عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته ۵۰

دوستان سلام

روز زن را به مادرم و  به تمام زنهای ایرانی تبریک میگم...

این پست تصاویر فقط یک عکس داره چون اون یک عکس فقط برای مامانمه که الان مسافرته و نبودنشو توی خونه خیلی خیلی احساس میکنم ....

مامان دوست دارم و ازت عذر خواهی میکنم چون میدونم که خلیلی ازیتت کردم ...

این عکس هم به همراه هدیه روز مادر تقدیم مامان خوبم میکنم

همیشه در اوج باشی مامان جونم


نظرات 9 + ارسال نظر
http://free2upload.com پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:33 ب.ظ http://free2upload.com

با سلام
آیا دوست دارید تصاویر خود را، رایگان و برای همیشه آپلود نمایید؟
آیا می دانید تقریبا تمامی آپلود سنتر های دنیا، تصاویر شما را بعد از چند ماه حذف می کنند؟
سایت » Www.Free2Upload.com « با امکانات بیشتر و قوی تر دوباره راه اندازی شد!!
این بار با سرور اختصاصی و بسیار قدرتمند، همیشه آنلاین و ایمن!
برخی از قابلیت های این سایت شامل:
- آپلود رایگان و بی نهایت تصویر.
- ایجاد بی نهایت گالری.
- آپلود تصاویر بصورت خصوصی (Private) و عمومی (Public)
- نگهداری تصاویر شما برای همیشه
- قابلیت آپلود از سایر سرورها (جدید)
- پشتیبانی بسیاری از فرمت های رایج نظیر (JPEG, .JPG, .GIF, .PNG, BMP)
- پشتیبانی از تصاویر با حجم بالا.
- ساخت آدرس ها و کدهای مورد نیاز برای سایت ها و و بلاگ ها
- سرعت بسیار بالای سرور اختصاصی جدید و در دسترس بودن 99.99
- پشتیبان گیری روزانه بصورت رایگان (جدید)
و ...
منتظر حضور محترم شما هستیم
http://free2upload.com

رویال پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:48 ب.ظ

چه عکس قشنگی
دزدیدمش
درباره قالب که گفتی ناراحتت میکنه ...امروز تازه بعداز چند روز اومدم و متاسفانه دارم میرم سفر و گرنه همین امروز قالبو عوض میکردم
در اولین فرصت این کارو میکنم
راستی درباره ادرس شرکت دنبالشم اما دوستام ادرس دقیقشو نمیدونن به ساهام که میزنگم همش اشغاله اما شنبه تا بعد از ظهر ادرسشو گیر میارم ..معذرت دیر شد

سعی کردم بهترین عکسمو انتخاب کنم....
ممنون که نظرم انقدر برات مهم بوده...
امیدوارم که مسافرت خوشبگذره...
من که گفتم عجله ندارم ...ممنون که دنبال کارم هستی امیدوارم بتونم جبران کنم...

الی جون جمعه 14 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:03 ب.ظ http://elifesgheli.blogfa.com

اُه...اُه...
اذیت با "ز"...(:ازیت)...
معلوم نیست چه بلایی سر مامانت اوردی که اینطوری نوشتی!!!

دوستان اگه در جریان نیستن:
ازیت وضعش از اذیت خیلی بدتره...!
(!...چ...م...ش...ک...!)

من مامانم را خیلی ازیت کردم و ناراحتش کردم امیدوارم منو ببخشه فقط خودش میدونه که چقدر برای من رنج کشیده.....

الی جون جمعه 14 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:13 ب.ظ http://elifesgheli.blogfa.com

آخ داشت یادم میرفت...
روز زن بر هر زن، خواهر زن، برادر زن، پدر زن، مادر زن، سوزن زن، آمپول زن، پنبه زن، بیل زن، جر زن، زیرآب زن، و بقیه ی زن ها مبارک!

منم که توی متن روز زن را تبریک گفتم

الی جون جمعه 14 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:16 ب.ظ http://elifesgheli.blogfa.com

و اما در مورد عکس...
که خب چون فقط واسه مامانته مسلماً ما نمیتونیم نظری داشته باشیم درموردش...!

منم از همینجا به مامانت روز مادر رو تبریک میگم(آیکون یه دسته گل...)

هنوز مامان عکس رو ندیده چون هنوز از سفر نیومده ولی حتما براش پرینت میگیرم و بهش میدم....

رامین شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 07:35 ب.ظ http://emotionofaboy.blogfa.com/

سلام علیرضا راستش به تهران اسباب کشی کردیم و دارم خودم را برای کنکور آماده می کنم.
تابستان می آیم
در ضمن آدرس یک وبلاگ دیگه ی من
ramin.blogfa.com

رامین سلام
امیدوارم که موفق باشی
وبلاگ جدیدتو لینک میکنم

چشمان همیشه بیدار دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:41 ب.ظ http://moraghebat.blogfa.com

سلام تصاویر بسیار جالب میباشند روز مادر را به مادر شما و همه مادران دنیا تبریک میگم امیدوارم همیشه سالم و پاینده باشند من از تصاویر شما در وبلاگ استفاده کردم بوسیله دوست عزیزم هدهد خوشحال میشم به وب ما هم سربزنید.

سلام
خوشحالم که با شما آشنا شدم از وبتون خیلی خوشم اومد...

مهشید دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:56 ب.ظ http://p-daneshjo.blogfa.com

سلام
خجالت.
میدونم دیر اومدم اما کامپیوترم خراب بود . خجالت.
اما هرچی بود معرفت داشتم و اومدم !!!!

منم با چند روز تاخیر تبریک میگم.
عکست هم فوق العاده بود
گل.برای دوست ......!!!!

چرا خجالت من میدونستم که کامپیوترت خرابه و وبلاگ خودتم از توی دانشگاه چک میکردی .....
شما که به ما ثابت شده هستین مهشید خانوم...
ممنون از بابت گلها...

مهشید سه‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:30 ب.ظ

سلام آقا علیرضا !!!
مرسی که بهم سر میزنی دوست خوبم .گل.گل.گل
راستش ازت ناارحت بودم اما خوب دیدم حتمآ دوست نداشتی که نزدیک ۲ هفته بود که یه سر کوچولو هم به من نزده بودید دیگه !!! ناراحت.

معنی جکله ات برام غیرقابل هضم بود ٫ چون تا حالا امتحانش نکردم ٫ فکر میکنم خیلی سخت باشه و خیلی قوی بودن و اراده میخواد !!!! امیدوارم دیگه این شرایط برات پیش نیاد !!!

گل. برای دوست .... !!!

مهشید سلام
من وظیفم بود که بهت سر بزنم..
ولی توی این دو هفته هم بهت سر میزدم ولی کامنت نمینوشتم..
واقعا سخت بود همینو میتونم بگم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد