عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته۱۰۳

دوستان سلام


امتحانا داره شروع میشه و مین سخته امیدوارم که این ترم اخر هم به خوبی و خوشی تموم بشه...


فوکر ۷۰ برای شرکت KLM


سوپر جت ۱۰۰ سوخو اولین هواپیمای مسافر بری سوخو بعد از فروپاشی شوروی

این هواپیما یک جت با برد کوتاه هست که ظرفیتی حدود ۱۰۰ نفر داره....


 Iran - Air Force

 McDonnell Douglas F-4E Phantom II

Bandar Abbas

Just 10-20 feet above the runway! Taking off for Functional Check Flight

نظرات 8 + ارسال نظر
ایمان 747 شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:06 ق.ظ

سلام.
مرسی از عکس آخری عجب فانتومییییییییییییی.
ایشالا موفق باشی تو امتحانات.

مخلصیم.

سلام ایمان جان

عکس آخر واقعا منو جذب خودش کرد وقتی دیدمش واقعا از اینجور عکسا کم داریم از نیرو هواییمون....

ممنون ...

علی پروین شنبه 21 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:50 ب.ظ

سلام مثل اینکه اولین کسی هستم که نظر میدم والبته اولین بار عکسها خیلی قشنگ هستن مثل همیشه مخصوصا اون غروب قشنگ امیدوارم در امتحانات موفق باشی داداش علیرضا.بای

سلام
نخیر داداش ایمان ایندفعه پیش دستی کرده و اول شده...

خوشحالم که از عکسا خوشت اومده...

منم امیدوارم امتحنای خوبی داشته باشی عزیز

خانوم لیمو یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:24 ب.ظ http://peachlemon.bloghaa.com

انشاالله که موفق میشی..برای موفقیتت دعا میکنم علیرضای عزیز...عکس اول بی نظیره...گل گل گل

ممنون لیمو خانم

خوشحالم که از عکس اول خوشتون اومده

گل.گل

یوسف دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:10 ق.ظ http://youcomco.blogfa.com

::بوس بوس::

::ماچ ماج::

مهشید دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:56 ب.ظ http://p-daneshjo.blogfa.com

سلام علیرضا جان
خوبی ؟!؟!!
خوش میگذره ؟!؟!

عکسهات قشنگن مخصوصا اولی !!!!!!!!!!!!!!!!!
take off به نظر من یکی از دوست داشتنی ترین لحظه هاس .قلب.قلب.قلب.
من که برعکس خیلی ها که دوسش ندارن ، خیلی خوشم میاد

عکس دومت هم خیلی فانتزی و خوشگله !
اطلاعاتی که نوشتی هم جالبه ها !

عکس سومت رو دیدم ، اولش یاد سگ افتادم ( رکسی خودمون .چشمک. )
از این فانتوم های وحشی خوشم نمیاد !

دستت درد نکنه و خسته نباشی !!!!!!!!!!!!!!
درضمن ایشالا تو امتحاناتت هم موفق باشی و کمتر بری دور دور با دوستان و ماشین و ... . زبان .چشمک.

مهشید خانم سلام
ممنون شما خوبی؟ خوش گذشته ایشالله؟

مهشید عکس اول که همیشه باید تک باشه برای همینم من اونو انتخاب کردم...

دست گلت درد کنه مهشید خانم با توصیف زیبایی که از فانتوم داشتی::چشمک::
ممنون مهشید خانم شما هم توی امتحاناتون موفق باشین من که دیروز یه امتحان عالی داشتم امیدوارم بقیش هم مثل امتحان دیروزم باشه:دی

دختر نارنج و ترنج چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:32 ب.ظ

سلام علیرضای عزیز
خوبی؟؟؟؟
انشالله که امتحانات عالی می شن.. من که تو رو می شناسم دیگه. باهوش و با معلومات.
عکسات عالی بود.. عالی.... مرسی....... اما من این فانتومه رو دوست دارم. دهنش خیلی بانمکه!;)

خانوم لیمو چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:28 ب.ظ http://peachlemon.bloghaa.com

علیرضای عزیز پیشاپیش روزت مبارک..گل گل

ممنون

marksman جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:03 ق.ظ http://nahayat20.blogfa.com/

این هواپیما جنگی دندون داره!!!!
این سوجو هم بد نیست ترکیب رنگه باحالی داره
اما بعد از امتحاناتت از اون جنگی ها بذار سری F از کابینش باشه که عالیه
مخصوصا صفحه کیلومترش دور موتورش با لیور دندش (چشمک)

این نقاشیهارو روی شکاریها میکشن تا خشن تر به نظر بیان!!
ترکیب رنگی او سخو مربوط به خطوط هوایی ایرفلوت هست نه شرکت سوخو...
از کاکپیپ شکاریهای آمریکایی هم سعی میکنم عکس بذارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد