عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته 160

دوستان سلام
امروز 3 سال و 19 روز از تولد این وبلاگ میگذره....

Malaysia Airlines
 Airbus A380-841

 Many people ask how the A380 can stay in the air, here is the reason. The massive wing and powerplants that provide the Thrust and Lift. The test pilot said that the A380 could have performed a slow speed pass at just 90kts. What a piece of engineering

نظرات 1 + ارسال نظر
دختر نارنج و ترنج دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:29 ب.ظ http://toranjbanoo.com

تولد وبلاگت مبارک علیرضا.....
چه جالب.. اینو درباره A380 نمی دونستم (نیست حالا بقیه اطلاعاتم کامل کامله!!!!!;)!)
امیدوارم همیشه چراغ این وبلاگ روشن باشه... زیاد دور نشی ها!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد