عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته ۱۱۱

دوستان سلام

این متن را قبلا جای دیگه هم نوشتم ولی اینجا هم باشه قشنگه...


نزدیک بعضی از مردابها نوعی کرم زندگی میکنه که بعد از این که به پیله خودش میره و از اون درمیاد بهش میگن مگس یک روزه این کرم وقتی تبدیل به مگس میشه دستگاه گوارشش را هم از دست میده و برای همین فقط یک روز میتونه با بالهاش زندگی کنه...
لذت واقعی پرواز را این موجود مییفهمه چون زندگیشو برای پرواز میذاره...


میگ ۲۵ سریعترین هواپیمای جهان که در جنگ ایران و عراق نیز توسط عراق به کار گرفته شد...


توپولوف ۹۵ بمب افکن روسی که از موتورهای ویژه ای استفاده میکنه ...

تاجایی که من شنیدم به این موتورها پراپ فن میگن و تعمرات سختی دارن چون پیچیدگی خاصی دارن...



هواپیمای آواکس ناتو در لوگزامبورگ آلمان...

با ایجاد تغییرات خاصی روی بوینگ ۷۰۷ تبدیل به آواکس میشه و این توانایی های ویژه این هواپیمای عالی را میگه...

نظرات 4 + ارسال نظر
سمیرا شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:44 ق.ظ http://www.dokhtare-asemon.persianblog.ir

سلام
ممنون مرسی شما خوبید ؟؟؟؟!؟
هیچی ، نم از از اینا سر در نیووردم :))
تنها چیزی که تونستم بگم همون "عجب" بود :)

سلام
منم خوبم
هرجاش که براتون گنگ بود بگید عامیانه تر توضیح بدم براتون سمیرا خانم...
ممنون که بهم سر میزنین
گل.

مهشید دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:54 ق.ظ http://p-daneshjo.blogfa.com

سلام
خوبی ؟!
این بار به شدت زدی توخط جنگ و هواپیماهای جنگی !!!
منم موافقم ، چیزه خوبیه !
عکس دومت فوق العاده جالبه !!!!

اون جمله ات رو با اینکه قبلا خونده بودم اما قشنگه و بازم خوندمش و حسه 1روز زندگی رو درک کردم .
خسته نباشی و ممنونم
گل.

سلام مهشید خانم
خب خواستم یکمی سریعتر و قویتر باشه این پستم...

خب اگر بدونی که اون هواپیما قابلیت پرتاب چه بمبها و موشکهایی را داره جذاب تر هم میشه...

ممنون از این که وقت گذاشتی و به وبلاگم سر زدین مهشید خانم
گل.گل

marksman دوشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:03 ب.ظ http://nahayat20.blogfa.com/

سلام رفیق من F می خوام اینا به من حال نمیده فقط سری اف شکل وشمایل با حال جنگی داره البته این میگه بد نیست اما هیچی اف نمیشه یکم مقایسه کن با هم تا به فهمین چه فرقی با هم دارن

کلا طرح های امریکایی زیبایی خاص خودشونو دارن ...
چشم سعی میکنم برای پست بعد یه شکاری ناب برات آپ کنم

ایمان747 سه‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:47 ق.ظ

سلام علیرضا.
عاشق عکس آخری هستم.معرکست پسر.
موفق باشی

سلام ایمان....
707 یه هواپیمای ویژست و کمترین صانحه را تا الان داشته....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد