عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته ۱۱۹

دوستان سلام

به علت این که من آخر این هفته هم یک مسافرت ۱۱۰۰ کیلومتری دارم و نمیدونم اینترنت ژیدا میکنم یا نه امروز آپ میکنم

برام دعا کنید که کارام درست بشه تا این پستها هم طبق روالشون آپ بشن...


دوستانی که منو توی دنیای مجازی درجهایی بجز این وبلاگ میشناسن دیدن که عکس پروفایلم توی کاکپیت یک هواپیما هست اون هواپیما تنها ۴۰۰-۷۴۷  هست که یک شرکت ایرانی به صورت فعال در اختیار داره که رجیسترش EP-MNA هست ...


(EP-MNA)

اینو گفتم که یک خبر که برای من ناخوشایند بود را بگم ... به دنبال ماجرای تحریمها و شکایت از شرکت دارنده این 747 ها که3 تا هستن و الان فقط یکیشون پرواز میکنه قرار شده که این خوشگلا فروخته بشن ...

کارکردن روی 400-747 یکی از آرزوهای من بوده و هست که خدارو شکر برای یک بار همراه بهترین اساتیدم روی این خوشگل که عکسشو گذاشتم کار کردم ...ولی هیف شد که داره میره ...



این هم یک عکس از تیک آف EP-MNA در مهرآباد تهران ...


ولی هرجایی که بری هرچقدر هم که بشورنت باز هم من یادم میمونه که روی دمت جمله مخصوصمو نوشتم 


آلفا در حال فرود در فرودگاه مهرآباد ...

امیدوارم که توی همه پروازهات آلفا باشی .....



نظرات 3 + ارسال نظر
iman 747 جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:10 ب.ظ

سلام علیرضا.من الان از تو شنیدم.من هم یکبار این شانس رو داشتم که در یه پرواز داخلی و در نهایت خوش شانسی با آلفا پرواز کنم.خیلی حیف شد.........

موفق باشی رفیق.

غدیر شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:49 ب.ظ

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه
راستش منم مثل شما عاشق پروازم ولی نمی دونم چطوری میشه خلبان شد
اگه میشه بگید خودتون چی کار کردید و الان مشغول گذروندن چه دوره ای هستید
ممنون میشم کمکم کنید
با تشکر

دختر نارنج و ترنج یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:09 ب.ظ http://toranjbanoo.com

سلام علیرضای عزیز
خوبی؟
یعنی چی علی؟ چی شده که می خوان بفروشنشون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ انگار یه چیزی خورد تو سرم........ تحریم چه ربطی داره با این موضوع؟...............
چقدر عکس هات قشنگ بود... کاشکی این خبر دروغ باشه. کاشکی نفروشنش.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد