ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
دوستان سلام
یه اتفاقهایی داره میافته که من نمیدونم خوبه یا بد فقط امیدوارم که مثل همیشه خوبها به سمتم بیان ....
It`s the first shot of this new EP-registered Mahan Air A300-600. Just arrived at kerman airport in a very great flight from tehran. Special thanks to Capt. Sotodeh & Very friendly MAHAN AIR crew. Dedicated to all Iranian Spotters & Mahan fans. (Ex.reg. D-AIAN - Lufthansa) First flight & Test registration
Iran - Air Force
Grumman F-14A Tomcat
Still strong!
Iran - Air Force
McDonnell Douglas F-4E Phantom II
Two powerful Iranian phantoms ! Stronger than ever.
پ.ن: از نوشته های خود عکاس ها خیلی خوشم اومد بهتر دونستم که متن های خودشون هم زیر عکسای زیباشون باشه
هرچی ارزوی خوبه مال علیرضا خان گل.......امیدوارم هرچی به صلاحته همون بشه..
موفق باشی..گل ..گل..
ممنون لیمو خانم
هرچی که خواست خدا باشه همون میشه...
سلام امیدوارم همیشه اون چیز که به صلاح آدمه پیش بیاد
و اوه اوه چقدر دکمه داره تو کابین هواپیما آدم کلافه می شه اگه من اون پشت بشینم حتمن به نا کجا آباد می برم همه رو!!!!
سلام
نگران نباشی من هم که برای بار اول کامپیوتر را دیدم فکر میکردم کار با کامپیوتر خیلی سخته...کابین هم همینطور دفعات اول که میدیدم میگفتم وای چقدر سخته ولی بیشتر که آشنا شدم دیدم هیچ چیز خاصی نیست...
حالا یه چیزی میگم بین خودمون بمونه(چشمک)از خیلی از اون دکمه ها در حالت عادی استفاده نمیشه (نیشخند)
سلام
اینقد مختصر توضیح میدی حس کنجکاوی آدم تحریک میشه خب
جدا از شوخی
خدا همیشه برا بنده هاش بهترینهارو می خواد نگران هیچی نباش و همه چیزو بسپار به اون بالاییه
سلام
ایشالله بعدا کامل میگم[:S0بله درست میگین خدا خیلی بخشندس...
سلام علیرضا
ترجیحا هنوز معلوم نشده که اون اتفاقا خوب بوده یا بد ؟؟!؟!؟؟!؟!؟!
یه چیزی بگم !!!
حس میکنم موقعی که داشتی عکسها رو انتخاب میکردی ، روحت خیلی عصبانی و جنجگو بوده چون 2تا عکس هواپیمای جنگی و فانتوم گذاشتی !!!
خدا رحم کنه که چی توی ذهن تو داره میگذره . چشمک.
نکته ی جالبه عکس اولت اون گوشی 11دو خَِز دسته کمک خلبان هستش . خنده.
دستت درد نکنه و امیدوارم که همیشه اتفاق ها و خبرهای خوب بهت برسه .
گل.
مهشید خانم سلام
ایشالله به زودی معلوم میشه ...
شما دوتا چیز بگین
نمیدونم شاید توی ناخودآگاهم اینجوری بوده باشم....
بله اتفاقا من هم به اون دقت کرده بودم احتمالا کمک خلبان اس ام اس نمیزده !!؟؟
ممنون از این که همیشه به من لطف دارین مهشید خانم.
گل.گل
هیچی دیگه؛بعدازاین من خلبانم و اون دکمه هاهم همش الکیه به به چه شود
این مهشیدچه دقتی داره اصلن حواسم به گوشی خلبان نبود
مقتصد عزیز اولین اصل توی aviation تیز بینیه که مهشید خانم نشون داد که خیلی راحت میتون خلبان بشه...
شما هم بفرمایید اتفاقا مدرسه های خلبانی از الان ثبت نامشونو شروع کردن....
سلام علیرضا.
تا مسجل نشده برات واسه کسی تعریف نکن .ایشالا که خیره...
عکس آخری از همه جالبتره چونکه 3مدل از هواپیمای جنگنده رو در یه تصویر نمایش داده که گل سر سبدش همون فانتوما هستن.
مرسی مرسی
سلام ایمان
بله البته اگر بخوایم بهتر بگیم دو نوع شکاری F-5وF-4 چون آذرخش هم یک نوع F-5 هست
سلام نه من مهمانداری دوست دارم اگه درسم تموم شه شاید برن دنبالش مهشید خلبان می شه ومن مهماندارش
سلام
خب اصلا مسئله ای نیست ولی مهماندار شد ن خیلی سخته ها البته شرایط سنی هم براش خیلی مهمه !!
یعنی چی میتونه باشه این وقته شب؟؟؟؟ تازه داره میاد سمتت!!! علی جون بترس دادا ::چشمک::
من نمیترسم یوسف جوننننن::چشمک::
سلام عجب موتوری داره اون اف 14 رنگش عشقه
راستی دکمه بوقش را دیدم همون قرمزه هست!
موتور هاش وقتی قشنگتر میشه که پس سزهاش را هم روشن کنه...
نه اون دکمه قرمز مربوط به رادیو یا بی سیم هواپیمما هست دکمش مشکیه ایشالله براتون ازش عکس میگیرم
سلام علیرضای عزیز...
وای چقدر قشنگن این فانتوما... اون عکس اول که معرکه ست اما این دوتای بعدی یه حس غریبی دارن.. مرسی! مثل همیشه عالی...
سلام ترنج بانو
بله اون دوتا یه حس غریبی دارن چون من هم موقع انتخاب عکسها حس عجیبی داشتم::چشمک::
دوست عزیز راسه میکن قطعات هواپیمای رویس به هم نمی خوره و هر قطعه یک رجستر خاصی داره که نمیشه آنرا به دیگری خوروند
البته قطعه های هواپیمای فایتر امریکایی گویا به هم میخوره و با اوراق کردن یک هواپیما میشه چند هواپیما را از حالت گراند نجات داد
والا تا جایی که من خبر دارم هر قطعه یک پارت نامبر و سریال نامبر داره که شاید دوتا قطعه پارت نامبرهاشون مثل هم باشه ولی سریال نامبرهاشون همیه با هم فرق داره ....
ولی من بارها و بارها دیدم مثلا موتور ایرباس A300-600 را باز میکنن و روی A310 میبندن و برعکس این یکی از بزرگترین و قابل فهمترین مثالهایی بود که میتونستم بگم ...ناگفته نمونه که ماهان دوتا 200-747 را خرید و به عنوان انبار قطعه برای 300-747 های خودش استفاده کرد