عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته 133

دوستان سلام

ایرباس 340 ای که به شرکت آسمان فروخته شد ...
جالبه که بدونید پرواز 340 ها از سال 1991 میلادی شروع شد و این 340 که به آسمان فروخته شده اولین پروازش در سال 1992 هست یعنی میشه گفت از اولین سری های تولید شده هست
اگر بخوایم خوشبینانه و ایرانی فکر کنیم میشه گفت که چون سری اولشه خب کیفیتش بهتره :دی باید دید که مهندسهای این شرکت چه فکری کردن که این تایپ جدید را وارد کشور کردن ...چون این تایچ جدید موتورهاش یا موتور مشابهش روی هواپیماهایی که در داخل داریم وجود نداره و خب چیزی که معلومه 340 یه هواپیمای 4 موتورس و مصرف موتورش زیاده ...ای کاش قبل از خرید یه هواپیما مهندسین شرکتها به این چیزاش هم فکر کنن ...من اگر بودم ایرباس 330 را به عنوان یه تایپ جدید وارد میکردم چون از نظر فنی راحتتر میشه پشتیبانیش کرد... البته تمام این نوشته ها نظر شخصی منه...

نظرات 2 + ارسال نظر
ایمان 747 شنبه 17 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:01 ب.ظ

سلام علیرضا.من هم با نظراتت موافقم......

سلام ایمان جان
ممنون

خانوم لیمو دوشنبه 19 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:48 ب.ظ http://peachlemon.bloghaa.com

سلام علیرضا خان گل خوبی؟
دلم واسه اینجا خیلی تنگ شده بود...مثل همیشه پستت عالی بود...مراقب خودت باش..موفق باشی گل گل

سلام لیمو خانم
ممنون شما خوبین؟
ممنون از لطفت عزیز
گل.گل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد