عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته ۶۲

دوستان سلام


من دیروز یه تجربه خوب پیدا کردم و یاد گرفتم که چجوری میشه بال ۷۴۷ را سوراخ کرد و همون سوراخ را تعمیر کرد(نیشخند)




ایرباس A319 توی یه غروب خوشگل

گرمای گازهای خروجی متورهارو میتونید توی این عکس ببینید


747-300 ماهان ایر در حال فرود(landing) توی فرودگاه مهر آباد....

این هواپیما همون EP-MND هست که نمونه آزمایشی بود (چشمک)

از دود چرخها که مقدار کمی هست میشه فهمید که خیلی نرم فرود اومده...

747 کارگو(باربری) ساها ایر ...



ایرباس 600-300 ساها که تازه پروازی شدن...


این هواپیما به همراه یکی دیگه که دقیقا مثل این رنگ شده برای ایرانین ایر بود ولی نمیدونم چرا رسید به ساها!!


عکس آخر برای اونایی هست که دارن تایپ این هواپیمارو میگذرونن و چند وقت دیگه پروازی میشن...

نظرات 10 + ارسال نظر
رویال پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:45 ق.ظ

مردو مردونه خودم اول شدم هیچ کسی هم کمکم نکرد
در مورد عکس اول که باید بگم ... قاتل
در مورد هواپیمای ما(همون ساها) میبینم که در حال حاضر از بقیه ایر لانها خوشکل تره

حالا خودمونیما دیگه هواپیما سوراخ نکن کار بدیه ۴تا دونه سرمایه ملی داریم که تو یکیشونو مورد عنایت قرار دادی در مورد بقیه ملایم تر رفتار کن

نخیرم رنگ زیاد مهم نیست مهم تعداده که کدوم ایرلاین بیشتر داره و این که کدوما تعمیرات تخصصیش رو انجام میده وگرنه میشه کلاغ رو هم خوشگل رنگ کرد ولی عقاب که نمیشه

من همیشه ملایم هستم خودشون خشن میشن و ....

رویال خانوم انقدر میگی به من قاتل آخرش منو میبرن کهریزکا(ایکن اشک که تو چشما حلقه زده)

الی جون پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:51 ق.ظ http://elifesgheli.blogfa.com

زیبا بودن مرسی

خودم میدونم

moh3en پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:00 ق.ظ http://www.30tfun.com

salam khobi?ajab webloge bahali dari
be manam sar bezan
rasti age tabadole link mikoni mano ba onvane shahre sargami va download (be farsi) link kon badesh linketo befrest baram
montazeretam
bia forum ham nazar bedeha

armin پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:45 ق.ظ http://www.paysel.net/AFF.php?parent=5063

بهترین راه برای کسب درآمد با ثبت نام رایگان در سایت زیر 100000 ریال پاداش عضویت به حسابتون واریز می شود در ضمن شما می توانید با عضویت در این سیستم و بازاریابی فروش محصولات برای هر محصول درصد ثابتی ( بین 25 تا 60 درصد) را بهره مند شوید
http://www.paysel.net/AFF.php?parent=5063

مهشید پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:41 ب.ظ

سلام اقای علیرضا
خوبید !!؟!؟
عکس هاتون حرف نداشت مخصوصا عکس اول که خیلی خیلی زیبا بود و منظره ی فوق العاده ای رو ساخته بود
در مورد عکس های بعدی و مطالب علمیش هم ازتون ممنونم
خیلی مفید و آموزنده بود
دستتون درد نکنه
موید باشید
گل.

سلام مهشید خانوم

خوشحالم که از عکسا خوشتون اومده

مژگان پنج‌شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:08 ب.ظ

سلام !!من یه سری سوال در مورد دانشکدتون داشتم !!!میشه کمکم کنید؟؟؟؟؟؟؟

سلام
من براتون هم ایمیل زدم و هم آف نوشتم ....
خوشحال میشم بتونم کمکتون کنم

kokab جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:29 ق.ظ

سلام
سوالی داشتم که اصلاً با موضوعی نوشتین ربطی نداره اونم در مورد بوینگ 737 ایران ایر هست که چی شد یک دفعه از رده خارج شد اما هنوز مدل 727 آن همچنان درحال پرواز می باشد . آیا ضریب خطر پرواز با اونا بیشتر از توپولف های روسی بود و یا اینکه علت دیگه ای داشت .

سلام
راستشو بخواید من در این باره چیزی نمیدونم ولی خودم قبلا دربارش فکر کردم و یه حدسایی زدم...
مثلا این که یکی از اونا در 15 اکتبر سال 1986 ،crash داشت ....
ولی خوب تعداد 727 ها بیشتر از 737 ها بود ...

ولی فکر کنم هزینه های 727 ها کمتر از 737 ها بود برای همین اونا رو از رد خارج کردن و بجز اون یکی که صانحه داد بقیه توی موزه هستن...

البته 737 هواپیمایی هست که در جهان طرفدار زیاد داره طوری که هنوز هم تولید میشه و من هم 737 را 727 ترجیح میدم چون موتور 727 در قسمت دم هست و این باعث میشه که عقب هواپیما سنگین تر بشه و احتمال استال بیشتر بشه...

دختر نارنج و ترنج شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:05 ق.ظ http://toranjbanoo.blogsky.com/

علیرضا!؟ تو هم؟؟؟؟ زدی بال هواپیمای طفل معصوم رو سوراخ کردی و بعد درستش کردی؟؟؟ ای ای ای... باورم نمی شه! من کلللی امید داشتم به تو.....
عکس ها مثل همیشه عالیه.. اون غروب اما یه چیز دیگه ست..
راستی می شه ایمیلت رو برای من بگذاری می خوام یه مطلب جالب برات بفرستم. تا دیدمش یاد تو افتادم.
مرسی عزیزم.

خوب دیگه اتفاق پیش میاد کاری که میشد کرد این بود که درستش کنیم و نگزاریم بیشتر خراب بشه...

منم غروبهایی رو که توش هواپیما باشه خیلی دوس دارم
چشم الان برات میفرستم...

zahra شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:41 ب.ظ http://jojoyesiyah.blogfa.com

سلام داداش
خوبی
ببین جان من کاری به هواپیما ها نداشته باش به فکر مردمم باش همین کارا رو میکنی که هواپیما ها سقوط میکنن
تاکسی رو که فراموش نکردی نکن این کارا رو جان خانمت
راسی اپم با دو پست جدا بیا و بخونشون

سلام آبجی زهرا
هنوز یادمه تاکسی رو ولی باور کن هواپیما خیلی راحت تره برای من تا ماشین(چشمک)

الان میام

zahra یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:49 ب.ظ http://jojoyesiyah.blogfa.com

سلام مرسی که اومدی و نظر دادی


به ببین کی اینجاس داداش علیرضا
خوش اومدی
حالا کی هس طرفی که میشناسی؟

اها یادم هس یه بار گفتی دیدم من هنو ندیده بودم
بببببببببببببببه بههههههههه میبینم که تو هم ای سلیقت بد نیس
منم اولی و هشتمی رو خیلی دوس دارم
خو بسه ایجورررررررررری نیگاش نکن صاب داره

خواهش میکنم

طرفی که میشناسم سمیه یکی از همکلاسیامه...واقعا زندگیش تلفیقی از اون نوشته ها هست...

مگه نگاه کردن اشکالی داره از نظر روانشناسی نگاه مردها به خانومهای خوشگل یعنی این که دارن زیباییشون رو ستایش میکنن همین(چشمک)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد