عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منختب هفته ۱۰۲

دوستان سلام

امروز استاد درس family **adjustment به من 5 نمره آخر ترم را داد چون گفته بود اگر فیلم آموزشی بیارین نمره داره منم شرمندش کردم و چندتایی دی وی دی بهش دادم:D




بوینگ 200-737 در کانادای شمالی

از این مدل 737 توی ایران به صورت فعال یکی داریم که رجیسترشEP-AGA هست


737-200 ایران یا همون AGA که یک هواپیمای VIP هست و ایمنی خیلی بالایی داره به علت VIP بودنش


Tupolev Tu-154B-1

Was a governmental aircraft serving Bulgaria's leader during the communist regime - Todor Jivkov (BTJ - Bravo Todor Jivkov).This airplane was sunk 22 meters deep into the Blak Sea as a divers attraction, about 700m off the coast of Varna. This aircraft set a world record for the biggest airframe sunk intentionally. Last flight - LZ9149 on 16.09.1999

نظرات 5 + ارسال نظر
3 جمعه 13 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:51 ب.ظ

حریف خوبی نبود استاذد را شرمنده کردی
اگه چیزی داری از اساتید است
go around

شاید شما استادهای دانگاه آکسفورد را دیدی و اینو میگی ...

مهشید جمعه 13 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:41 ب.ظ http://p-daneshjo.blogfa.com

سلام
خوبی ؟!؟!
به به ! پس بالاخره ۵ رو گرفتی از استاد !
اون همه تلاشی که داشتی برا یاین درس میکردی بالاخره نتیجه
داشت برات !
آفریییییییییییییییییین . گل.

عکسهات هم مثل همیشه زیبا بودن
دستت درد نکنه و خسته نباشی

گل.گل.گل

سلام مهشید خانم
بل دیگه تونستم5 نمره را کامل بگیرم

خوشحالم که از عکسا خوشت اومده
::گل:: ::گل::

ایمان 747 یکشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:06 ب.ظ

سلام علیرضا حالت چطوره داداش؟

به به دم استاد تون گرم جالبه که سر حرفش مونده.......

عکس دومی محشره.دوستان میدونن که به خاطر رجیستر خاص این 737 بهش میگن آقا که واقعا هم آقاست.

زحمت کشیدی.

ایمان جان سلام

واقعا دمش گرم که انقدر اهل حاله...


بله این هواپیما ماله خوده آقا هم هست::چشمک::

خانوم لیمو جمعه 20 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:04 ق.ظ http://peachlemon.bloghaa.com

خوشحالم تونستی ۵ نمره بگیری..اما اگه استادتون ادرس این سایت و داشت و اینجارو میدید مطمئنا شمارو به عنوان یکی از اساتید معرفی میکرد..
موفق باشی علیرضای عزیز..گل گل
عکسها هم که مثل همیشه عالی هستند

دختر نارنج و ترنج چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:36 ب.ظ

بله! بله! خوبه.. خوش به حالت.. یادم باشه فیلم تهیه کنم برای این درس!;)
این عکس آخری چقدددددددر جالبه!!!!!!!!!!! یعنی همینجوری دهنم باز موند دیدمش.. عالیه!
دو تای اولی هم البته... مخصوصا اون اولی که خیلی خوشگل گرفته شده.
VIP خودمان هم که جای خود داره البته!;)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد