خیلی قشنگ بودن..مخصوصا ..عکس اخر که عالی بود.....یه جورایی شبیه نقاشیه ابرنگه...
گل.گل.گل
گل.گل
گل
موفق باشی علیرضای عزیز

سلام لیمو خانم

خوشحالم که از عکسا خوشت اومده ..منم عکس آخر را دوست دارم آؤامش را منتقل میکنه..

ممنون از لطفی که دارین

دختر نارنج و ترنج پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:52 ق.ظ

وای این عکس آخری چقدددددددر زیباست علیرضا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دلم خواست جای خلبان این هواپیما بودم...
چه آرامشی..
مرسی!

عکس آخری تلفیقی از طبیعت و صنعته به نظر من واعا آهن خشن و زمخت هواپیمارا زیبا نشون داده این عکس...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد