عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته 143

دوستان سلام
پیشاپیش سال 1391 را تبریک میگم


با یه تیک آف قشنگ امیدوارم که سال جدید را شروع کنیم
تیک آف اونم از نوع 747 ی


دوستای عزیزی که این وبلاگو میخونید تو این روزای اول سال بیشتر مراقب خودتون باشید تا این هلیکوپترها پرواز نرن
هلیکوپتر bell 205


راستی سال 91 سال نهگ هست اینم یه عکس از هواپیمایی که من میگم شبیه نهگ سفیده و به قول یکی از دوستام یه جورایی مادر هواپیماهای ایرباس هست چون وظیفه حمل بدنه نمیه ساخته هواپیماها رو داره
Airbus A300B4-608ST Super Transporter

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد