عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته 149

دوستان سلام


 Northwest Airlines
 Airbus A330-323X

نظرات 2 + ارسال نظر
ناشناس سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:04 ب.ظ

سلام .چوطوری؟
آسمونش قشنگه کاش با فتوشاپ این هواپیمارو برمیداشتی میذاشتی حالشو ببریم

سلام
ممنون خوبم و امیدوارم شما هم خوب باشین
خب شما که انقد به فتوشاپ علاقه داری خودتون زحمتشو بکشین

یوسف چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:41 ب.ظ

سلام دوست عزیز خوبى سؤالى داشتم ایا نمایشگاه دائم هوایی
داریم کجاست کدوم استانه میخواستم برم راهنماییم کن با تشـــکر

سلام دوست عزیز و ممنون از اهوال پرسیتون
بله نمایشگاه هوایی داریم و توی تهرانه البته آدرس دقیقش یشه کیلومتر 5 اتوبان تهران کرج نمایشگاه دائمی هوایی از دور که برین هواپیماهاش معلومه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد