عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منختب هفته ۱۰۱

دوستان سلام


امیدوارم که هفته خوبی درپیشرو داشته باشین


 T-Bird #5 selects full afterburner under stormy skies, unleashing over 29,000 pounds of thrust...


 First flight was on February 14, 1983 as F-WZML, then with Egypt Air as SU-GAA, JAS and JAL as JA8369 until 2004. Later with Mahan Air as EK-30039 and on October 27, 2007 given to Iraq as a present from the Iranian government. Appologies for the low quality, as the photo condition was terrible
نظرات 7 + ارسال نظر
مهشید شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:11 ب.ظ http://p-daneshjo.blogfa.com

سلام
خوبی ؟!
خسته نباشید !

عکس اولت خیلی خیلی قشنگه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

منم امیدوارم شما هم هفته ی خوبی در پیش رو داشته باشی
موفق باشید
گل.گل.گل

سلام مهشید خانم

عکس اولم یه جورایی برای من خاصه ...

مقتصدالممالک دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:51 ب.ظ

سلام؛به به به این میگن هواپیما چقدرتمیزه؛عین گله
ممنون جالب بود

سلام
باور کن اگر همه هواپیما ها ب موقع شسته بشن تمیزن ...

خانوم لیمو دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:13 ب.ظ http://peachlemon.bloghaa.com

گل گل گل
گل گل
گل
لحظه هایت ارام...

ممنون
.گل.

ایمان 747 سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:18 ب.ظ

سلام.چطوری علیرضا.
هر دو عکس زیباست زحمت کشیدی.....

سلام ایمان جان
خوشحالم که از عکسا خوشت اومده...

marksman چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 ق.ظ http://nahayat20.blogfa.com/

سلام من عاشق موتور این جته هستم چه رنگی داره
صفر تا 100 را چه جوری پر میکنه !!!!

اون F-16 رنگش برای این قشنگه چون عضو یک تیم آکرو جت هست و همشونو مثل هم رنگ میکنن و....


فکر کنم کمتر از یک پلک زدن سرعتش به 270 کیومتر برساعت برسه!!!!

یوسف پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:16 ب.ظ http://youcom.co@gmail.com

::گل::

::بوس::
::گل::

دختر نارنج و ترنج چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:49 ب.ظ

عکس اولی عالیه علیرضا!!!‌عالی..
و توضیح این عکس آخری هم خیلی جالبه............ چه سرگذشتی داشته این هواپیما!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد