عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته ۱۱۵

دوستان سلام

به علت تعطیلات و عید فطر و یه مسافرت کوچولو که اصلا پیش بینی نکرده بودمش تصایر این هفته چند روز زودتر آپ میشه :دی


بوینگ ۷۰۷ vip دولت ایران این هواپیما اولین پروازش را در سال 1978 میلادی انجام داده و همون هواپیمایی هست که محمدرضا شاه باهاش برای همیشه از ایران خارج شد و بعد از چند وقت به ایران باز گردونده شد...


ATR-72 در غروب زیبای بوینس آیرس(BUENOS AIRES)

از این نو هواپیمای جدید تویی ایران هم هست و شرکت آسمان داره پرواز با این هواپیماهای کوچیک خیلی جالبه چون توی ارتفاع پایینی پرواز میکنن و زیبایی های طبیعت را میشه دید...


Finnair's retrojet pointing straight at the setting sun and showing its belly

نظرات 3 + ارسال نظر
خانوم لیمو سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:24 ب.ظ http://peachlemon.bloghaa.com

علیرضای عزیز عیدت مبارک...سفر بی خطر..خوش بگذره
عکسها هم که مثل همیشه بی نظییییییرن...
موفق باشی گل گل

سلام لیمو خانم عید شما هم مبارک باشه...

ممنون که همیشه بهم سر میزنید
منم برای شما آرزوی بهترینهارو دارم...

مهشید چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:53 ب.ظ http://p-daneshjo.blogfa.com

سلام
عیدت مبارک .گل.گل.گل

به به ! سفر !‌این خیلی عالیه !
امیدوارم که بهت خوش بگذره به شدت ;-)

عکسهات جالب بودن مخصوصا آخری !!!!!
عکس دومیت هم جالبه ، یعنی هواپیماش جالبه اما آدم احساسه ترس میکنه سواره این هواپیما شه ! میدونی ، ظاهرش انگاری از این هواپیما قدیمیاس ! کُپله گرد هستش !

تعطیلات خوش بگذره و مرسی
گل.

مهشید خانم سلام عید شما هم مبارک باشه...

من اون منظره عکس آخر را به شکل زنده البته روی هواپیمایی که یه گوشه نشته بود دیدم از نزدیک خیلی قشنگتره...البته مدلی که من دیدم یکمی طولش از این مدل بیشتره و 320 بود...

ممنون که همیشه بهم سر میزنید
گل.گل

ایمان747 شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:14 ب.ظ

سلام علیرضا و عیدت مبارک.

عکس اولی داستانی داره منو یاد خیلی چیزا میندازه..........یادش بخیر.
رنگ آمیزی بسیار قشنگش در زمان قبل رو دیدی؟

دو تا تصویر بعدی هم قشنگن.زحمت کشیدی.....
موفق باشی.

ایمان جان سلام

مگه میشه کسی اون تصویر رو که هر سال نشون میدن از خروج پادشاه ایران و سوار شدنش به شاهین را ندیده باشه ای کاش نمیرفت و میموند ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد