عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته 123

دوستان سلام

امشب یه سریال دیدم به اسم شوق پرواز از اولش که تیتراژ زذ تا آخرش بجز بعضی از تیکه هاش تو هپروت بودم چون توی اون سریال ببر آسمون بود منم خواستم امشب از ببر آسمون یعنی F-5 عکس بذارم این هواپیما در نوع خودش یکی از بهترینهاست چون قدرت مانوور بالایی داره انقدر طراحی قوی داشت که رح تکمیلی F-5 که تک موتوره بود و به اسم F-20 شناخته میشه رقیب طرح موفق و پرفروش F-16 بود....

نظرات 1 + ارسال نظر
مهشید شنبه 7 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:11 ب.ظ http://p-daneshjo.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام اقا علیرضا !
بعد از مدتها دوباره تونستم بیام وبت ;-)
به شدت الان خوشحالم :-d

منم شوق پرواز رو میبینم ! دقیقا موقع دیدنش یاده تو هستم و اینکه چقدر باید از دیدن این فیلم کیف کنی ;-)

عکست واقعا عینهو همون مال فیلمه !

مرسی و اینکه بازم خوشحالم بابت اون یکه خودت میدونی ;-d

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد