عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته 114

دوستان سلام


پیشاپیش عید فطر را تبریک میگم...


سری جدید f-16 های اسرائیل که معروف به sufa هستن این شکاریها بهینه سازی شدن برای پروازهای طولانی تر و تجهیزات الکترونیکی زیادی بهشون اضافه شده...
البته من شنیدم که موتورشون هم بهینه سازی شده و مصرفش کمتر شده که به برد بیشتر این شکاری کمک میکنه...


هلیکوپتر AH-1w معروف به سوپر کبرا جالبه که بدونید هلیکوپتر های کبرای ایران و اسرائیل با هم تقریبا سفارش داده شدن ولی برتری که سفارشهای ایران نصبت به نوع اسرائیلی خود داره این هست که دوموتوره هست ولی کبرا های اسرائیل فقط یک موتور داره...
سوپر کبرای عکس بالا هم متعلق به نیروی تفنگداران دریایی امریکا هست....



These hangars where built after the "Anschluss" by Hitler’s Nazi Forces. From 45 to 55 they where used by the US Air Force and since then are in possession of the Austrian Air Force. After some conversion had been done they are now a maintenance base for the Austrian Hercs - which once where built by the Americans and served with the Royal Air Force.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد