عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته 125

دوستان سلام


As the ground personnel is checking something inside the cockpit of this plane which is resting for the night at Barajas I found myself an unexpected photo opportunity with the setting moon in the frame

پ.ن:توی اخبار چند روز گذشته خوندم که نشت سوخت سوخت هواپیمای ایران ایر را خیلی مردم جدی گرفتن و میگن اون هواپیما مشکل داشته درصورتی که اون هواپیما هیچ مشکلی نداشته و بی دقتی فردی بوده که هواپیما را سوخت گیری کرده چون سوخت زیادی وارد هواپیما شده و از نوک بال داشته اضافی سوخت خارج میشده که این یک امر طبیعی هست و مردم به علت این که نمیدونن این را، فکر میکنن هواپیما نقص داشته...
یک دلیل محکمی هم که میشه ثابت کرد اینه که اون هواپیما بعد از یک یا دو ساعت تاخیر به پرواز در اومده در حالی که اگر تانکهای هواپیما مشکلی داشت اول باید تانک ها خالی میشد و بعد تامیر میشد و دوباره سوخت گیری میشد که این پروسه حدودا یک روز کامل وقت میگیره مخصوصا تخلیه سوخت که با پمپهای بادی هست چون تخلیه با پمپ های الکتریکی خطر اشتعال را داره...
امیدوار که برای دوستان عزیز تونسته باشم به خوبی منظورمو برسونم...

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:51 ب.ظ http://bashmagh.blogsky.com

ای داد از دست این مردم که از هواپیمایی فقط خرید بلیت و سوار شدنشو می دونن ولی اگه یک اشکال ببینن همه متخصص می شن و داد و فغان راه می اندازن

بهتره هممون مراقب باشیم که مهندس نشیم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد