عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته 124

دوستان سلام
 
باخبر شدم که هواپیمایی ماهان ایرباس جدید خریده و قراره که وارد خط پروازش کنه ...
برام جالب بود که رجیستر این ایرباس با حرف N شروع میشد و این یعنی این که هواپیما در امریکا به ثبت رسیده و قراره که ثبت در ایران بشه ...
موتورهای این ایرباس 600-300 از سری PW4000 هست که یک سنت شکنی در ایرباسهای ماهان هست و بجز 400-747 های ماهان بقیه هواپیماهاش از موتورهای GE استفاده میکنن...
البته من خودم این هواپیمارا از نزدیک ندیدم ولی ب گفته دوست عزیز که سال ساخت این هواپیما را برام گفته این هواپیما در سال 2002 اولین پرواز خودش را انجام داده...


رجیستر فعلی این هواپیما N836AC  هست

امیدوارم که بهونه تحریم بودن را ایرلاینهایه دیگه هم کنار بذارن و هواپیماهای جدیدتر بخرن....

نظرات 2 + ارسال نظر
مهشید یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:56 ب.ظ http://p-daneshjo.blogfa.com

سلام !
چه اطلاعات جالبی !
مبارک باشه به سلامتی !
ایشالا چرخش براتون همیشه بچرخه .چشمک.

مرسی بابت پستت :-)
گل.گل.گل

سلام مهشید خانم
ممنون ااز وقتی که برای خوندن پس گذاشتین
گل.گل

باشماق جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:55 ب.ظ http://bashmagh.blogsky.com

به نظر بعید میاد مخصوصا که خود شما هم اونو ندیده اید

ولی واقعیه چون خودم دیدم و الان رنگش عوض شده و جدید شده ...
ولی رجیستر ایران نمیشه فک کنم رجیسترش ارمنستان بشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد