عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته ۶۹

دوستان سلام

این هفته فکرم یکمی مشغول بود و نتونستم به مطلب علمی فکر کنم یعنی فکر کردم ولی چون ذهنم مشغول بود نتونستم به زبانه ساده تبدیلش کنم


ایرباس ۳۲۰ که با نور خورشید انگار روش گردی از طلا ریختن


بوینگ ۷۳۷ لوفتانزا که داره فرود میاد...


۷۷۷ سنگاپور ایر لاین که توی فرودگاه سیدنی فرود اومده....





این خودم هستم توی کاکپیته ایرباس ۶۰۰-۳۰۰ وقتی که داشتم یه کاری رویه یکی از سویچها انجام میدادم یکی از دوستام صدام کرد و این عکسه یادگاری را با گوشیش از من گرفت خودم میدونم کیفیت دوربین موبایل کم هست برای همین الان به خاطر کیفیت پایین و این که لباسام لباسه کار هست و گیریسی هستن همیشه عذر خواهی میکنم


عکسه قبلی داخله کاکپیته این هواپیما بود ....

مهماندارایی که قراره با این هواپیما پرواز کنن مراقب باشن چون دسته من به این هواپیما خورده و جمله خودمو روش نوشتم(چشمک)



نظرات 9 + ارسال نظر
فائزه پنج‌شنبه 22 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:14 ب.ظ http://www.ss-therapi.blogsky.com

با کلی مطلب جذاب به روزم

منم الان به روز شدم

خاطرات یک آتش نشان جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:52 ق.ظ http://www.firemanney.blogsky.com

سلام
ممنونم
ولی من تا عمر داشته باشم سوار هواپیما تو ایران نمی شم
همون یه بار بسمه

سلام دوسته عزیز
مگه بده هواپیماهای ما ؟!؟!؟ خوب مثله شب قدره که همش دعا میکنی خدا مارو رحمت کنه

الی جون جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:48 ق.ظ http://elifesgheli.blogfa.com

عجب...
عکسای این هفته بسی جالب و جدید بودن!
خصوصاً ادامه مطلب;)

نشون دادی که دقتت بالاس و همه وبهارو زیرورو میکنی

مهشید جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:29 ق.ظ http://p-daneshjo.blogfa.com

سلام علیرضا
اوه اوه !!!!!!!!!!
معلوم نیست اون خانومها هفته ی پیشی توی تاکسی چیا تعریف کردن که این طفلکی تا الان فکرش مشغولش بوده و نتونسته تمرکز لازم رو پیدا کنه !!!!! چشمک.
الهیییییییییی
علیرضا نکن این کارارو با خودت !!!
سعی کن فراموشش کنی و الا بیشتر از اینا اذیت میشی ها . خنده.


وای چقدر عکس دومت خوشگلههههههههههه
خیلی ناز و زیبا شده
عکس اولت هم جالبه و تشبیهی که خودت به کار بردی بهش میاد
ولی عکس دومت خیلی نازه.خجالت.

ممنون دوست عزیز. زحمت کشیدی ٫‌ الکی هم فکرتو مشغول نکن . چشمک.

سلام مهشید خانوم
من شما خانومهارو نمیدونم که مسائل پیش پا افتاده(چشمک) چقد ذهنتونو مشغول میکنه ولی من برای تفریح اون پست رو گذاشتم و اتفاقا این چیزا برام زیاد اهمیت نداره ....
مشغول بودن ذهنه من به خاطره یه سری مسائل پیچیدس که باید بتونم خودم حلشون کنم...

ولی دیدی حالا خودت فکرت بیشتر از همه مشغوله چون دقتی که الی داشت رو شما نداشتی(چشمک)

رویال جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:12 ب.ظ

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
عکس دومیه چقدر محشره خیلی خیلی خیلی خوشگله
در ضمن شمارتم میذاشتی دیگه شاید یکی خواست واسه امر خیر مزاحم بشه ...

راستی به قول مهشید دیگه از خر شیطون بیا پایین درسته بعضی ها بعضی حرفهای جالب رو در جای نامناسب میزنن اما سعی کن زود از فاز بحث های جالب خارج شی واسه روحیت خوب نیست

منم از اون عکس دوم خیلی خوشم میاد ...

رویال خانوم فک کردی برای چی این عکسای مهندسانه را میذارم چون نیتم امرخیره (چشمک) و هر کسی هم که اینجا میاد شماره منو داره (نیشخند)

من که هیچ وقت خرسواری نکردم ....تا جایی که یادمه ما پله بودیم (چشمک)

مهشید جمعه 23 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 05:46 ب.ظ

اولالاااااااااااا
افرین به الی جون . چشمک.
من که فکرم افتضاااااااااااح مشغوله و به هم ریختس اما درگیر یه سری مسائل امنیتی حفاظتی جانی مالی آینده ای و ....
پس اصلا هم خودتو با من مقایسه نکن که درواقع تو مشکلی نداری ٫ فقط داری خودتو اذیت میکنی با یه سری فکرهایی که دیگه زمانشون گذشته و کاری نمیشه کرد متاسفانه !!!

ادامه ی مطلب هم رفتم و دیدم اون ۲تا عکسو تازشممممممم

مهشید خانوم همه فکرشون مشغوله و نگرانی برای آینده دارن....
من خودمو الکی اذیت نمیکنم بابا شما ها یکمی خوب فکر کنید مگه هرکی به درخت تکیه زد عاشق شده(چشمک)

خانوم لیمو یکشنبه 25 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 12:05 ق.ظ http://peachlemon.bloghaa.com

از لطفی که به ما داشتید بسیار ممنون..
از این قاتلهای زنجیره ای (توپولوف هاااا) عکس نداشتید؟؟؟
یه سوال برام پیش اومد..اون لحظه ای ک داشتید هواپیمای عزیز را درمان میکردید هم فکرتان مشغول بودو نتونستید به علم فکر کنید؟؟؟ :))
با اجازتون لینکتون کردم!!

خواهش میکنم لیمو خانوم....
راستشو بخواین انگار دارن از رده خارج میشن برای همین منم زیاد به این هواپیماهای آدمکش گیر نمیدم...
اون لحظه تمام فکره آدم باید به کارش باشه چون پس فردا حداقل 100 نفر مسافر میخوان سوار اون هواپیما بشن و وجدانم اجازه نمیده که از کارم حتی به اندازه خیلی کم بزنم چون هر وقت که این فکر توی سرم میاد به پنجره هواپیما نگاه میکنم و یه بچه را میبینم که با سوار شدن به این هواپمیا عاشق پرواز میشه و ارزوش خلبان شدن میشه ...

من هم شما رو لینک میکنم دوسته عزیز

دختر نارنج و ترنج دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:26 ب.ظ http://toranjbanoo.com

به به!!!!‌سلام آقا پسر گل...
این هفته مهمون داری نگذاشت به موقع برسم و دلم لک زده بود برای عکسات!!!‌ چقدر هم که زیبان... اون عکس اولی واقعا انگار طلا روی هواپیما پاشیدن.... و این هواپیمای آخری، همونه که روش نوشته بودی؟ چی نوشته بودی؟ دقیقا جمله ت رو یادم نیست اما یه آرزو برای سلامتیش بود.. درسته؟؟؟‌چرا اینقدر گیج شدم من این روزا؟
ممنونم از عکسات... توی وبلاگ تو کلللی چیز یاد گرفتم و به گفته ی مولا همیشه مدیونتم....
شاد باشی پسر خوب....

سلام ترنج بانو
بله دربارش نوشتین مهمونتون خیلی هم خوشگله....
زیر پنجره خلبان نوشتم Take a good fly forever .....

این حرفا چیه شما لطف دارین که همیشه به من سر میزنید من هم از چیزایی که دوست دارم براتون مینویسم و شما وقت میذارین و میخونید...

خانوم لیمو دوشنبه 26 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:49 ب.ظ http://peachlemon.bloghaa.com

علیرضای عزیز عیدت مبارک امیدوارم به همه ارزوهات برسی[گل]

ممنون لیمو خانوم
عید شما هم مبارک باشه ....
براتون آرزوی بهترینهارو دارم[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد