عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته 136

دوستان سلام

این هفته عکس یکی از قوی ترین موتورهای دنیاو میخوام آپ کنم که ساخت کارخانه جنرال الکتریک هست این موتور برای تست روی یک 747 سوار شده که پرواز با این شکل کاره واقعا سختیه


به موتور شماره 2 یا موتور داخلی بال سمت راست دقت کنید و ببینید که چقدر بزرگتره ...
این موتور 115 هزار پوند نیرو تولید میکنه که نیروی خیلی خیلی زیادی هت چون موتورهای عادی این 747 یا همون موتورهای کوچیکش نزدی به 48هزار پوند نیرو تولید میکنن...


کنترل این هواپیمای واقعا بزرگ با این عدم توازن نیرو در بین بالها کار واقعا سختیه و هر خلبانی نمیتونه این کارو بکنه...
امیدوارم این موتور فوق مدرن روی یه هواپیمای خوشگل نصب بشه ...

نظرات 1 + ارسال نظر
دختر نارنج و ترنج چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:07 ب.ظ

منم امیدوارم....
اون موتور بزرگ بیشتر بهش میاد! اینطور نیست؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد