عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته 110

دوستان سلام 

چند وقتی هست که کامنت ها بدون جواب مونده .... 

سعی میکنم هرچه سریعتر جواب محبتهاتون را بدم... 

 

 

ایرباس۳۲۰ شرکت 

Air Arabia Marco 

 

 

بازهم 320 در حال شکافتن ابرها... 

 

 

هواپیما c-17 هست ولی دوست دارم که شما دوستان از روی این عکس ارتفاع و سرعت هواپیما را به من بگین 

این هم لینک عکس برای دیدن در سایز بزرگتر 

نظرات 4 + ارسال نظر
یوسف پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:25 ق.ظ http://www.youcomco.blogfa.com

سلام داش علی
فکر کنم ارتفاعش 37هزار پا باشه و سرعتشم نمیدونم دقیقا.

با تشکر
I Love You PMC

سلام داش یوسف گل
دقیقا درست گفتی عزیز
سرعتش هم 0.76 ماخ هست..

سمیرا جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:25 ب.ظ http://www.dokhtare-asemon.persianblog.ir

عجب ... :-؟

؟!؟!؟!؟

marksman دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:59 ب.ظ http://nahayat20.blogfa.com/

این اطلاعات رویه شیشه جلو نمایش میده!!!!!

بله اطلاعات دیگه ای م مثل حالت افقی هواپیما و جهت و... را نیز نمایش میده...

دختر نارنج و ترنج چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:12 ب.ظ

ارتفاع رو درست حدس زده بودم از این نوار سمت راستی و نوشته، اما سرعت رو نه...
عکس اولی بی نظیره!!!!! دومی هم خیلی زیباست.... اما اولی یکی از آرزوهام بود که دو تا هواپیما رو توی این حال ببینم...

شما که شاهین جا استاد مارو دارین و دیگه احتیاجی به حدس زندن نیست...

امیدوارم که به آرزوی قشنگت برسی اگر بخوای میتونم برات مسیر هوایی که اینجوری میشه را دربیارم و زمان پروازها و...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد