عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

عشق من پرواز

من علیرضا عاشق پرواز و هواپیما هستم این وبلاگ هم برای نوشتن خاطرات والبته اطلاعاتی در باره هواپیما ها ساخته شده

تصاویر منتخب هفته۱۱۳


دوستان سلام


میگ ۲۹ نیروی هوایی لهستان...

از این شکاری روسی نیروی هوایی ایران هم تعدادی بعد از جنگ با عراق خرید ... چندتایی از این شکاریها توی ژایگاه یکم شکاری(مهرآباد) هستن...

اگر میخواید توی آسمون این شکاری هارا بشناسید به این دقت کنید که موتورهاشون دود زیادی تولید میکنن...


بوینگ ۷۶۷ شرکت JAL یه زمانی قرار بود که 767 به جای ایرباس بیاد توی ایران ولی سیاست شرکتها عوض شد و ترجیح دادان که از همون ایرباس های سری 300 و 310 استفاده کنن!!


F-16 نیروی هوایی هلند...

یه زمانی قرار بود فانتوم های نیروی هوای ایران با F-16 جایگزین بشه و این هواپیما بشه ستون فقرات نیروی هوایی ولی امریکا شد دشمنمون و ما هم توی همون دوران و دهه 70(میلادی)گیر کردیم و دیگه پیشرفت خاصی نداشتیم....

تصاویر منتخب هفته ۱۱۲

دوستان سلام

امیدوارم که من را از دعاهاتون سر سفره افطار محروم نکنید....


۷۳۷ شرکت کوآنتاس در رنگین کامن..


 I imagine the Captain of this sailboat finally realizes that he better look up and check his sails, because he's bound to feel some of that jet blast as this BA B747 rockets it way to the UK. RWY 9 departure


F-22 raptor شکاری رادار گریز امریکا در حال فرود بعد از یک پرواز نمایشی...

واقعا این شکاری جانوریه در نوع خودش...

تصاویر منتخب هفته ۱۱۱

دوستان سلام

این متن را قبلا جای دیگه هم نوشتم ولی اینجا هم باشه قشنگه...


نزدیک بعضی از مردابها نوعی کرم زندگی میکنه که بعد از این که به پیله خودش میره و از اون درمیاد بهش میگن مگس یک روزه این کرم وقتی تبدیل به مگس میشه دستگاه گوارشش را هم از دست میده و برای همین فقط یک روز میتونه با بالهاش زندگی کنه...
لذت واقعی پرواز را این موجود مییفهمه چون زندگیشو برای پرواز میذاره...


میگ ۲۵ سریعترین هواپیمای جهان که در جنگ ایران و عراق نیز توسط عراق به کار گرفته شد...


توپولوف ۹۵ بمب افکن روسی که از موتورهای ویژه ای استفاده میکنه ...

تاجایی که من شنیدم به این موتورها پراپ فن میگن و تعمرات سختی دارن چون پیچیدگی خاصی دارن...



هواپیمای آواکس ناتو در لوگزامبورگ آلمان...

با ایجاد تغییرات خاصی روی بوینگ ۷۰۷ تبدیل به آواکس میشه و این توانایی های ویژه این هواپیمای عالی را میگه...

تصاویر منتخب هفته 110

دوستان سلام 

چند وقتی هست که کامنت ها بدون جواب مونده .... 

سعی میکنم هرچه سریعتر جواب محبتهاتون را بدم... 

 

 

ایرباس۳۲۰ شرکت 

Air Arabia Marco 

 

 

بازهم 320 در حال شکافتن ابرها... 

 

 

هواپیما c-17 هست ولی دوست دارم که شما دوستان از روی این عکس ارتفاع و سرعت هواپیما را به من بگین 

این هم لینک عکس برای دیدن در سایز بزرگتر