عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منختب هفته ۱۰۴

دوستان سلام

این هفته ب علت خرابی اینترنت و...تصاویر منتخب هفته به جای آخر هفته افتاد ساعات الیه هفته بعد...


MD-11شرکت KLM توی یه غروب زیبا...


کابین خلبان ایرباس A-319 شرت هواپیمایی AIR FRANCE


Boeing 747-400

 Cathay Pacific Airways

Touching down on the runway just after sunrise.

نظرات 5 + ارسال نظر
مهشید شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:39 ب.ظ http://p-daneshjo.blogfa.com

سلام مهندس ! چشمک.
خوبی شما ؟!؟!؟

اواااا ، شما هم تاخیر ! همینه دیگه ! شما پروازیا همیشه تاخیر رو دوست دارین و جزو کلاس کارتون میدونید !!!
والاااااااااااا
چشمک.

مثل همیشه عکس اولت تک و بی نظیره !
مابقی عکس هات هم خیلی خوشگلن !

اما یه چیزی !
من هنوزم میگم که هواپیمای ما بویینگ MD بود ! خونسرد.

دستت درد نکنه و خسته نباشییییییییییییی
گل.

سلام مهشید خانم
دیگه چیکارش کنیم تاخیر عضو جدا نشدنی از پرواز هست(چشمک)


مهشید خانم من بعد از امتحانام حتما درباره شرکت ام دی و بوئینگ یه مطلب مینویسم و توضیح کاملم را اونجا میدم ....

دختر نارنج و ترنج شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:57 ب.ظ

سلام علیرضای عزیز
این بار همه عکسات توی گرگ و میشه ها... خیلی خیلی هم زیبان. دستت درد نکنه.
تو که فقط اینترنتت خرابه. برای من که کلاً سایت رفته به سلامتی...;)

ترنج جان سلام
نمیدونم چرا ولی گرگ و میش آسمون را خیلی دوست دارم ...

ایمان747 یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:51 ب.ظ

سلام علیرضا.
عشق است عکس آخری را.......
خسته نباشی.

بله دیگه 747 یه چیزه دیگس اونم -400

لیموترش سه‌شنبه 31 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:52 ب.ظ http://www.llimotorsh.blogfa.com

سلام علیرضا خوشحالم که بهم سر زدی .وب قشنگی داریو

ممنونچشماتون قشنگ میبینه

خانوم لیمو چهارشنبه 1 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:16 ب.ظ http://peachlemon.bloghaa.com

موفق باشی علیرضای عزیز...عکسها هم که مثل همیشه با دقت و سلیقه تمام انتخاب شده مخصوصا عکس اول ...عالی مثل همیشه..گل گل

خوشحالم که خانم لیمو از عکسا خوشتون اومده...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد