عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته ۱۰۹

دوستان سلام


امیدوارم که هفته خوبی را در ژیش داشته باشین...


ایلوشین ۹۶ هواپیمای قاره پیما روسها


KC-135 هواپیمای سوخت رسان نیروی هوایی امریکا ...این هواپیما طرح تکمیلی هواپیمای 707 هست


C130 هواپیمایی که از زمان جنگ ویتنام تا سال 2005 بارها طرحهای جدیدی ازش ساخته شد و به روز شد که نشون دهنده طراحی قوی این هواپیماهست....

نظرات 5 + ارسال نظر
مقتصدالممالک شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:57 ب.ظ

سلام خوبید ؟ عکس ها مثل همیشه خوب بود.
آقا علیرضا دیگه به ما سر نمی زنید ؟
امیدوارم شما هم هفته خوبی در پیش داشته باشید.

سلام مقتصد بانو
حتما پیشتون میام ..

یوسف یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:25 ب.ظ http://youcomco.blogfa.com

سلام علی جان
عکسای قشنگین، مرسی دادا ::بوس::

سلام یوسف جون
بوسسسسسسسسسسسسسس . قلببببببببب . ماچچچچچ

امیرحسین دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:11 ب.ظ

سلام علیرضا عکسای این هفته ات خیلی خوب بود ازت متشکرم منتظر عکسهای زیادی هستم

سلام امیرحسین جان
میخوام با یه استارت دوباره و کارهای جدیدتر ادامه بدم...

marksman پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:05 ب.ظ http://nahayat20.blogfa.com/

سلام وقت بخیر
جز اون هواپیما روسی که قاره پیماست بقیه بد شکل هستند

سلام دوست عزیز اونایی که گفتی بدشکل هستن هواپیماهای نظامی هستن

دختر نارنج و ترنج چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:15 ب.ظ

این بار هر سه عکست هواپیماهایی هستند که احساس قدرت رو به آدم منتقل می کنن.... این آخری مخصوصاً مثل یه دژ محکم به نظر میاد....:)

هرکولس واقعا هم مثل یه دژ محکم و قوی و غیرقابل نفوذ هست...

ولی من نسبت به عکس اول احساس نا امنی دارم احساس قدرت چون یک نمونه روسی هست:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد