عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته ۱۱۲

دوستان سلام

امیدوارم که من را از دعاهاتون سر سفره افطار محروم نکنید....


۷۳۷ شرکت کوآنتاس در رنگین کامن..


 I imagine the Captain of this sailboat finally realizes that he better look up and check his sails, because he's bound to feel some of that jet blast as this BA B747 rockets it way to the UK. RWY 9 departure


F-22 raptor شکاری رادار گریز امریکا در حال فرود بعد از یک پرواز نمایشی...

واقعا این شکاری جانوریه در نوع خودش...

نظرات 2 + ارسال نظر
یوسف جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:31 ب.ظ http://www.youcomco.blogfa.com

این عکسه که طیاره بالای قایقه خیلی باحاله :بوس::

داداش 747 میخوای باحال نباشه::چشمک:: ::بوس:: ::ماچ::

مهشید شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:34 ب.ظ http://p-daneshjo.blogfa.com

سلام
خوبی شما ؟!؟!
عکس رنگین کمانت حرف نداشت !واقعا زیبا و تک و خاصه ! از لحظه های خیلی کمیابه !

خسته نباشی و ممنونم
گل.

سلام
خوشحالم که از عکسا خوشتون اومده
ممنون که بهم سر زدین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد