عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته 122

دوستان سلام


امیدوارم که هفته خوبی داشته باشین


کونکورد هواپیمای مسافر بری مافوق صوت که به دلایلی از کار بازنشسته شده...
این هواپیما با سرعت بالای خوش سفرهای قشنگی برای مسافرانش در بین قاره ها به خاطره میزاشت...
پادشاه ایران برای خرید چند فروند کونکورد بران ایر خودش شخصا از این هواپیما بازدید کرده بود ولی گذشت زمان فرستی برای خرید کونکورد براش نذاشت...

نظرات 1 + ارسال نظر
bita پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:06 ب.ظ http://avale-a.mihanblog.com

salam.weblogeton kheeeili alie.mamnoon.rastesh man mikham ye web dorost konamo dar morede khalabani o parvaz tosh matlab bezaram(vase madrese).age ejaze midin ba zekre manba az matalebeton estefade konam.age movafegh bodin behem begin.mamnoon.
khalabane ayande bita.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد