عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته۱۸

دوستان سلام

چندتا نکته میگم اگر رعایت کنید از سرما خوردگی جلوگیری میکنه:

1.هر روز صب یک لیوان چای همراه با عسل که داخل چای حل شده باشه بنوشید
2.آبلیمو و عسل را مخلوط کنید تا شربط درست بشه و بخورید خیلی خوشمزه میشه
3.مصرف مرکبات  رو بالا برید
4.انار هم بخورید خیلی خوبه
5.نکته آخر هم اینه که لباس گرم زیاد نپوشید

(اینها تجربیات منه و هیچ مدرک علمی براش ندارم!)

امیدوارم که هیچوقت هیچ کس بیمار نشه


برای دیدن تمامی تصاویر به ادامه مطلب بروید
747 درحالی که شاتل فضایی را بر دوش خود سوار کرده است
ادامه مطلب ...

آقا اگر ممکنه از اون در پیاده بشین!!!

دوستان سلام
این پستمو با یه سوال شروع میکنم اونم این که تا حالا شده برای رعایت حال مسافرای تاکسی از راننده بپرسید ممکنه از در سمت چپ پیاده بشم؟

خوب من اگر ببینم پیره مرد یا پیره زنی اونطرف نشستن و من باعث اذیت اونا میشم از راننده خواهش میکنم میکنم ولی اگر افراد جونی باشن از راننده این خواهشو نمیکنم چون بعضی وقتا این جوایارو شنیدم که آقا نمیشه و موتور میاد،جریمه داره و....
خوب این ماجرایی است که برای من پیش اومده و واقعا منو ناراحت کرده
منم گفتم تو وبلاگم بنویسم تا دوستام با اینجور افراد مثل من خجالتی رفتار نکنن و حال این افرادو بگیرن!
من خسته و کوفته ساعت 8 شب از دانشگاه بر میگشتم تو میدون...اول خط است تا من بیام به سمت خونه رفتم سوار یه سمند شدم چون اولین نفر بودم رفتم گوشه سمت چپ عقب نشستم و داشتم کاغذ پاره های کیفمو(منظور همون جزوه هامه)مرتب میکردم راننده هم داشت داد میزد بلوار بلوار....
بعد از چند دقیقه یه خانم اومد صندلی جلو نشست و چند ثانیه بعد هم یه پسر کنار من و gfمحترمش کنارش خوب تا اینجا خیلی خوب و خوش کنار هم بودیم راننده سوار شد و استارت زد و.....
من سرم تو کیفم بود دیدم پسرک هی داره میاد طرف من باخودم گفتم  حتما خیلی محجوبه میخواد با gf محترمش برخورد فیزیکی نداشته باشه منم خودمو چسبوندم به در تا آقا فضای کافی داشته باشه
بعد از چند دقیقه صداهای عجیبی توجهمو جلب کرد صداهای مثل  ملچ مولوچ البته اگر کسی رو ببوسی و نه هر بوسه ای بلکه از نوع فرانسوی آن.....
فکر کردم زنگ smsیکی از مسافرای محترمه چون از این جور زنگهای جواد بازم شنیده بودم  ولی بعد از چند ثانیه دیدم نه صداها خیلی طبیعی به نظر میرسن سرمو از توی کیفم و از لای جزوه هام در آوردم به سمت راست نگاه کردم دیدم بله آقا انگار کمبود مکان داشتن و تو تاکسی دارن جبران میکنن

خوب با خودم گفتم جوونن بذار حالشو ببره به من چه . تا رسیدیم سر خیابونمون من پولو از همون عقب به راننده دادم و گفتم سر اون خیابون پیاده میشم .
راننده هم نگه داشت وقتی من منتظر بودم تا دختر و پسرک تکونی به خودشون بدنو از هم برای چند ثانیه دل بکنن  پسره برگشته با صورتی که خودتون تصور کنید چجوری بود ... به من میگه دوست من از اون در پیاده شو منم با شنیدن این حرف و لحن گفتنش به سرعت پیاده شدم و مثل پولدارای توی فیلم به راننده گفتم بقیه پول برای خودت ....
واقعا داشت حالم بهم میخورد که یه نفر چقدر باید پررو باشه که همچین حرفی بزنه...
تازه کلی هم مارو تو چراغ قرمز کاشتن چون آقای راننده هم داشت از توی آینه اونا رو نگاه  میکرد و یادی از جوونیاش میکرد !! و وقتی چراغ قرمز سبز شد و بعد زرد شد راننده تازه دنده جازد و راه افتاد

دوستان منو ببخشید من اصلا آدمی نیستم که بخوام دیگرانو نصیحت کنم یا بسیجی بازی دربیارم چون زندگی هر فردی به خودش ربط داره  ولی بعضی وقتا باید توجه کرد که کارای ما دیگرانو اذیت نکنه ....
واقعا اگر توی متن بی ادبی و توهینی بوده منو ببخشید

تصاویر منتخب هفته۱۷

دوستان سلام 

کامپیوترم درست شد اشکالش ویروس بود که از فری*گیت گرفته بود شما هم اگر از این ف.ی.ل.ت.ر. شکن استفاده میکنید مراقب باشید 

 

برای دیدن تمامی تصاویر به ادامه مطلب بروید 

 

درباره این عکس هم دوست دارم نظرتونو بدونم نظر خودمو پایینش مینویسم 

 

 

پرواز روی دریایی از ابرها 

ادامه مطلب ...

از این طرف و اون طرف

دوستان سلام 

 

اول از همه بگم که کامپیوترم یکمی خراب شده و نمیدونم چرا وقتی روشن میشه بعد از سه دقیقه کارکرد CPUبه 100%میرسه و خودش ریست میکنه؟؟؟ اگر شما میدونید این چه مرضی گرفته به منم بگید تا درستش کنم 

 

دوم - دیروز توی مترو داشتم مثل همیشه وقتمو طلف میکردم که صدای بلند یه نفر نظرمو جلب کرد ....یه آقایی داشت با موبایلش حرف میزد خوب تا اینجا که عادیه ولی لحن حرف زدنش خیلی زننده بودو اصلا فکر نمیکرد توی واگن قطار خانم هم نشسته و انقدر خودشو کوچک کرد که داشت حالم به هم میخورد .... 

ازتون برای مشغول کردن خودم تو مترو هم پیشنهاد میخوام(من تقریبا روزانه 45 دقیقه توی مترو هستم) من کتاب خوندن و موسیقی گوش دادن رو امتحان کردم ولی .... 

 

سوم- خدارو شکر فشار ریه دانیال کوچولو یکمی کمتر شده درسته که هنوز هم بالاست ولی همینم خیلی خوبه براش دعا کنید

تصاویر منتخب هفته۱۶

دوستان سلام 

 

بی مقدمه میگم  

 

برای دیدن تمامی تصاویر به ادامه مطلب بروید 

 

ادامه مطلب ...