عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

بازی نیمه پنهان...

خب دوستان منم از طرف الی فسقلی به بازی دعوت شدم که باید 10 تا از خصوصیاتیمو بگم که خواننده های وبلاگم نمیدونن هرچند میدونم بیشترتون منو تا الان شناختید ولی خوب میگم شاید براتون شنیدن از زبون خودم جالب باشه....

1-خیلی خوش بینم انقدر که این خوش بینی یه جاهایی کار دستم داده ولی خوب چیکار کنم خوشبینم دیگه!

2-چهره ی مظلومی دارم؛هرکسی منو برای اولین بار میبینه فکر میکنه انقدر مظلومم که بچه پیغمبرم ولی در اصل منم برای خودم شر و شیطونم ولی چهرم دیگرانو به اشتباه میندازه!

3-شدیداً به شکلات و شیرینی جات علاقه دارم حتی الان که دارم مینویسم ببخشید دارم تایپ میکنم یه شکلات تو دستمه که میخوام بخورمش!

4-من همه ی غذاها رو میخورم ولی یه غذا هست که واقعا عاشقشم و رابطه ی ما مثل لیلی و مجنونه و خلاصه برای این غذا شعرای عاشقانه هم میگم و اون چیزی نیست جز فسنجون! انقدر این غذا رو دوست دارم که اون "جون" آخر کلمه"فسنجون" رو با شدت و غلظت خاصی تلفظ میکنم...!

5-مردم رو خیلی دوست دارم و کلاً همه ی آدما برای من فرشته هستن حتی اگر در حق من بدی بکنن! ‌‌
اگر خیلی هم خسته باشم به همه کمک میکنم حتی برای عوض کردن زاپاس هم به اونایی که نمیتونن خودشون این کارو بکنن کمک میکنم کلاً یکمی فردین بازی در میارم همیشه(چشمک)

6-جدیداً یه استعداد نهفته در خودم کشف کردم که اونم شناختن هواپیماها از روی صداشونه البته بعضیاشو میشه تشخیص داد ولی خوب به نظر خودم بدک نیست اگر روش کار کنم میشه تقویتش کرد(چشمک)

7-صندلی های کلاس روی من تأثیر خاصی داره... مثلاً وقتی ردیفای جلو میشینم یه دانشجوی آروم و تقریباً درسخون هستم ولی وقتی میرم اون عقبا میشینم شیطنتم گل میکنه و اگر چندتا از دوستام هم کنارم باشن به ترک دیوار هم میخندیم و همه چیزو مسخره میکنیم و کلاً سعی میکنیم پدر استاد رو دربیاریم...!!!

8-مشاور خوبی هستم و تا الان به دیگران مشاوره های خوبی دادم و خیلی از دوستامو راهنمایی میکنم ولی وقتی خودم گیر میکنم دوست دارم تمام اون حرفا رو یه نفر دیگه بهم بگه...!

9-فیلم Top Gun را تا الان بیشتر از دهها بار دیدم ولی بازم دوست دارم ببینم الانم میخوام بعد از تموم کردن این پست یه بار دیگه ببینمش!!!

10-من صبحا برعکس آدمای معمولی بیدار میشم؛یعنی توی هفته دوست دارم بخوابم تا لنگ ظهر! حتی اگه شب قبلش ساعت 9 خوابیده باشم...! ولی جمعه ها اگه شب تا ساعت 4 صبح هم بیدار بوده باشم، ساعت 6:30 بیدار میشم!!!کلاً برعکس آدمیزاد هستم!

اینم 10تا از خصوصیات من! که فکر کنم بیشترشون تکراری بودن...!

منم تمام دوستانی که این پست رو میخونن و نظر میذارن،به این بازی دعوت میکنم!
نظرات 15 + ارسال نظر
هرمان یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:45 ب.ظ http://www.hermanhese.blogfa.com

اووووووووووووولم
کلی ذوق کردم کردددم

تو همیشه اولییییییی
بعدا اضافه شد:شما از همینجا به این بازی دعوت میشین به صورت رسمی

حسین یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:46 ب.ظ http://rooye-khat.blogsky.com

دانشجو چی هستی ؟

هوانوردی؟

A&P
که میشه تعمیر و نگهداری هواپیما که یکی از رشته های گروه هوانوردی هست....

بعدا اضافه شد:شما از همینجا به این بازی دعوت میشین به صورت رسمی

الی جون یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:58 ب.ظ http://elifesgheli.blogfa.com

بابا ای ول...
چی شده پست بدون غلط املایی گذاشتی!!!

خب
اولین خصوصیتت که فک کنم جزءِ چیزایی باشه که من یادم رفته بود تو خصوصیاتم بنویسم!!!

با چهارمی هم که شدیداً موافقم!
البته فقط فسنجونای مامانبزرگم!!!

هشتمی هم دقیقاً یکی از خصوصیاتمه که باز یادم رفته بود بنویسم!

واسه نهمی چیزی ندارم بگم چون ندیدم فیلمشو تا حالا!

همین دیگه...
واسه تک تکشون که نباید بگم نظرمو!!!

خوب دیگه پستمو از فیلتر رد کردم برای همین غلط املایی نداشت(نیش)
ایول تو هم فسنجون دوست داری.... پس معلومه که خیلی خوش سلیقه هستی
میخوای خوب اینارو به پست خودت اضافه کن(چشمک)
فیلم تاپ گان رو اگر توی نت یه سرچ بزنی فکر کنم بتونی فروشیشو از طریق پست پیدا کنی از من میشنوی حتما ببین خیلی قشنگه

هرمان یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:59 ب.ظ

خوب شد سریع اومدما وگرنه دوم میشدم
راستی یه چیز جالب منم عاشق فسنجونم یعنی بهترین غذا تو زندگیمه ولی چون داداشم و بابام زیاد دوست ندارن مامانم زیاد درست نمیکرد حالا هم تو خوابگاه خوشمزه درست نمیکنن که من دوست داشته باشم واسه همین مجبورم خودم یاد بگیرم!
راستی اون فیلمی که نوشتی و من ندیدم ولی باید جالب باشه.... من فیلم
م مثل مادرو خیلی دوست دارم ده بارم اگه ببینمش سیر نمیشم همش هم از اول تا آخر گریه میکنم

تو همیشه برای من اولی ...
اصلا فسنجون یه غذای همه پسنده و کمتر ازش بدشون میاد البته من یکمکی خودم بلد هستم ولی به خوشمزگی فسنجونای مامانم نمیشه خالم هم خیلی خوشمزه درست میکنه .....خدا منو دوست داشت که خوابگاهی نشدم چون یکمکی فقط یکمیها شکمو هستم(چشمک)و غذای دانشگاه خودمونو که مثلا غذای آریا ایر هست خیلی بد میخورم چون یکمکی من کیفیت غذا برام مهمه شاید به خاطر اینه که سربازی نرفتم(چشمک)

منم میم مثل مادر رو دوست دارم و چندین بار دیدم ولی تاپ گان چون درباره اف-14 هست دوستش دارم

حسین یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:19 ب.ظ http://rooye-khat.blogsky.com

دمت ایولا کدوم دانشگاه هی ؟ رشته خوبیه؟ رتبت چندشدش؟ منم رشتم ریاضی چه شکلی میشه تو این رشته رفت؟ توصیت چیه؟

با اجازت تو وبلاگت مینویسم

مهشید یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:06 ب.ظ

سلام
چه بازی بانمکی !!!!!
منم بازی
منم که شجاع و آماده هر جسارتی هستم .چشمک

سلام
خوشحالم که خوشتون اومده ....
شما حتما دعوت هستین چون کامنت گذاشتین و پس جزو افرادی هستین که من دعوت میکنم

فاطیما یکشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:13 ب.ظ http://www.fatimagoon.blogfa.com

سلام جیگررررررر
چه باحال بود.باحال نوشتی!!!
ولی من تخس و شوووووووخ و فوق مهربونم!خیلی هم زود جوش میارم

اون ویژگی آخریت راسته!خودت نمیخوابی نمیذاری مردم هم بخوابن!!

سلام فاطیما خانوم
خوب همه خصوصیاتتو الان نگو چون به این بازی از طرف من دعوت شدی...
تو هم بد تیکه میندازیا...

آنی دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:09 ق.ظ http://ngh2.blogsky.com

سلام مظلوم جان ..
خوب بعدا زندگی یادت میده که زیاد هم خوشبین نباش ...شوخی کردم من معتقدم که همه چیز را خوب ببینی خوبها هم میان سراغت اگه آینده را خوب ببینی خوب میشه
مرسی که مردم را دوست داری منم فرشته ام دیگه من همیشه به پسرم میگم فرشته کوچولو ...هر وقت از دستم ناراحت باشه میگه من فرشته ات نیستم
آقا ما هم بلد نیستیم پنچری بگیریم ...
این تاثیر صندلی ها رو ما هم قبول داریم ولی ما گاهی ردیف اول می نشستیمو شیطونی میکردیم وای چه کیفی داشت منم خیلی شیطون بودم اما چون تو دانشگاه درسم خوب بود استادا زیاد گیر نمی دادن
منم مشاور خوبی هستم اینو خودم نمی گم اونایی میگن که باهام مشاوره کردن..در خدمتیم اگه کاری داشتین
من تا وقتی مجرد بودم تا لنگ ظهر خواب بودم اما الان نمی تونم بار سنگین زندگی خواب راحت را هم از چشمانمان گرفته
ما قبلا این بازی را انجام دادیم
البته خیلی وقت پیش

سلام آنی خانوم
چشم لاستیک ماشین شما رو هم عوض میکنم البته اگر پنچر بشه و کسی هم نباشه که کمکتون کنه
شما که بله الان میگین بچه درس خون بودین که روی بچتون تاثیر داشته باشه و درس بخونه گرنه دانشجو بودن بدون مشروطی که معنی نداره(چشمک)
پس یعنی دارین به من میگین تا وقتی مجردم میتونم تا دیر وقت بخوابم بعدش دیشه همش باید صب زود بیدار شد؟!؟!؟

هرمان دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:17 ب.ظ

بله دیگه خب بریم سراغ خصوصیات علیرضا
همه ی ویژگی هایی که از خودت نوشتی محشره حتی شیطنت هات
بخصوص کمک کردن به مردم که این بهترینشه البته همش بهترینه
این عالیه که انقدر خوب خودتو میشناسی

ممنون لطف داری ولی من فقط به این فکر میکنم که اگر من جای اون فرد بودم و شرایط اونو داشتم چقدر خوشحال میشدم که بهم کمک کردن برای همین یه جارایی دارم نیکی میکنم و توی دجله میندازم که تو بیابون یه چیزایی داشته باشم

[ بدون نام ] دوشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:43 ب.ظ http://taranesara00.blogsky.com

علیرضا جان ای ول
خصوصیاتت عالی بود
البته من فقط توی ۱و۲و۵ باهات مشترکم
دوست دارم تو وبلاگ جدیدم ادت کردم

ممنون دوست عزیز شما همیشه به من لطف دارین
خوشحالم از این که تقریبا مثل هم فکر میکنیم...
برای من باعث افتخاره ...منم وبلاگ جدید شما رو لینک کردم

محسن جان شما هم به این بازی دعوت شدید

جوجه اردک سفید سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:08 ق.ظ http://jojoyesiyah.blogfa.com/

آپم

الان میام

ترنم (یادگاری از روزهای جوانی) سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:25 ق.ظ http://www.taranom-bahari.persianblog.ir/

یووووووووهووووووووووو
سلاااااااااااااااااااااااااااااااام
خوبی دوستم؟؟
همه ی عکسارو دیدم و توضیحاتو خوندم
میسی زیاد تا
بابا خصوصیات
آخرشیاااااااااااااااااااااااا
خب من
۱.شلوغ
۲.وراج
۳.شیطون
۴.پررو
۵.بازیگوش
۶.سر به هوا
۷.لجباز
۸.مهربون
۹.همه رو دوست دارم
۱۰.ناراحت و عصبانی به ندرت میشم

ترنم سلام
چه دست به نقد گفتم به بازی دعوتی ولی شما همین الان بازی رو انجام دادین...
ازتون ممنونم...

آنارام سه‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:01 ب.ظ http://ms-room.blogfa.com/

خصوصیات 4 و 5 و 6 ات عینه منه !
خصوصیت 7ات هم فک کنم اغلب آدما دارنش

ایول آنی پس تو هم هواپیما شناسی(چشمک)

فاطیما پنج‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 08:18 ق.ظ http://www.fatimagoon.blogfa.com

__________#####_____##___آپم___##
_________#____##_____##________##
________#_____##_____##___زود___##
________#_____##_____##________##
_________#____##_____##___بیا___##
__________#####______##_______##
______________##_______#######__
______________##_________####____

الان میام

میترا دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:57 ب.ظ

سلام ؛
منهم عاشق پرواز هستم . میتونم ساعتها بنشینم و صحنه نشت و برخاست غولها و پرندگان سیمین ( فلزی ) و سیمرغها را ببینم .

گاهی اوقات با خودم فکر میکنم که برادران رایت در آن زمان که به ادیشه پرواز افتادند در خلوت و تنهایی خودشان چه مدت و به چه چیزهایی فکر میکردند ؟. چقدر در خودشان میتوانستند فرو بروند ؟ سفرهای درونی آنها چقدر عمیق بوده است ؟

بعضی از عکسهای فوق العاده زیبای شما را می ستایم .

جهت حرکت آن هواپیمای پست قبلی شما هم میتواند بطرف جنوب باشد ! میدانید چرا ؟ چون هنگام طلوع آفتاب هم دقیقاً همین منظره را داریم .

سلام دوست عزیز
خوشحالم که شما هم هواپیماها خوشتون میاد...
به نظر من برادران رایت به آبی آسمون فکر میکردن و این که چقدر میتونه پهناور باشه....
درباره جهت حرکت اون هواپیما هم حق با شماست میتونه هم به سمت شمال و هم به سمت جنوب بره....
ممنون از کامنت زیباتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد