عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته ۱۱۶

دوستان سلام


توی این پست میخوام یکمی درباره شکاری F-15 عقاب آسمانها بنویسم که واقعا لقب عقاب براش مناسبه...

این شکاری قابلیت برد مناسبی را داره و مناسبه برای داگ فایت(نبرد نزدیک هوایی بین دو شکاری)

البته از مانور پذیری بالایی هم برخورداره...جوری که خلبانهای اف15 که در جنگ عراق شرکت داشتن میگفتن ما بدون هیچ نگرانی روی بغداد پرواز میکردیم!!..

البته من شنیدم که وقتی که ایران میخواست شکاری های F-14 را خریداری کنه نیروی هوایی امریکا پیشنهاد خرید F-15 را داد ولی ایران قبول نکرد و اون ماجرای وام بانک ملی و حمایت ایران از پروژه اف14 پیش اومد البته بهتره بگم که وجود اف14 مدیون حمایتهای مالی ایران هست...


F-15A از اولین سری های ساخته شده از این نوع شکاری...


این هم کاکپیت F-15A 


F-15E از آخرین مدلهای اف 15 به ظاهر این دو شکاری دقت کنید اختلاف زیادی با هم ندارن شاید از هم زیاد هم قابل تشخیص نباشن ولی توی کابینشون خیلی فرق داره...


کاکپیت F-15E به نظر من واقعا بین نوع Aو E این شکاری تفاوتهای بسیاری هست ولی ظاهرشون شبیه به هم هست...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد